loading...

mg11

یکی از سوال‌هایی که ممکن است به ذهن هر مدیر سایتی خطور کند این است که انواع ریپورتاژ چیست و شامل چه شاخه‌هایی می‌شود!

در این مقاله به طور مفصل به بررسی چگونگی خرید رپورتاژ آگهی می‌پردازیم.

رپرتاژ آگهی چیست؟

تعریف‌های زیادی برای رپورتاژ گفته شده که ابتدا به ۲ تعریف عام و در آخر تعریف تخصصی می‌پردازیم:

♦ تعریف اول:

رپرتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای فکر کنند که یک گزارش بی‌طرف به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آن‌چه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.

اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار موثر هستند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود.

♦ تعریف دوم:

رپورتاژ آگهی (PR) یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می‌کنند و در واقع به این دلیل، تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می‌کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می‌کنند.

رپرتاژ آگهی در واقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر می‌شود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می‌باشد.

همه تعاریف بالا درست هستند اما از نظر تخصصی و با نوشته‌ای ساده، تعریف رپورتاژ:

ریپورتاژ یا رپورتاژ یا رپرتاژ آگهی در واقع یک واژه هستند که در اصل واژه اصلی رپرتاژ می‌باشند، به هر جهت هر سه کلمه “ریپورتاژ”، ”رپورتاژ” یا ”رپرتاژ“ در وب دیده می‌شود، هر سه این کلمه‌ها در اصل یک نوع آگهی تبلیغاتی هستند که در قالب یک نوع گزارش یا نوشته بی‌طرفانه ارائه می‌شوند.

تاریخچه رپورتاژ حدودا برای سال ۱۹۴۵ است و در واقع در سال ۱۹۴۵ این لغت به دایره لغات اضافه شده است، تاریخچه دقیق این لغت در ایران مشخص نیست اما در چند سال گذشته مخصوصا یکی دو سال گذشته ظاهرا در ایران این شیوه تبلیغاتی به دلیل اثر بخشی بالا بیشتر مورد توجه مدیران قرار گرفته است.

در ایران بیشتر کلمه رپورتاژ (reportage) استفاده می‌شود و مخصوصا شیوه رپورتاژ آگهی در ایران بیشتر به صورت رپورتاژ آگهی اینترنتی است.

انواع رپورتاژ

همان طور که گفتیم رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد که مهمترین آن می‌توان به: آگهی تلویزیونی، آگهی نوشتاری در مجلات، روزنامه‌ها و آگهی اینترنتی اشاره کرد.

این روزها هر کارشناس سئو یا سئو کار برای بخشی از توسعه سئو خارجی (Seo Off page) سایتهای تحت پوشش خود، به خرید رپورتاژ آگهی روی می آورد. رپورتاژ آگهی ها فضایی هستند که شما توسط یک صفحه از سایت دیگر نسبت به معرفی محصولات و خدمات یا معرفی مقالات سایت خود اقدام می نمائید و ضمن معرفی صفحات سایت خود می توانید چند بک لینک نیز در لابه لای متن رپورتاژ قرار دهید تا خزنده های موتورهای جستجو را ترغیب کند با دنبال کردن آن بک لینک، به مقاله اصلی یا منبع رپورتاژ آگهی که در سایت شما قرار دارد، ارزش و رتبه بهتری بدهند و از این رو در نتایج موتورهای جستجو رتبه های بالاتری کسب نمائید.

آیا خرید رپورتاژ آگهی برای سئو ضروری است؟

پاسخ به این پرسش مثبت است. از آنجا که سایتهای دارای بازدید و ورودی از طریق گوگل، درج رپورتاژ آگهی رایگان قبول نمی کنند شما ناچار هستید با مدیران این نوع سایتها مذاکره نمائید تا ضمن تعیین قیمت رپورتاژ، متن یا محتوی رپیورتاژ آگهی شما را در سایت خود قرار دهند. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه قدرت دامنه یا پیج اتوریتی سایت میزبان (سایتی که می خواهید بر روی آن خرید رپورتاژ انجام دهید) بالاتر باشد برای صفحات سایت شما نتایج مطلوب تری به همراه خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است بدانید خرید رپورتاژ از سایتهای گوناگون تنها یکی از روش های سئو خارجی است پس شما در کنار رپورتاژ آگهی باید موارد دیگر را برای ارتقاء سئو سایت خود را نیز در نظر داشته باشید مثل انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی که سایتهای مرتبط با موضوعات مشابه سایت شما را دسته بندی می کنند، وبلاگ ها، انجمن ها و تالارهای گفتگو و … ما در یک مقاله مجزا آنچه درمورد سئو خارجی بدانید را در سایت قرار داده ایم. به دقت مطالعه فرمائید تا حرفه ای تر عمل کنید و بهتر نتیجه بگیرید. سئو خارجی و بررسی Off Page Seo سایت

بر روی چه سایت هایی خرید رپورتاژ آگهی مناسب است؟

همان طور که در بالا متذکر شدیم خرید رپورتاژ خوب است اما از کجا و به چه صورت خود به تنهایی جای بحث دارد. بعنوان مثال اگر سایت شما فعالیت در زمینه آشپزی فعالیت دارد، بهتر است در سایتی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کند رپورتاژ آگهی درج نکنید چون این دوتا هیچ ارتباطی به هم ندارند. می بایست ابتدا سایت هایی را هدف قرار دهید که مرتبط با موضوع فعالیت سایت شما باشند. هرچه سایت مورد نظر مرتبط تر باشد برای شما نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت. بعنوان مثال اگر سایت شما در زمینه گردشگری فعالیت دارد، سراغ سایتهایی بروید که حداقل یک میزان قابل توجهی از ورودی های کاربران آن از طریق گوگل به خاطر مطالب مرتبط با گردشگری و توریسم باشد. یا دسته ای با موضوعات مخصوص سفر و گردش داشته باشند. به اینصورت هم مخاطبان آن سایت را مورد هدف قرار داده اید و هم خزنده های موتورهای جستجو. چون به هر حال اگر مخاطبی در حال مطالعه مقاله ای درباره موضوع خاص گردشگری باشد، در صورتیکه قسمتی از سایت مقاله ای مرتبط با این موضوع به چشم اش بخورد ممکن است سراغ آن نیز برود حال مقاله مورد نظر می تواند رپورتاژ آگهی باشد یا یک متن تخصصی مرتبط با صنعت توریسم.

خرید رپورتاژ خبری از سایت های خبرگزاری چه تاثیری دارد؟

سایت های خبری به دلیل ازدحام مطالب و مخاطبان مختلف می تواند بستری مناسب برای خرید رپورتاژ باشد. اما نه هر رپورتاژی، شما می بایست رپورتاژ آگهی خود را در غالب یک خبر انعکاس دهید و در بین متن آن کلمات مهم که قصد دارید توسط آن به سایت شما هدایت شوند را لینک سازی کنید. رپورتاژ آگهی خود در واقع یک خبر محسوب می شود اما در مواردی قصد اطلاع دادن به مخاطبان در قالب یک مسائله آموزشی می تواند عمل کند. پس در سایت های خبری طوری رپورتاژ آگهی درج کنید که انگار قصد معرفی سایت و خدمات خود را دارید اینطوری نتایح مطلوب تری خواهید کرفت و در پایان حتما از عناوین جذاب استفاده نمائید چرا که یک سایت خبری مطالب اش خیلی زود ایندکس می شود و ممکن است میزان ورودی های آن سایت از کلمات مرتبط با موضوع رپورتاژ آگهی شما باشد که این یک برگ برنده برای شما خواهد بود.

بهترین میزان تعداد بک لینک در رپرتاژ آگهی برای نتیجه بهتر

شاید ذکر این نکته بسیار مهم باشد که چه تعداد بک لینک در متن رپورتاژ آگهی خود قرار دهید؟ بسیاری از وب مستران فروشنده رپورتاژ آگهی به این موضوع اهمیت نمی دهند که میزان لینک سازی شما چقدر است؟ یا از طرفی بعضی یه دلیل آگاه نبودن از این موضوع! لینک های خروجی رپورتاژ شما را بیشتر می کنند تا شاید شما خوشحال تر شوید ولی در واقع نتیجه برعکس است. به هنگام خرید رپورتاژ آگهی حتما دقت داشته باشید که لینک سازی اضافی نتایج بهتر را به دنبال نخواهد داشت. بهترین تعداد بک لینک در یک رپورتاژ آگهی بین ۲ تا ۴ بک لینک می باشد آن هم لینک سازی درست یعنی با کلمات کاملا هدفمند و مرتبط به مقاله اصلی در سایت شما.

مدت زمان تاثیر خرید رپورتاژ آگهی

اگر جزء آن دسته از سئوکاران یا وب مسترانی هستید که انتظار دارید بلافاصله بعد از خرید رپورتاژ رتبه مقالات شما در گوگل ارتقاء یابد سخت در اشتباه هستید. چون خرید رپورتاژ آگهی حتی از سایتهای بسیار قدر هم تاثیر آنی بر رتبه شما نخواهد داشت. حتمن می بایست زمان و برنامه ریزی خود را کنترل کنید. برای موتورهای جستجو مهم است که یک مقاله طی بازه زمانی طبیعی، رشد رتبه یک مقاله اتقاق افتد. در واقع رپرتاژ ها از مدت زمان درج تا مرحله ایندکس و تاثیر پذیری آن می تواند گاهی تا چند ماه طول بکشد. پس صبر پیشه کنید و نگران نباشید اگر تعداد رپرتاژ ها به صورت منظم و دقیق و تنظیم درست کلمات کلیدی در سایتهای میزبان درج شده باشند کم کم تاثیر خود را بر روی سئو وب سایت شما خواهند گذاشت و در پایان قدرت دامنه شما نیز مهم است چرا که گاهی یک دامنه به دلیل دارا بودن شرایط، قدمت، مقالات خوب و منحصر به فرد زودتر از دیگری تاثیر می پذیرید.

رپورتاژ خبری و افزایش بازدید صفحات سایت

رپورتاژ خبری یا رپرتاژ اگهی خبری نوعی از رپورتاژ آگهی است که در قالب یک نوع خبر، اطلاعات مربوط به شغل یا صفحه وب شما را در سایتهای خبری منتشر می کند. این امر باعث دیده شدن بیشتر خدمات شما و در نتیجه افزایش بازدید صفحات شما می گردد. رپورتاژ خبری انواع گوناگون دارد اما ساده ترین حالت آن این است که تا حدی شما با متن رپورتاژ خود قصد اطلاع رسانی کسب و کار خود در قالب اخبار داشته باشید. چون کاربران اخبار سایتها را دنبال می کنند و وقتی رپورتاژ شما در دسته بندی خبری قرار می گیرد در واقع بعنوان خبر مطرح می شود و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند.

رپورتاژ خبری از ارکان سئو خارجی سایت

رپرتاژ خبری وقتی در سایتها در قالب خبر منتشر می شود و با توجه به لینک سازی های انجام شده در آن، به سرعت رشد سایت شما را به همراه خواهد داشت. این رشد را مدیون مفهوم سئو خارجی هستیم چرا که از نظر گوگل وقتی خارج از سایت شما لینک هایی به صفحات سایت شما اشاره دارند. شما دارای اعتبار و درجه بالاتر هستید نسبت به سایتهایی که این اتفاق برای آنها کمتر افتاده. پس با درج رپرتاژ آگهی های متعدد و اصولی می توان از رقبا پیشی گرفت و به رتبه های بالا دست پیدا کرد.

رپورتاژ خبری برای لینک دائمی

بسیاری از مدیران وب سایتها با خرید رپورتاژ خبری می توانند به راحتی بک لینک سایت خود را به صورت دائمی در بین متن رپورتاژ درج نماید و در واقع به طور دائم در سایت های خبری حضور داشته باشند. این امر از نظر سئو بسیار حائز اهمیت بوده و به سایت شما رتبه اعتبار بیشتری می بخشد.

  •  این تبلیغات دائمی است و هزینه تمدید ندارد پس برد زمانی با کسی است که زودتر شروع میکند
  • این تبلیغات به خاطر اینکه در قالب مقاله است خاصیت افزایش فروش و تبلیغاتی مداوم هم دارد
  • این تبلیغات طبیعی ترین سبک لینک سازی برای گوگل است و هم دامنه شما و هم کلمات انتخابی شما به مرور پیشرفت خوبی خواهند داشت

اما آیا خرید رپورتاژ آگهی یا درج رپورتاژ در هر سایتی مفید است؟ بدون شک خیر! چرا که خیلی ها به اهمیت و کیفیت سایت ها توجهی نداشته و با قیمت های ارزان سعی در پنهان کردن کیفیت پایین سایت های پذیرنده آگهی خود هستند.

معرفی روش‌های مختلف ثبت تبلیغات اینترنتی

بدون شک تبلیغات اینترنتی امروزه یکی از نیازهای اصلی صاحبان مشاغل است، چرا که همواره تبلیغات یکی از اصلی ترین نیازهای یک کسب و کار برای سود اوری و پیشرفت بوده و حالا با گسترش وسایل ارتباطی و فضای مجازی و رونق گرفتن اینترنت در میان مردم، تبلیغات اینترنتی ارزان میتواند پلی به سوی موفقیت و افزایش فروش یک کسب و کار باشد.

ثبت تبلیغات اینترنتی بصورت دائم

رپورتاژ در واقع یک مقاله یا یک نوشته در مورد کسب و کار یا سایت شماست که در آن به توضیح خدمات خود می پردازید و در انتها اطلاعات تماستان را در آن قرار میدهید تا این مقاله در یک سایت اینترنتی معتبر قرار بگیرد و از طریق جستجو در موتورهای جستجوگری مثل گوگل کاربران با خدمات شما آشنا شوند، مثلا فرض بگیریم کسب و کار شما تبلیغاتی اینترنتی در تهران است پس:

شما در یک متن حداقل ۳۰۰ کلمه ای به توضیح تاثیر کاری خودتان برای مشتری و نوع خدماتتان می پردازید و در انتها شماره تماس و آدرس یا آدرس سایت خود را قرار میادهید و این مقاله را به یک سایت معتبر جهت قرارگیری سفارش می دهید، اگر وب سایت دارید بهتر است چند لینک از سایت خود را درون متن قرار دهید تا گوگل سایت شما را به عنوان سایت مرجع شناسایی کند.

خرید تبلیغات بنری ارزان، چگونگی ثبت تبلیغات در اینترنت

تبلیغات بنری یکی از مرسوم ترین و ابتدایی ترین و البته سریعترین روش انتقال و معرفی خدمات شما به مشتریان است، شما یک بنر (تصویر تبلیغاتی) که در آن وب سایت شما یا اطلاعات آن درج شده به یک سایت مناسب سفارش می دهید تا خدمات شما به کاربران آن سایت معرفی شود.

خرید بک لینک، تبلیغات اینترنتی برای وب سایت

بک لینک در واقع ساده ترین و سریعترین راه حل برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل است. مثلا شما محصول یا کلمه ای دارید که در گوگل رقبای زیادی دارد، شما با استفاده از بک لینک می توانید از رقبای خود پیشی گرفته و بیشترین جستجوی کاربران از آن خود کنید، البته این نوع تبلیغات فقط به مدیران مشاغلی که وب سایت اینترنتی دارند پیشنهاد می شود.

خرید تبلیغ متنی، بهترین نوع تبلیغات اینترنتی (یک تیر و۳ نشان)

با درج تبلیغات متنی خود در سایت های معتبر شما میتوانید هم فروش محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید و هم در گوگل پیشرفت کنید و هم بازدید سایت خود را افزایش دهید و در گوگل پیشرفت کنید، بدون شک تبلیغ متنی یک تبلیغات اینترنتی ارزان و بصرفه برای صاحبان مشاغل می باشد. در ادامه در مورد تبلیغ متنی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

تبلیغ متنی چیست و چه مزایایی دارد؟

شاید این سوال خیلی از وبمستران باشد. تبلیغ متنی عبارت است از درج لینک سایت شما به صورت نوفالو به همراه نیم خط توضیحات یا شماره تماس که به رونق کسب و کار شما و بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک می‌کند، بدون شک ما تبلیغ متنی را یک تیر برای ۳ هدف میدانیم، تبلیغ متنی برخلاف سایر تبلیغات از قیمت مناسب تر و کاربرد بیشتر برخورد دار است.

خرید تبلیغ متنی چه کاربردی دارد؟

در این جا به سه تاثیر تبلیغات متنی در بهبود کسب و کار و سایت شما اشاره می کنیم:

تاثیر تبلیغ متنی در سئو و بهبود رتبه گوگل

در الگوریتم جدید گوگل لینک نوفالو هم تاثیر گذار خواهد بود و با توجه به کلمه کلیدی که برای درج در تبلیغات متنی ارزان خود استفاده می کنید می توانید پس از مدتی شاهد پیشرفت کلمه یا محصول خود در موتور جستجوگر گوگل باشید.

خرید تبلیغ متنی در سایت های بزرگ و افزایش فروش

با درج تبلیغات متنی در سایت های قدرتمند این بستر ایجاد می شود که خدمات یا محصولات خود را به کاربران و بازدیدکنندگان آن سایت معرفی کنید و سبب بهبود کسب و کار خود و معرفی محصولاتتان شوید و با هزینه ای کم بازدهی مالی سایت خود را افزایش دهید.

تاثیر تبلیغ متنی در افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا

بدون شک زمانی که شما در سایت های قوی تبلیغات متنی خریداری می کنید، زمانی که خدمات شما به کاربران آن سایت معرفی می شود برخی از روی نیاز و برخی از روی کنجکاوی روی لینک شما کلیک می کنند، در نتیجه یک ورودی جدید و یک ip جدید و بازدید برای سایت شما ثبت می شود و بعد از مدتی به همین وسیله شاهد افزایش رتبه سایت در الکسا خواهید بود.

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 12:06 بازدید : 43 نویسنده : گوهری

آموزش مرحله به مرحله تولید کیف ساده بدون دوخت و چسبوندن

تولید کیف ساده

این کیفو می تونین با پلاستیک ضخیم یا فوتر و یا چرم بسازین

روسریای قدیمی تولیدی کیف هم برای ساخت این کیف به کار میان!

یه دایره به قطر دلخواه (که در اینجا 100 سانت است) از فوتر یا چرم و یا پلاستیک ضخیم ببرین

10 سانت از لبه دایره برین تو و با دستگاه پانچ یا هویه 10 سوراخ بزنین

روسری رو از سوراخا رد کنین

روسری رو بکشین تا لبه کیف جمع بشه و یه پاپیون جلوی کیف بزنین

از دسته کیفای قدیمی که کنار گذاشتینشون برای این کیف استفاده کنین

اگه کیفای قدیمیو انداختین دور و دسته هاشو نگه نداشتین

مجبورین برای کیفتون از جنس خودش دسته درست کنین

با دیگر مطالب تولیدی کیف همراه باشید

از محصولات تولیدی کیف در لینک های زیر دیدن فرمایید

 

نظرات (1) تاریخ : دوشنبه 16 دی 1398 زمان : 4:10 بازدید : 48 نویسنده : گوهری

تور استانبول

این روزها حرف از استانبول و جاذبه‌های گردشگری است زیاد شده و تا مردم پول به دست می‌آورند ترجیح می‌دهند اولین سفر خارجه خود را در استانبول سپری کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نظر بیشتر مردم ایران مسافرت به استانبول آسان و بی‌دغدغه است. استانبول هم از همه نظر تکمیل است. از نظر اینکه هر روز پروازهای زیادی به سمت استانبول می‌رود و انواع گوناگون که ما طی گزارشی کوتاه و خلاصه شده در زیر به شما توضیح می‌دهیم.

تور استانبول

استانبول در ماه‌های مختلف همراه با تور استانبول

تابستان استانبول

برای مردم مسافرت به استانبول هیچ محدودیت و حدودی ندارد. مردم هر ماه به استانبول مسافرت می‌کنند و با کلی خاطره خوب باز می‌گردند.

تابستان ۹۷ کم‌کم نزدیک می‌شود و میدان وسیعی برای مسافرت در استانبول باز می‌شود. حالا که دیگر فصل تعطیلات و استراحت‌ها هم نزدیک شده، آب‌وهوای استانبول معتدل و شرایط استانبول هم بهتر و عالی‌تر از همیشه شده است. انگار همه چیز دست در دست هم داده تا مسافرت به این شهر در تابستان رونق پیدا کند. با شروع مسافرت‌های تابستانی چارتر کننده‌ها پروازهای خود را باز می‌کنند و نرخ‌ها هر روز به‌روز می‌شود. این روال تا پایان تابستان برقرار است و معمولا در ماه شهریور که پایان خوشی و فرجام تعطیلات است، استانبول یک بار دیگر در غلغله‌ای از شور و شوق توریستی فرو می‌رود.

زمستان استانبول

کم‌کم از تابستان فاصله می‌گیریم و به ماه‌های سرد پاییز و زمستان نزدیک می‌شویم. بدیهی است که ترکیه به‌واسطه قرارگیری در شمال ایران، آب و هوای سردتر و دمای پایین‌تری پیدا می‌کند. حالا در این ماه توریست‌ها سعی می‌کنند از لباس‌های گرم‌تری استفاده کنند تا در رفت‌وآمد خود در خیابان ‌های استانبول کمتر اذیت شوند.

مناطق مختلف استانبول

استانبول زیبا از گذشته به شهر چند منطقه‌ای معروف بود. توریست‌هایی که به استانبول مسافرت می‌کنند شاهد منطقه‌های مختلف پیاله پاشا، شیشلی، آکسارای، تکسیم و عثمان‌بی هستند. هتل‌های استانبول در همه این مناطق پراکنده شده‌اند.

معمولا بیشتر هتل‌های خوب و عالی استانبول که بیشتر مردم هم آن‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند در همین منطقه تکسیم واقع شده است.

منطقه تکسیم ( میدان استقلال )

در منطقه محبوب تکسیم میدان استقلال بسیار معروف است. اگر از بیشتر توریست‌ها و افراد مقیم ترکیه در این باره سوال کنید همه همان واژه استقلال را بر سر زبان‌ها می‌آورند. بیشتر مراکز خرید، هتل‌های با ارزش در همین میدان استقلال واقع شده است.

معمولا هتل‌های همین منطقه استقلال با توجه به لوکیشن عالی و خوبی که دارند ریت بالاتری هم به شما ارائه می‌دهند.

معمولا بیشتر توریست‌ها این منطقه و همین میدان را برای اقامت ترجیح می‌دهند. اما خوب خیلی از توریست‌ها هم ترجیح می‌دهند در هتل‌های عالی و خوبی اقامت کنند که حالا اگر هم واقع در میدان استقلال نباشد مهم نیست. برای مثال هتل مترو پلیتن استانبول که نزدیک به مترو است سالانه اقامت و امتیازهای بالایی داشته است. خیلی از ایرانی‌ها در این هتل اقامت کرده‌اند و اتفاقا راضی هم بودند.

نرخ ارز در ترکیه

پس از اخذ ویزا به کشور مورد نظر چیزی که بسیار توجه توریست‌ها را به سمت خود جلب می‌کند، تبدیل نرخ ارز می‌باشد. در حال حاضر توریست‌ها برای رفتن به استانبول به چنج کردن و تبدیل ارز نیازمند هستند. در این میان ریت دلار و لیر بسیار عالی و مهم می‌باشد. خوشبختانه در حال حاضر بازار استانبول رونق فراوانی دارد و چون نرخ دلار صعودی شده معمولا مسافران سریع از بازار استفاده می‌کنند. این طور که از گذشته تاکنون مشخص بوده ریت دلار در حال گردش خاصی است و ممکن است یک روز تصاعد کند و یک روز دیگر نزول داشته باشد. خیلی از مسافران بی‌توجه به آن که وضعیت دلار در بازار چگونه است به مسافرت خود و چمدان و کوله‌بارهای مسافرتی فکر می‌کنند. اما خوب خیلی‌ها هم هستند که فرصت پیش آمده را غنیمت می‌دانند و خیلی سریع با کاهش نرخ تور استانبول خود را بر می‌گزینند.

پروازهای مختلف به سوی استانبول

چیزی که بدیهی است این است که هر روز ایرلاین‌های مختلف به سوی مقصد استانبول روانه می‌شوند. بنابراین این امکان وجود ندارد که یک روز هیچ ایرلاینی روانه استانبول نشود. اگر استانبول را مقصد گردشگری ندانید حتما  تور آنتالیا را برای مقصد گردشگری در تابستان انتخاب کنید.

اما خوب اینکه هر روز و هر ساعت و در هر شرکتی مشاهده می‌شود، این است که توریست‌ها دوست دارند با ایرلاین‌های مختلف چه خارجی و چه ایرانی به استانبول بروند. ایرلاین‌های خارجی انواع مختلفی دارند. برای مثال در این زمینه می‌توان به ترکیش ایرلاین یا انور ایر یا سان‌اکپسرس اشاره کرد. خوب این پروازها که اصل پرواز ترک هستند به مراتب خدمات بهتری ارائه می‌دهند و گران‌تر هستند. خوبی پروازهای ترک این است که این پروازها حتی به شما اجازه حمل ۳۰ کیلو بار را می‌دهند.

اما عده دیگر هستند که ترجیح می‌دهند با همان پروازهای ایرانی به ترکیه بروند. خیلی از توریست‌ها پروازهای ارزان را انتخاب می‌کنند چون برای آن‌ها رسیدن به مقصد مهم‌ترین است. پروازهای ایرانی خوبی مانند آتا یا زاگرس یا ماهان و قشم ایر هر روز پروازهای خود به سمت ترکیه را باز می‌کنند. اما خوب این مزیت برای این پروازها برقرار است که هزینه کمتری دارند. همچنین که پروازهای ایرانی به غیر از ماهان بارهای پروازی مختلفی دارند. معمولا پرواز ماهان ۳۰ کیلو بار را برای هر نفر اجازه می‌دهد و شما در فرودگاه با جریمه روبه‌رو نمی‌شوید.

 معمولا تورهای زیادی را گشت نوید پیشنهاد می‌کند برای مسافران ایرانی اما تور دبی برای تابستان  را نمی‌توان با تورهای دیگر مقایسه کرد. چون هوای  بسیار گرم و شرجی است.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 29 مرداد 1397 زمان : 4:54 بازدید : 57 نویسنده : گوهری

تور کیش

جزیره کیش جزو مناطق آزاد تجاری می باشد که در این مناطق برای کالاها و فروشنده ها عوارض ورود یا گمرکی تعلق نمی گیرد.

به همین سبب عده زیادی از کسبه و گردشگران جهت تأمین کالاهای خارجی که مجوز قانونی ورود به ایران را ندارند

و یا گران تمام می شوند کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

همچنین کیش به عنوان یک مقصد گردشگری و تفریحی با داشتن

تنها پارک آبی روباز بانوان در ایران ، تنها ساحل مرجانی با تنوع گوناگونی از ماهی ها

و تنها شهر قانون مندی در ایران که خودروهای لوکس به سادگی در آن میسر می باشد.
شهری که در آن نظافت قانون است

به صورتی که اگر خودروی شما کثیف باشد جریمه خواهید شد

و بوق زدن نیز در جزیره کیش یه نوع جرم محسوب می شود.

مسافرین عزیز برای پرواز های داخلی باید ۱ ساعت قبل از پرواز با به همراه داشتن کارت ملی جلوی گیت

صدور بلیط حاضر شوند همچنین وزن مجاز برای انواع بار نیز ۲۰ کیلوگرم قسمت

بار و ۱۱ کیلوگرم داخل هواپیما برای هر نفر می باشد بدیهی است

اگر میزان از حد مجاز بیشتر باشد مسافران مجلور به پرداخت هزینه مازاد می باشند.

قوانین تحویل هتل

از قوانین هتل، ساعت تحویل اتاق مسافر  ۲ بعد از ظهر روز ورود مسافر به هتل می باشد

و روز خروج نیز مسافر ساعت ۱۲ باید اتاق را تحویل خدمتگزاران هتل دهند.

در صورتی که مسافر قصد اقامت بیشتر را داشته باشد به صورت نیم شارژ باید هتل را شارژ نمایند.

تور کیشتور کیش

میزان گردشگر

این جزیره سالانه پذیرای یک میلیون نفر گردشگر در سال می باشد.

این جزیره به دلیل مجاورت با دریای خلیج فارس آب و هوای گرم و مرطوب است.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش از اوایل مهرماه تا اوایل خرداد ماه می باشد

زیرا گرمی هوا در این زمان رو به کاهش است و آب و هوای مطلوبی به وجود می آید.

جزیره کیش دارای جاذبه های تاریخی  و گردشگری و بازارها و اماکن خرید زیادی می باشد .

از جمله جاذبه های کیش می توان به کشتی یونانی، شهر کاریز، پارک های ساحلی و … اشاره کرد.

با تورهای کیش، هتل های کیش و جاذبه های کیش آشنا شده  و درصورتی که تمایل دارید

به این جزیره زیبا سفر کنید با کارشناسان ما تماس گرقته

و از جدیدترین قیمت تور کیش ، هتل های کیش ، بلیت هواپیما کیش مطلع شوید

به طور کلی آب و هوای کیش به واسطه ی بودن در کنار دریا،

گرم و مرطوب و به واسطه ی چند توده ی هوای شمال غربی و جنوبی،

کم باران است.بنابراین به راحتی می توانید به این جزیره ی رویایی ( مروارید خلیج فارس) سفر کنید

و در کنار سواحل نایاب خلیج فارس قدم بزنید.

زمان سفر به کیش

اگر هم از قدم زدن در زیر باران لذت می برید، زمستان، کیش باران های فوق العاده ای دارد

آب و هوای کیش در بهمن ماه عالی است و باران به حالت رگباری صورت میگیرد

در تابستان ماه تیر به دلیل گرمی هوا میتوانید تور ارزان کیش را تهیه کنید.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:34 بازدید : 62 نویسنده : گوهری

تور ترکیه

در تور ترکیه ، به محبوب ترین مقصد توریستی ایرانیان سفر کنید.

فرایند انتخاب تور ترکیه

در ارائه شده تورهای مختلف ترکیه را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید . در جزییات تور، قیمت تور ترکیه به همراه لیست هتل های آن تور مشخص می باشد . همچنین چنانچه تور دلخواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است. شما می توانید با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و رزرو تور ترکیه را انجام دهید.

 

چرا تور ترکیه

– تور ترکیه یک مقصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می شود.
– به دلیل آنکه برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید می توانید هر زمان که تصمیم سفر داشتید تور لحظه آخری ترکیه را خریداری کنید.
– کشوری با جاذبه های دیدنی معروف و مردمی میهمان نواز که آغوش خود را به روی گردشگران گشوده است.
– در سفر با  تورترکیه از شهرهای زیبای آن مانند استانبول، آنتالیا، آنالیا و بدروم دیدن کنید.
– در طول سفر به ترکیه از دیدن مناظر بکر طبیعی لذت ببرید.
– همچنین از مساجد زیبا، بازارهای سنتی، قلعه های تاریخی ترکیه دیدن نمائید.
– غذاهای خوشمزه ترکیه که می تواند هر نوع سلیقه غذایی گردشگران را پاسخ دهد.

 

راهنمای سفر به ترکیه

با تورترکیه سفری آسوده و راحت، به کشوری که پایتخت فرهنگی اروپا محسوب می شود را تجربه نمایید.

ترکیه با یک تاریخ غنی، سواحل شنی، طیف گسترده ای از آب و هوا و مناظر و تفریحات مختلف قطعا گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات و سفر است.

شما می توانید یک تعطیلات عالی بدون پرداخت هزینه های گزاف و با یک بودجه مناسب به این کشور زیبا داشته باشید.

با استفاده از تور ارزان قیمت ترکیه امکان برنامه ریزی دقیق تری از نظر هزینه و گشت ها را خواهید داشت و قطعا سفرتان بسیار راحت تر

از سفر های انفرادی و یا خانوادگی است و شما می توانید با توجه به بودجه هتل و پرواز مناسب خود را انتخاب کنید و از یک سفر بی نظیر لذت ببرید .

 

 

تور ترکیهتور ترکیه

 

10جاذبه های گردشگری ترکیه

• پاموکاله
• مسجد سلطان احمد(مسجد آبی)
• قلعه بدروم
• کوه نمروت
• ساحل پاترا
• حمام ترکی
• ایاصوفیه
• کتابخانه سلسوس
• برج گالاتا
• مقبره آتاتورک

 

 

بهترین زمان سفر به ترکیه

بهترین زمان سفر به ترکیه در ماه های آوریل تا می ( اردیبهشت و خرداد) و در ماه های سپتامبر تا نوامبر( مهر تا آذر) می باشد.

البته گردشگرانی که علاقه مند به فصول خاص گردشگری در ترکیه هستند و یا به دنبال فستیوال های خرید می باشند در سایر ماه ها نظیر بهمن به ترکیه سفر می کنند.

 

تور ترکیهتور ترکیه

 

زبان مردم ترکیه

مردم ترکیه بشدت نسبت به زبان خود تعصب دارد. زبان برای مردم ترک از نشانه های غرور ملی محسوب می شود بنابراین بهتر است

قبل از سفر به ترکیه حتما کلمات کاربردی زبان ترکی را بیاموزید. با این وجود به دلیل توریستی بودن شهرها بسیاری از فروشندگان به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ایرانی تسلط دارند.

تور ترکیهتور ترکیه

مراکز خرید ترکیه

اگر چه همه شهرهای ترکیه دارای مراکز خرید متنوع و متعددی هستند اما شهر استانبول که “پایتخت خرید ترکیه” است تمایز قابل توجهی برای گردشگران علاقه مند به خرید دارد. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به بهترین مراکز خرید استانبول سفر می کنند:.
• آک مرکز Akmerkez
• ایستینی پارک استانبولIstinye Park
• مرکز خرید کانیون Kanyon
• مرکز خرید سیتیز City’s
• مرکز خرید نیستانسی Nisantası
• مرکز خرید بغداد کادسی
• مرکز خرید فروم استانبول
• مرکز خرید گالریا
• مرکز خرید مترو سیتی

 

تور ترکیهتور ترکیه

 

حمل و نقل در تور ترکیه

استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه برای تردد در شهر های توریستی و پر ترافیک می باشد. اما از تاکسی های ترکی یا همان دولموش ها که شبیه ون در ایران می باشند برای گشت شهری و یا بازدید از جاذبه های خاص خارج از شهر استفاده کرد.
بهترین راه برای کاهش هزینه رفت و آمد در تور ترکیه این می باشد که محل اقامت شما فاصله کمی تا حمل و نقل عمومی داشته باشد.

چه کارهایی در تور ترکیه انجام دهیم!

 

دعوت و وعده‌های غذایی درترکیه

مهمان‌نوازی یکی از ویژگی‌های مهم فرهنگ کشور ترکیه می‌باشد. به‌طوری که شما اگر به ترکیه سفر کنید حداقل به یک وعده چای دعوت می‌شوید. بسیار پسندیده است که برای میزبان خود هدیه هر چند کوچک به همراه داشته باشید.

پوشش مناسب در ترکیه

توجه داشته باشید که به یک کشور مسلمان سفر می کنید. کشوری که مردم آن تعصبات فرهنگی و مذهبی خاصی دارند که با تصویر شما از سریال های ترکیه ای بسیار متفاوت است. بنابراین برای گشت شهری لباس مناسب به تن داشته باشید.

 

تور ترکیهتور ترکیه

استفاده زبان بدن در ترکیه

هر کشوری متناسب با فرهنگ خاص خود از اشارات و علائمی استفاده می‌کند. بنابراین اگر

بخواهید سفری خاطره‌انگیز و لحظات شادی در تور ترکیه داشته باشید باید آشنایی با زبان اشارات کشور مورد نظر داشته باشید.

در فرهنگ ترک تکان دادن سر به ‌سرعت به معنای این هست که منظور شما را متوجه نشده‌اند.

اشاره به سر با یک حرکت به‌صورت مورب به معنای تائید حرف شماست.
مردمان ترک از حالت چهره برای تائید و یا رد نظر شما بسیار استفاده می‌کنند.

به‌طور مثال حرکت ابروها به بالا و گاها جمع‌کردن ابروها به معنای ان است

که نظر شما مورد قبول او نیست. هرگز بدون اجازه به بدن هیچ‌کس تماس نداشته باشید مگر آنکه خود فرد این اجازه را به شما بدهد.

 

سرویس بهداشتی

در شهرهای توریستی ترکیه نظیر استانبول، آنکارا و سایر شهرها سرویس‌ها بهداشتی مجهز عمومی تعبیه‌ شده است.

به‌جز آن در مساجد و مراکز خرید نیز این امکان برای استفاده از سرویس بهداشتی فراهم‌شده است.
وسایل مورد برای سفر به ترکیه
قبل از سفر به ترکیه آب و هوای کشور را بررسی کنید و متناسب با آب و هوای فصل سفر خود وسایل و لباس مورد را به همراه داشته باشید.

البته تا حد امکان وسایل کمی با خود به همراه داشته باشید چرا که در برگشت به دلیل خرید سوغاتی های زیاد دچار مشکل نشوید.

 

تور ترکیهتور ترکیه

 

چگونه صحبت کنید و چه بگویید

در هنگام صحبت همیشه لبخند برا چهره باشید پرا که لبخند نشانه احترام شما به طرف مقابل می باشد.

مردمان ترکیه دارای حس ملیت‌گرایی و تعصب فرهنگی خاصی هستند. تعصب نسبت به زبان،

رسوم و مسائل سیاسی کشورشان دارند؛ بنابراین سعی کنید در طول مکالمه و گفت‌وگو با مردم محلی به‌شدت از صحبت‌های سیاسی پرهیز کنید.

 

لذیذ ترین غذاهای ترکیه

از جمله لذت بخش ترین بخش سفر شما به ترکیه خوردن غذاها و شیرینی های محلی می باشد. که در صدر همه آنها کباب ترکی و باقلوا ترکی قرار دارند. از جمله معروف ترین غذاهای ترکی می توان به دلمه، سوپ عدس، بورک، مانتی و انواع شیرینی های خوشمزه اشاره کرد.

ترکیه را انتخاب کنید چرا که با هر نوع سلیقه ای که باشید ترکیه یک مقصد جذاب توریستی بخصوص برای ما ایرانی ها خواهد بود.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:34 بازدید : 56 نویسنده : گوهری

خرید بک لینک

آیا خرید بک لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

در واقع شما می توانید خرید بک لینک ها را به هر مقدار که بخواهیدانجام دهید

اما برای در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow را هنگام خرید بک لینک ها به یاد داشته باشید

یا اینکار را نکنید و منتظر از دست دادن رنک خودتان در بعضی قسمت ها باشید !!!

امتحانش واقعا مجانی است ! مخصوصا با الگوریتم های

جدید گوگل خرید بک لینک خیلی میتواند تاثیرگذار باشد.(این مقاله را حتما بخوانید)

این تصور غلط است که گوگل شما را امر و نهی می کند،

بلکه فقط شما را از بعضی کارها باز می دارد

تا بتوانید در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشید.

توصیه من این است که اینکار را انجام ندهید

اما اگر انجام دادید هرگز از سایتی anchor text فراوان نخرید.

خرید بک لینک

و البته هرگز فراموش نکنید که هنگام خرید بک لینک تنوع داشته باشید.

حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع در خرید بک لینک را خوانده اید !

آموزش سئو با بررسی فاکتورهادر خرید بک لینک

عمر دامنه بک لینک دهنده: خرید بک‌ لینک از دامنه های باسابقه ممکن است

قدرت بیشتری نسبت به دامنه های جدید داشته باشد.
1 تعداد بک لینک های آمده از یک دامین: همانطور که در نمودار Moz می بینید

(محور افقی موقعیت SERP است) شماره دامنه های ارجاع دهنده یکی

از مهمترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار می رود:

2تعداد بک لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه:

آدرس بک لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه

نشان دهنده ی حجم بیشتری از سایت های بک لینک دهنده به شما است.
3 تعداد صفحات بک لینک دهنده: تعداد کل صفحات سایتی که از آن خرید بک لینک میکنید

(حتی اگر تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد) فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود.
4 تگ های Alt (برای لینک های تصویری): Alt text نسخه تصویری از جمله anchor text ها بشمار می رود.
5 بک لینک های آمده از دامنه های .gov و .edu : مت کات بیان نموده است که TLD فاکتوری مهم برای سایت نیست.

با این حال این موضوع سئو کاران را از فکر در مورد اینکه TLD های .edu و .gov از جایگاه خاصی برخوردارند منصرف نکرده است.

6 PR  صفحه بک لینک دهنده: PR صفحه سایتی که برای خرید بک لینک به آن مراجعه میکنید

بک لینکبک لینک

فاکتوری بسیار مهم در رنک بحساب می آید.
7 قدرت نویسندگی دامنه بک لینک دهنده: قدرت نویسندگی

دامنه سایتی که برای خرید بک لینک به آن مراجعه میکنید

ممکن است نقشی مستقل در اهمیت بک لینک دادن بازی کند

(یعنی صفحه ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اول ۳ ممکن است

ارزش کمتری از صفحه لینک با PR=2 از سایت Yale.com با PR=8 داشته باشد).

8بک لینک های آمده از طرف رقیبان: خرید بک لینک از سایت هایی که

که متعلق به صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است

برای رنک صفحه ای (کلمه کلیدی خاص) با ارزشتر باشند.

اشتراک گذاری اجتماعی صفحه ارجاع

9 اشتراک گذاری اجتماعی صفحه ارجاع: حجم اشتراگ گذاری

اجتماعی صفحه محور ممکن است روی ارزش بک لینک تاثیرگذار باشد.
10 بک لینک از سوی همسایگان بد: بک لینک های آمده از سوی

همسایگان (سایت های مشابه) بد ممکن است به سایت شما آسیب بزند.
11 پست‌های کاربران مهمان: با اینکه پست کاربران مهمان می تواند

بخشی از کمپین سئو ی قانونی باشد، اما بک لینک های آمده از سوی پست های

مهمان بویژه در منطقه محل سکونت نویسنده، شاید به اندازه‌ی بک لینک متنی در همان صفحه با ارزش نباشد.

12 بک لینک به صفحه اول دامنه ای که صفحه روی آن است: بک لینک ارجاعی به صفحه اول ممکن است

نقشی خاص و مهم در ارزیابی سایت و در نتیجه وزن بک لینک بازی کند.
13 بک لینک های Nofollow: یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در سئو . نظر رسمی گوگل در مورد این موضوع:
“بطور کلی، ما آنها را دنبال نمی کنیم”
که نشان می دهد در موارد خاص این کار را انجام می دهند.

داشتن یک درصد اطمینان از بک لینک های nofollow  نیز ممکن است نشان دهنده مشخصات

بک لینک طبیعی و غیر طبیعی باشد.

صفحه اصلی :

برای ورد به صفحه اصلی کلیک کنید

سایت اصلی :

برای ورد به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

backlink.seowb.ir.

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:34 بازدید : 51 نویسنده : گوهری

سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه عوامل و فاکتور هایی گفته میشه که

سایت ما رو برای تشخیص صحیح محتوا و مطالب

برای موتور های جستجو بهینه میکنه

اگر بخوایم ساده تر بیان کنیم

سئو داخلی باعث میشه :

محتوای سایت ما به طور کامل مورد تجزیه تحلیل قرار بگیره

موضوع و مطالب ما به سادگی توسط موتور های جستجو خونده و ذخیره بشه

و در نتیجه سریع و تو موارد مربوط به سایت ما در نتیجه جستجو ظاهر بشه

سئو داخلی

برای اطلاع از معنای کلمه سئو حتما مقاله سئو چیست و چگونه عمل میکند رو مطالعه بفرمایید

آسان کردن کار موتور های جستجو

ما با انجام سئو داخلی یا on page seo

سایتمون رو شفاف و واضح در اختیار موتور های سرچ  نظیر گوگل قرار میدیم

تا اونها هم بعد از تحلیل درست و کامل محتوای سایت ما

مطالب ما رو در زمینه مربوطه و صحیح در اختیار کاربرها قرار بدن

سئوسئو

عوامل بهینه سازی سئو داخلی شامل چه مواردی میشن ؟

عوامل زیادی به عنوان سئو داخلی شناخته میشن

در زیر مهمترین این عوامل رو که باعث بهینه سازی سئو سایت میشه

به طور مختصر و تیتر وار نام میبریم

  • نام دامنه
  • نام سایت
  • انالیز قالب سایت و حذف و بهینه سازی کدهای مخرب و ناکارامد
  • بررسی محتوا
  • بررسی عناوین مطالب
  • تحلیل لینک های داخلی
  • برسی متا تگ ها
  • تگ های عنوان
  • بهینه سازی عکس ها
  • دسته بندی صحیح
  • کلمات کلیدی مناسب و مربوط و هدفمند

و صد ها عامل دیگه که حتما باید به طور کامل و صحیح استفاده بشن

یا اگر اشتباهی درون سایت دیده میشه اصلاح بشن

سئو سایت داخلی چه

سئو سایتسئو سایت

مقدار موثره ؟

بر خلاف عقیده بسیاری از وب مستر ها

که فقط به حرف به اهمیت سئو داخلی اشاره میکنن  و رنک و رتبه رو

در موارد دیگه ای میبینن

on page seo بیش از حده تصور تو کسب رنک و رتبه بالاتر

ایفای نقش میکنه

سئوسئو

امیدوارم به هیچ وجه این قسمت از سایتتون رو دست کم نگیرید

و در صورتی که به طور کامل تو این بخش آگاهی ندارید

حتما به یه متخصص مراجعه کنید

با سری مقالات آموزش سئو از سایت سئو وب

میتونید اگاهی و دانش خودتونو تا حده قابل قبولی بالا ببرید

و حتی به صورت سهوی هم اشتباهی انجام ندید که باعث از دست رفتن

سئو سایتسئو سایت

رتبه و اعتبار و هزینه ای که تا اینجا کردید بشه

شاد و پیروز باشید

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:33 بازدید : 61 نویسنده : گوهری

خدمات سئو در وب سایت سئو وب

سئو وب با سالها تجربه و کادری مجرب در زمینه خدمات سئو و

سئو سایت آماده انجام کلیه امور :

سئو سایتسئو سایت

ارتقا رتبه کلمات کلیدی مورد نظر شما به صفحه اول گوگل

و دیگر موتور های سرچ به صورت تضمینی

تولید محتوا و ارتقا رنک و رتبه وب سایت شما در کلیه موتور های جستجو

سئوسئو

نظیر گوگل , بینگ , یاهو و

جذب مخاطب مربوط به شغل و خدمات مورد نظر شما,

کلیه امور بهینه سازی سایت , تولید محتوای تخصصی و یونیک

مطابق با اصول سئو و الگوریتم های تمامی موتور های جستجو ,

انجام کلیه امور آنالیز  وب سایت , عیب یابی و رفع ایرادات تاثیر گذار

در رنک و رتبه فعلی وب سایت شما ,

معرفی کلمات مناسب و پر مخاطب مربوط به شغل و خدمات شما

بهینه سازی کامل و تکمیلی سئو داخلی On-page SEO و

سئو خارجی seo off page  , انجام کلیه امورلینک بیلدینگ

داخلی و خارجی و بسیاری موارد دیگه ……

برای استفاده از خدمات سئو رایگان ما

و همچنین برای درخواست و سفارش انواع خدمات

سئو سایتسئو سایتسئوسئو

از طریق فرم تماس با ما اقدام بفرمایید

برای اطلاع از قیمت سئو برای هر کلمه کلیدی از طریق منو به بخش مربوطه مراجعه بفرمایید

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:33 بازدید : 52 نویسنده : گوهری

قیمت سئو چگونه محاسبه میشود؟

قیمت سئو به عوامل زیادی بستگی داره ولی اگر بخوایم

به صورت کوتاه و خلاصه بیان کنیم :

قیمت سئو

  • بررسی سئو فعلی وب سایت شما
  •  بررسی میزان رقابت و سختی کلمات هدف و مورد نظر شما
  • تعداد کلمات کلیدی مورد نظر شما جهت بهینه سازی و کسب رنک
  • قدمت دامنه و سایت شما
  • رنک و رتبه فعلی سایت و کلمات کلیدی شما
  • زمان مورد نیاز برای بهینه سازی
  • و …
سئو سایتسئو سایت

برای اطلاع از قیمت سئو سایت و ارتقاء رنک و رتبه

کلمات کلیدی مورد نظرتون رو از طریق فرم تماس با ما

برای ما ارسال کنید

تیم ما بعد از آنالیز میزان سختی

سئوسئو

میزان رقابت و جستجو در کلمه یا کلمات کلیدی مورد نظر شما

تعداد کلمات کلمات کلیدی که میخواین به صفحه اول گوگل آورده بشن

در کمتر از یک ساعت کاری قیمت رو محاسبه و با شما تماس میگیرن

یقینا منصفانه ترین قیمت رو از ما خواهید شنید

سئوسئو

تمامی سفارشات به صورت تضمینی انجام میشه

و در صورت عدم رضایت شما و یا کسب نتیجه

حتی یک ریال هم از شما دریافت نمیشه

در صورت وجود مشکلات کوچیک سئو یا

محتوا و هر گونه مشکل دیگه ای

میتونید به صورت رایگان از خدمات سئو استفاده کنید

سئوسئو

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

هم چنین برای بهبود اطلاعات شخصی خودتون حتما

از بخش آموزش سئو وب سایت ما دیدن فرمایید

موفق باشید

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:33 بازدید : 57 نویسنده : گوهری

دامنه مناسب برای سایت ما باید شامل یه سری ویژگی ها باشه

که تو این مقاله از سری مقالات آموزش سئو به بحث و بررسی اون میپردازیم

تو انتخاب دامنه مناسب باید به چند چیز دقت کنیم که در آینده میتونه

خیلی تو روند پیشرفت سایت ما موثر باشه

پس عاقلانه تر اینه که قبل از صرف هزینه , انرژی و زمان

برای طراحی و بهینه سازی سایت از ابتدا اقدام به انتخاب نام مناسب برای دامنه و سایتمون باشیم

نام کوتاه 

انتخاب نام کوتاه مهم ترین اصل موندگاری سایت ما تو ذهن مخاطبه

نام کوتاه چون راحت به خاطر سپرده میشه به راحتی توسط مخاطب ما به دیگران معرفی میشه

و تو ذهنشون میمونه و به راحتی تایپ میشه و مخاطب رو مستقیم به سایت ما هدایت میکنه

پس یکی از فاکتورهای دامنه مناسب کوتاه بودنه اونه

منحطر به فرد بودن

حتما دقت کنید دامنه انتخابیتون منحصر به فرد و یونیک

باشه در صورتی که نام دامنه ما مشابه های بسیاری

داشته باشه به راحتی میتونه مخاطب مارو به سمت سایت مشابه و اشتباه

هدایت کنه که مسلما هممون از عواقب فاجعه بارش اطلاع داریم

سئو داخلیسئو داخلی

COM یا IR ؟

تو سایت های بسیاری مطالب مختلفی درباره نام دامنه دیده میشه

که درست یا غلط بودنش به علت نبود مرجع آموزشی خاص و معتبر در این رابطه

باید به صورت تجربی بدست بیاد

بسیاری عنوان کردن که دامنه دات کام ( com ) نسبت به کلیه پسوندها بسیار بهتره

بسیار سریع تر رتبه میگیره و ترافیک بیشتری به ما اختصاص داده  میشه

ولی ما به صورت تجربی تست کردیم و غلط بود !!!!!

دامنه مناسب

تجربه سئو وب در زمینه پسوند دامنه

ما به دفعات زیاد دامنه های زیادی تو انجام پروژه های مختلف

و انجام سئو سایت مورد بررسی قرار دادیم

ولی هیچ تفاوتی تو سرعت رنک گرفتن و میزان هدایت مخاطب

به سایت مورد نظر مشاهده نکردیم !!!

البته در نظر داشته باشیم هنگام انجام سئو برای دامنه های مذکور ما همیشه از یه الگو

برای بهینه سازی سایت استفاده کردیم و نتیجه های یکسان و هم زمان هم

بدست آوردیم

سئو سایتسئو سایت

پسوند های تجربه شده توسط ما 

co – com – ir – net – org – pro – in – info – biz

بیش از صد سایت با دامنه های فوق راه اندازی شد

و تو همه موارد نتیجه سئو که مورد نظر ماست یکسان بود

تنها حسنی که پسوند com داره آشنایی بیشتر

مخاطب با این پسونده

ممکنه شما سایتی با پسوند co داشته باشید

مثل name.co ولی مخاطب ما به خاطر آشنا نبودن با این پسوند اونو

name.com فرض کنه و به خاطر بسپره

سئوسئو

پسوند هایی مثل net – org در عین قدیمی بودن همه گیر نیست

و بیشتره مردم با این پسوند ها نا آشنا هستن

پس دقت کنید پسوند مناسب انتخاب کنید

پسوند ( com – co – net ………) هیچ ارتباطی به رتبه سایت شما نداره !!!!!

هم معنی بودن نام دامنه با موضوع سایت

سایت های بسیاری هم معنی بودن نام دامنه و سایت رو

بسیار موثر دونستن که البته این تعداد بیشمار

نتیجه یکسان به خاطر کپی بودن اکثر مطالب منتشر شده تو اینترنته

و همه هم اکثرا از چند سایت کپی برداری شده

در جواب تاثیر هم معنی بودن نام دامنه با موضوع سایت در سئو

باید عرض کنم ضمن احترام برای نظره دوستان و هم کاران عزیز

این مورد به دفعات توسط ما تست شده

و نام دامنه میتونه کلا نا مرتبط با موضوع وب سایت باشه و

سالها تو موضوع مورد نظر در صفحه یک و جزو نتایج برتر در

تمامی موتورهای جستجو باشه

مثال :

میشه یه سایت با نام 654gdfldhgc.com رو تو کلمه یخچال 12 فوت

بهینه کرد به طوری که همیشه جزوه 5 نتیجه برتر موتور های جستجو باشه

ولی دامنه بالا چند مشکل بزرگ داره که هیچ ربطی به سئو و رنک دامنه نداره

پس برای درک بهتر مطلب مورد بحث چند مشکل رو که دامنه مثال زده شده داره

به طور مختصر مرور میکنیم :

  • به هیچ وجه به یاد نمیمونه چون معنی خاصی نداره
  • کلا غیر قابل توصیف برای مخاصبه چون نام خاصی نداره
  • غیر قابل معرفی به دیگرانه
  • غیر قابل تایپ کردنه
  • به دلیل عدم ارتباط نام دامنه با نام یخچال که موضوع سایته مخاطب نمیتونه این سایت رو معتبر تو زمینه مربوطه ببینه
  • این دامنه هیچ وقت تبدیل به برند نمیشه

استفاده از دش 

استفاده از دش ( – ) هم به هیچ وجه تاثیر منفی تو سئو سایت شما نداره

مشکلاتی که استفده از دش میتونه برای ما ایجاد کنه

  • تایپش سخته و احتمال تایپ اشتباه زیاده
  • قابل خوندن نیست مثلا seo-wb رو چطور باید

برای شما توصیف کنم یا به شما معرفی کنم ؟ سئو خط فاصله وب !!!!!!

پس برای اعتبار سایت و مباحث برندینگ و جذب مخاطب استفاده از

دش که خیلی هم متداول شده توصیه نمیشه

سئو سایتسئو سایت

بالا موارد زیادی درباره دامنه گفته شد که ما به صورت تجربی انجام دادیم و دیدیم صحت نداره !!!

نتیجه کلی :

پسوند و نام دامنه به هیچ وجه تو سئو سایت تاثیر نداره

عواملی که ما رو مجاب میکنه که :

  • دامنه کوتاه
  • با معنی و مرتبط به موضوع سایت

انتخاب کنیم موارده دیگه ایه که بالا به صورت مفصل دربارش بحث کردیم

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه

و ذره ای بتونه کمکتون کنه

شاد و پیروز باشید

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:33 بازدید : 55 نویسنده : گوهری

تاثیر آگهی بر کسب و کار

آگهی در هر زمینه ای از پایه ای ترین اصول بازاریابی و جذب مخاطب شمرده میشه

در مقاله زیر به تفضیل به این مطلب میپردازیم

هر کسب‌و‌کاری برای ارتقای برند خود و دستیابی به جایگاه برتر در بازار نیاز به مجموعه ای

از اقدامات بازاریابی دارد.

این اقدامات که در اصطلاح بازاریابی ۴P  نامیده می‌شود،

یکی از اصول مهم و جدایی ناپذیر این حوزه است

. در بخش ارتقا محصول که یکی از P ها است با مجموعه از اقدامات ترفیعی مواجهیم،

که یکی از اصلی ترین آنها تبلیغات و استفاده از انواع آگهی رایگان و غیر رایگان است.

تبلیغات در ادبیات بازاریابی جایگاه ویژه ای دارد،

به طوری که در هر کسب‌و‌کاری واقع در هر صنعتی انواع اگهی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انجام تبلیغات شیوه های متعددی دارد

اما در یک نگاهکلی می‌توان گفت که آگهی همیشه از بستر رسانه‌ها به مخاطبین خود انتقال می‌یابند.

در متن پیش رو تلاش شده که مفهوم تبلیغات و زیرساخت‌های ارئه‌ی آن، به زبان ساده مورد بررسی قرار گیرد.

آگهی رایگانآگهی رایگان

رسانه چیست؟

به طور کلی رسانه فرد، ابزار یا موقعیتی است که در آن پیام از فرستنده به گیرنده انتقال می‌یابد.

از این دست تعاریف در حوزه علوم ارتباطات برای رسانه بسیار است.

اما آنچه که در مطلب پیش رو مورد نظر ما است مفهوم رسانه‌های تبلیغاتی است.

به هر وسیله یا ابزاری که پیام و شعار تبلیغاتی یا پیام فروش و بازاریابی را به

مخاطبان هدف انتقال دهد و آنان را به عکس العمل وادارد، رسانه تبلیغاتی می‌گویند.

رسانه ها به طور عام به سه دسته تقسیم می شوند، رسانه های ادراک حسی

(زمان و مکان) رسانه های نشانه شناختی(تصویر زبان خط و موسیقی) و رسانه های فنی انتقالی

(رسانه های مکتوب، رادیو، تلویزیون، اینترنت) که در حوزه تبلیغات عموما از دسته سوم استفاده می‌شود.

این رسانه ها شامل رسانه های دیداری از قبیل تلویزیون، اینترنت، مجلات و روزنامه‌ها

و همچنین رسانه‌های شنیداری نظیر رادیو هستند که در ادامه به تشریح هریک می پردازیم.

چه رسانه هایی برای انتقال پیام باید انتخاب شوند؟

همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های کسب‌وکارها انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات است،

کسب‌و‌کارها به صورت کلی می‌توانند دو رویکرد را در قبال رسانه ها اتخاذ کنند:

  • رویکرد تمرکز رسانه ای
  • رویکرد پراکندگی رسانه ای

در رویکرد تمرکز رسانه ای کسب‌و‌کارها تمام توان و بودجه ی آگهی خود را تنها صرف چند رسانه می‌کنند

و از بسیاری از رسانه ها استفاده نمی‌کنند. این رویکرد عموما به این دلیل است که این کسب‌و‌کارها

از اثر بخش بودن تمامی رسانه ها مطمئن نیستند و از طرف دیگر بیم دارند که این حضور پر رنگ

در همه‌ی رسانه‌ها باعث شود مشتریان به اشتباه افتاده و از برند

رقیب خرید کنند(یکی از مشکلات شایع باری برند‌های غیرمطرح و نوپا).

در رویکرد پراکندگی رسانه ای کسب‌و‌کارها بدون محدودیت و با بودجه ای سنگین

در تمامی رسانه ها حضور پررنگی دارند و از همه آنها استفاده می‌کنند.

اما نکته مهم در این میان توجه به نوع و ماهیت محصولی است که مورد

تبلیغ قرار می‌گیرد.

آگهی

مثلا اگر محصول مخاطب عام دارد و تعداد زیادی از مردم از آن استفاده می‌کنند،

باید ازرسانه های گروهی (Mass Media) مثل تلویزیون،

رادیو و روزنامه استفاده کرد

اما اگر هدف جلب توجه مشتریانی باشد که می خواهند ویترین گردی

کنند باید استراتژی های نقطه فروش مورد استفاده قرار گیرد(تمرکز بر قانع کردن مشتری در محل خرید) ….

انواع رسانه های تبلیغی و اثربخشی آنان

حال که با مفهوم رسانه‌ها و رویکرد‌های عمده آشنا شدیم، باید به بررسی رسانه‌های تبلیغاتی پراستفاده بپردازیم:

تلویزیون

 

تلویزیون یکی از اثر بخش ترین رسانه ها در طول تاریخ بوده است.

رسانه ای که روز به روز برمخاطبان آن افزوده می‌شود

و دسترسی گسترده ای به کسب‌وکارها می‌دهد.

تلویزیون همیشه با دو کارکرد سرگرمی و خبررسانی خود در بین مردم جایگاه ویژه داشته است.

طبق تحقیقاتی در سال ۲۰۰۸ تلویزیون معتبرترین رسانه

در بین رسانه ها از نگاه بینندگان آن شناخته شده است.

همچنین پرنفوذترین و متقاعد کننده ترین رسانه نیز تشخیص داده شده است.

 

تحقیقات انجام شده در ایران نیز اثر بی بدیل تلویزیون را تائید می‌کند.

بررسی‌ها نشان می دهد که تلویزیون با ضریب نفوذ بالایی، پر مخاطب ترین رسانه کشور است.

 

براساس این تحقیقات که در تهران و شهرهای پرجمعیت کشور انجام شده،

ضریب نفوذ تلویزیون در کشور بالای ۶۰% می باشد. همچنین شبکه های ۳ و تهران از شبکه های ماهواره ای پر نفوذتر هستند

طبق بررسی انجام شده، ۸۵% افراد بیش از یک ساعت به تماشای تلویزیون

اختصاص می دهند. که ۳۵% از این تعداد بالای ۳ ساعت تلویزیون تماشا می کنند.

در بین ساعات شبانه روز، ساعت ۲۱ تا ۲۴ پربیننده ترین ساعات (با ۷۵%) هستند

و از نظر درآمدی تفاوت معناداری بین گروه های مختلف دیده نمی‌شود همچنین از لحاظ جنسیتی،

خانم ها بیشتر از آقایان تلویزیون می بینند.

با توجه به گستردگی برنامه های تلویزیون و مضافا توجه بر این نکته

که بینندگان تلویزیون به برنامه ها وفادارند و نه به خود تلویزیون باید بر زمان پخش آگهی توجه ویژه ای کرد.

هزینه آگهی در تلویزیونی بسته به نوع شبکه( تعداد مخاطب و محدوده ی پوشش شبکه)

و همچنین ساعت پخش آن(پر بیننده ترین ساعات ۸-۱۱ شب می‌باشد) تعیین می‌شود.

به طور مثال در حال حاضر تبلیغ تلوزیونی در برنامه فوتبالی نود ثانیه ای ۱۵ میلیون تومان

و در سریال های شبانگاهی شبکه ۳ ثانیه ای ۵ میلیون

تومان محاسبه می‌شود(لیست قوانین و تعرفه های تبلیغات تلویزیونی در فایل های مفید موجود است).

این ارقام برای خیلی از کسب‌وکارها بسیار سنگین است،

و در صورتی که این کسب‌و‌کارها از تبلیغات تلویزیونی استفاده کنند

عملا بودجه ای برای اشکال دیگر تبلیغات نخواهند داشت.

این نکته به روشنی نشان می‌دهد که کسب‌‌وکارها

باید از موثر بودن تبلیغات تلویزیونی درقبال مبلغ گزافی که پرداخت می‌کنند مطمئن باشند.

برای سفارش زمان پخش، تبلیغ کنندگان باید مواردی چون

«برنامه های قابل دستیابی»، «اثربخشی برنامه های مختلف» و«میزان دستیابی reach » توجه کنند.

انواع آگهی تلویزیونی

کسب‌و‌کارها میتوانند به اشکال مختلفی تبلیغات تلوزیونی داشته باشند

ازجمله آنها می‌توان به آگهی های متداول، رپرتاژ آگهی،

مشارکت و حمایت مالی در ساخت برنامه ها وتبلیغات در شبکه های استانی

(راهی ارزان تر و البته با اثرگذاری محدود‌تر) اشاره کرد.

رادیو

/رادیو در میان رسانه های تبلیغی یکی از متداول ترین ابزارها است.

رادیو با ویژگی های منحصر به فرد خود نظیر قابلیت سیار بودن،

مطابقت با حال و هوای هرفرد و مهم تر از همه درگیری فعالانه مخاطبان

با رادیو در برنامه های مختلف (در مقابل تلویزیون که رسانه ای انفعالیست)،

شرایطی برای ایجاد رابطه صمیمانه و با سرعت زیاد میان شرکت ها و مخاطبان ایجاد می‌کند.

کسب‌و‌کارهایی که تبلیغات تلویزیونی دارند می‌توانند با تبدیل موسیقی متن تبلیغ

خود به یک تبلیغ رادیویی از این امکان بهره ببرند. زیرا تحقیقات ثابت کرده ۷۵٪ مصرف کنندگان

با شنیدن تبلیغ رادیویی تصویر آن را در ذهن خود تصور می‌کنند.

همچنین در بازاریابی یکپارچه –که ویژگی اصلی در آن دوام است- می‌توان از رادیو بهره برد.

در تبلیغات رادیویی نیز همان اصول تبلیغات تلویزیونی (اثر بخشی ، ساعت پخش و …) حاکم اس

 

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

22333.ir

 

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:33 بازدید : 41 نویسنده : گوهری

در معنای سئو چیست ؟

در پاسخ به پرسش سئو چیست میتوان گفت

بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)

به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)

یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب

در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است.

معمولاً وب سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند،

بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند .

سئو چیست

سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را در بر گیرد،

از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی،

جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. سئو سایت

شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.

از دید بازاریابی اینترنتی سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند

و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده

و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی

و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی

در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای

افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

در نتیجه در خلاصه ترین تعریف سئو را

می توان به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.

سئو چیست

 

سئو و بالا آوردن یک صفحه در جستجوهای گوگل به طور کلی دونوع فعالیت

را در بر می گیرد off page seo  یا سئو داخلی مجموعه فعالیت هایی که خارج از وب سایت انجام میدهیم

برای این که روند بالا آمدن سایت سریع تر باشد و on page seo که به کلیه فعالیت هایی

که داخل سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو به راحتی بتواند

سایت مارا index کند گفته میشود هردوی این فعالیت ها در کنار هم به سئو معنا می دهد.

نگاهی سریع به تاریخچه سئو سایت

اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی که نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن

وب نخستین کردند، مدیران وب سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا،

شروع به بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو نمودند.

در ابتدا تمام کارهایی که مدیران وب سایت‌ها باید انجام می‌دادند،

ارسال آدرس صفحه به موتورهای مختلفی که یک «عنکبوت» جهت «خزش» آن صفحه می‌فرستادند،

استخراج لینک‌های صفحه به سایر صفحات از درون صفحه، و بازگرداندن اطلاعات یافت شده در صفحه جهت ایندکس شدن بود.

فرایند به این صورت است که عنکبوت موتور جستجو، یک صفحه را دانلود

و آن را در سرور موتور جستجو ذخیره می‌کند و یک برنامه دیگر موسوم به ایندکس‌کننده،

اطلاعات مختلفی را دربارهٔ صفحه استخراج می‌کند؛ اطلاعاتی از قبیل واژه‌های موجود و

محل قرارگیری آن‌ها در صفحه، و نیز وزن خاص واژه‌های بخصوص، و تمام لینک‌های موجود در صفحه،

که سپس جهت خزش در زمانی دیگر، در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیران سایت‌ها شروع به بازشناسی ارزش رتبه بالای سایت خود و در

دید قرار گرفتن آن در نتایج موتورهای جستجو نمودند که این امر، فرصتی را برای هکرهای غیر مخرب

و مخرب شاغل در بخش بهینه‌سازی موتور جستجو مهیا کرد.

سئو چیست

 

 

یک نمونه از صفحه نتایج موتور جستجو

نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم شده توسط مدیران وب سایت‌ها

نظیر متا تگ واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو مانند ای‌ال‌آی‌وب اعتماد و اتکا می‌کردند.

متاتگ‌ها یک راهنمایی برای محتوای هر صفحه فراهم می‌کنند.

با این‌حال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود

زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب سایتها، بالقوه می‌تواند یک

نمایش غیر دقیق از محتوای واقعی وب سایت باشد. داده‌های نادرست،

ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه‌بندی شدن صفحه برای جستجوهای غیر مرتبط گردد.

تولیدکنندگان محتوای شبکه همچنین تعدادی از ویژگی‌های منبع اچ‌تی‌ام‌ال یک صفحه را دستکاری کردند

تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند.

سئو چیست و چگونه عمل میکند ؟

با تأکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که بطور انحصاری تحت کنترل مدیر وب سایت است،

موتورهای جستجوی اولیه از سوء استفاده و دستکاری رتبه‌بندی رنج می‌بردند.

به منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته

و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط تری دارند، نه نتایج مربوط

به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با

استفاده از کلمات کلیدی متعدد پر شده‌اند.

از آنجایی که موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن

در تولید نتایج مرتبط تر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص می‌شود، کیفیت پایین

سئو چیست

یا نتایج نامرتبط می‌تواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود. موتورهای جستجو

با توسعه الگوریتمی رتبه‌بندی پیچیده‌تر به این عمل پاسخ دادند؛ که در آن عوامل بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرند

و دستکاری را برای مدیران شبکه، سخت‌تر می‌سازند.

لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی فارق التحصیل دانشگاه

استنفورد یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند

که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت.

عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است

از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر

که به صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند مورد دسترسی قرار گرفته،

تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند.

در واقع، این بدان معناست که برخی لینک‌ها از سایر لینک‌ها قوی تر بوده،

رتبه صفحه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب گردهای تصادفی را افزایش می‌دهد.

تعریف سئو چیست و ارتباط آن با  گوگل

پیچ و برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ بنیان‌گذاری کردند. گوگل درمیان کاربران فزاینده اینترنت،

هواداران ثابت قدمی را به خود جذب کرد که طراحی ساده آن را دوست داشتند.

عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه

(فراوانی واژه‌های کلیدی، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار وب سایت) مورد توجه قرار گرفتند

تا گوگل را قادر به این امر سازند که از نوعی دستکاری که در موتورهای جستجویی دیده می‌شود

که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب نماید.

علی‌رغم اینکه به بازی گرفتن رتبه صفحه سخت‌تر بود، مدیران

شبکه سرانجام ابزارها و طرح‌های تولید لینک را جهت تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجوی اینکتومی توسعه دادند،

و این روش‌ها ثابت کردند که به طریقی مشابه می‌توان رتبه صفحه را تحت تأثیر قرار داد. ب

سیاری از وب سایت‌ها روی تبادل، خرید و فروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند

. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند.

گوگل اینستنت، یا جستجوی زمان واقعی، در اواخر سال ۲۰۱۰

در تلاشی به منظور به‌هنگام‌تر و مرتبط نمودن جستجوها ارائه شد.

به‌طور تاریخی، ادمین‌های وب سایت‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها

روی بهینه‌سازی یک وب سایت و ارتقای رتبهٔ جستجوی آن زمان گذاشته‌اند.

با گسترش عمومیت وب سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی،

موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی ایجاد کردند

تا مطالب تازه به سرعت در میان نتایج جستجو رتبه‌بندی شوند.

در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت پاندا خبر داد که وب سایت‌هایی

را که حاوی محتوای تکثیر شده از وب سایت‌ها و منابع دیگر باشند،

جریمه می‌کند.

سئو چیست و کپی مطالب چه تاثیری بر آن میگذارد

بطور تاریخی، وب سایت‌ها محتوا را از یکدیگر کپی کرده

و از آن در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهره‌مند شده‌اند.

با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که

سایتهایی را که حاوی محتوای منحصر به فرد نیستند، جریمه می‌کند.

در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن،

جریمه کردن وب سایت‌هایی بود که از روش‌های دستکاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده می‌کردند.

در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد؛

یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد.

در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که گوگل پنگوئن به الگوریتم اصلی رتبه‌بندی گوگل ملحق شده‌ است

و دیگر آپدیت‌های آن اعلام نمی‌شود. از سال ۲۰۱۶ به بعد،

الگوریتم پنگوئن گوگل دیگر به صورت لحظه‌ای نتایج جستجو را بررسی خواهد کرد.

بعد از پاسخ به پرسش مهم سئو چیست و توضیحات تکمیلی

در ادامه با ادامه مطالب بیشتر در زمینه آموزش سئو همراه ما باشید

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:32 بازدید : 33 نویسنده : گوهری

تاثیر هاست بر سئو

قبل از بررسی تاثیر هاست بر سئو صورت مختصر و ساده هاست رو تعریف میکنیم

هاست چیه ؟

هاست یا فضای میزبانی وب به فضایی گفته میشه

که اطلاعات سایت ما رو تو خودش نگداری میکنه

دامنه نشانی و هاست هم محتوای سایت رو تو خودش نگهداری میکنه

این دو عنصر با هم یک وب سایت تشکیل میدن

سئو سایتسئو سایت

هاست تو سئو تاثیر داره ؟

هاست با توجه به کاراییش یعنی

میزبانی وب سایت تو عواملی مثل

سرعت لود سایت 

بازدیهای موفق و هم زمانه چندین کاربر و

سرعت بارگذاری مطالب

و …. موثره

تاثیر هاست بر سئو

اما به صورت مستقیم تو سئو سایت ما تاثیر نداره

فقط در یک مورد میتونه خطرناک باشه اون هم قطعی پی در پی

سروره که باعث میشه سایت ما از دسترس خارج بشه

و ارور 404 بده .

سئوسئو

موتور های جستجو مخصوصا گوگل به شدت به این نتیجه ها حساسه و

تمامه تلاشه گوگل به گفته و نقل از خودش اینه که بهترین و درست ترین نتایج

رو به کاربر بده و کاربر تجربه غنی و کاملی از جستجوش داشته باشه

پس هاستی که باعث از دسترس خارج شدن سایت ما بشه

اولین اصل یعنی در دسترس بودن رو نقض میکنه و نتیجه ای برای کاربر نداره

و در این مواقع سایتمون ابتدا کاهش رتبه پیدا میکنه  و در مرحله های بعدی به طور کلی

از نتایج جستجو حذف میشه

پس دقت کنیم از خرید هاست بی کیفیت جدا خودداری کنیم

و دائما با مانیتورینگ هاست و سایت اقدام به رفع مشکل کنیم

سئو سایتسئو سایت

هاست اشتراکی خطرناکه ؟

بعضی از ارائه کنندگان خدمات میزبانی وب مطرح میکنن که

هاست اشتراکی خطرناکه چون ممکنه یک سایت تو سری سایت هایی که

تو یک سرور میزبانی میشن تو لیست سیاه گوگل قرار داشته باشه و کلیه

سایت های اون سرور توسط گوگل مسدود میشن

این موضوع صرفا جنبه تبلیغاتی داره و هدفش ترغیب شما

برای خریدن سرویس گران قیمت تره

هر سایتی به صورت جدا تو گوگل انالیز میشه و به هیچ وجه این موضوع

تاثیر منفی بر روی سئو سایت های دیگه نداره

با ادامه مطالب آموزش در قالب آموزش سئو همراه ما باشید

صفحه اصلی :

برای تماس با ما کلیک کنید

سایت اصلی :

برای کسب اطلاعات درباره ما کلیک کنید

منبع :

seowb.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 زمان : 14:32 بازدید : 20 نویسنده : گوهری

 

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 26 تیر 1397 زمان : 3:09 بازدید : 32 نویسنده : گوهری

تولیدی کیف مدارس

کوله CAT گلدوزی تریم دار , کد882

تولیدی کیف در تهران ، میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، بعد از پمپ بنزین پلاک 499
تماس با ما : 02136832085 ، 09357827477 تماس و مراجعه در ساعات کاری10 الی 19عصر

آدرس تولیدی کیف

[caption id="attachment_4742" align="aligncenter" width="1230"]تولیدی کیف مدارس تولیدی کیف مدارس
توانایی تولید بیش از 2000کیف در روز - ارسال به تمام عمده فروشی کیف و کفش در تهران
تولیدی کیف گوهری بزرگترین تولیدی کیف مدرسه ای و انواع کیف مدارس تولیدی کوله پشتی حراجی ارزان قیمت (عرضه به قیمت تولید) 30تا50 درصد زیر قیمت بازار - ساخت تولید کیف مدارس انواع کیف سفارشی - تولید کوله پشتی در تهران بصورت سفارش و اختصاصی
هم اکنون میتوانید بصورت حضوری از بزرگ ترین مجموعه کیف در ایران با تنوع بیش از1000 مدل زنانه مردانه و ... بازدید نمایید(فقط عمده)
دیگر محصولات تولیدى :
کیف مدارس ، مدرسه ای مقاطع ابتدایی ، انواع کوله پشتی ، انواع کیف زنانه ارزان ، تولید کیف و کفش ست ، کیف تغذیه ، کیف غذا ، تولید جامدادی ، تولید کیف های آموزشی ، تولید کوله پشتی ورزشی ، تولید کیف دانشجویی ، تولید کیف کفش[/caption]

 

برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید

 

منبع :

کیف گوهری

آدرس سایت :

www.tolid.co

 

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 06 تیر 1397 زمان : 4:39 بازدید : 107 نویسنده : گوهری

تولیدی کوله پشتی

کوله پیرگاردین الیک دار , کد885

آدرس تولیدی کیف گوهری

میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، بعد از پمپ بنزین پلاک 499
تماس با ما : 02136832085 ، 09357827477 تماس و مراجعه در ساعات کاری10 الی 19عصر

تولیدی کوله پشتیتولیدی کوله پشتی گوهری

توانایی تولید بیش از 700کیف در روز - ارسال به تمام عمده فروشی کیف و کفش در تهران
تولیدی کیف گوهری بزرگترین تولیدی کیف مدرسه ای و انواع کیف مدارس تولیدی کوله پشتی حراجی ارزان قیمت (عرضه به قیمت تولید) 30تا50 درصد زیر قیمت بازار - ساخت تولید کیف مدارس انواع کیف سفارشی - تولید کوله پشتی در تهران بصورت سفارش و اختصاصی
هم اکنون میتوانید بصورت حضوری از بزرگ ترین مجموعه کیف در ایران با تنوع بیش از600 مدل زنانه مردانه و ... بازدید نمایید(فقط عمده)
دیگر محصولات تولیدى :
کیف مدارس ، مدرسه ای مقاطع ابتدایی ، انواع کوله پشتی ، انواع کیف زنانه ارزان ،

تولید کیف و کفش ست ، کیف تغذیه ، کیف غذا ، تولید جامدادی ، تولید کیف های آموزشی ،

تولید کوله پشتی ورزشی ، تولید کیف دانشجویی ، تولید کیف کفش

برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید

منبع :

کیف گوهری

آدرس سایت :

www.tolid.co

 

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 06 تیر 1397 زمان : 4:39 بازدید : 30 نویسنده : گوهری

تولیدی کیف مدرسه ای

کوله پیرگاردین گلدوزی , کد883

تولیدی کیف در تهران ، میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، بعد از پمپ بنزین پلاک 499
تماس با ما : 02136832085 ، 09357827477 تماس و مراجعه در ساعات کاری10 الی 19عصر

آدرس تولیدی کیف

 

[caption id="attachment_4749" align="aligncenter" width="708"]تولیدی کیف مدرسه ای تولیدی کیف مدارسه ای گوهری (انواع کوله پشتی) تولید کیف مدرسه ای گوهری
توانایی تولید بیش از 900کیف در روز - ارسال به تمام عمده فروشی کیف و کفش در تهران
تولیدی کیف گوهری بزرگترین تولیدی کیف مدرسه ای و انواع کیف مدارس تولیدی کوله پشتی حراجی ارزان قیمت (عرضه به قیمت تولید) 30تا50 درصد زیر قیمت بازار - ساخت و تولید کیف مدارس انواع کیف سفارشی - تولید کوله پشتی در تهران بصورت سفارش و اختصاصی
هم اکنون میتوانید بصورت حضوری از بزرگ ترین مجموعه کیف در ایران با تنوع بیش از300 مدل زنانه مردانه و ... بازدید نمایید(فقط عمده)
دیگر محصولات تولیدى :
کیف مدارس ، مدرسه ای مقاطع ابتدایی ، انواع کوله پشتی ، انواع کیف زنانه ارزان ، تولید کیف و کفش ست ، کیف تغذیه ، کیف غذا ، تولید جامدادی ، تولید کیف های آموزشی ، تولید کوله پشتی ورزشی ، تولید کیف دانشجویی ، تولید کیف کفش[/caption]

 

برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید

 

منبع :

کیف گوهری

آدرس سایت :

www.tolid.co

 

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 06 تیر 1397 زمان : 4:38 بازدید : 26 نویسنده : گوهری

من یک کابوس تکراری دارم که از روزهای دانشگاه همراه من است. بسیاری از مردم می گویند آنها نیز یک رویا مشابه دارند: روز آخر امتحان ها است و من امتحاناتم را خراب می کنم و به اندازه کافی آماده امتحان نیستم.

هر بار که از خواب بیدار می شوم می ترسم و فکر می کنم دوباره باید شروع کنم. البته این اتفاق نمی افتاد این فقط یک خواب بود. اما وقتی که این کابوس ها را می دیدم درس مهمی در مورد خودم یاد گرفتم: من بیشتر به ترس از شکست تمایل دارم تا میل به موفقیت. اگر کاری انجام می دهم، نمی خواهم ببازم. این رفتار مرا پیش می برد.

مهم نیست چه چیزی به شما انگیزه می دهد. همیشه دشمنان عاطفی در گوشه ای از ذهن شما وجود دارند که انتظار دارند شما را سرکوب کنند. این سه دشمن بزرگ، ترس، عدم اطمینان و شک و تردید هستند. این دست اندرکاران در داخل ذهن شما زندگی می کنند و حتی مانع از تلاش شما برای رسیدن به رویاهای خود می شوند. اما من چند راهنمایی برای کمک به شما در مبارزه با آن ها دارم.

۱٫ همه چیز را در چشم انداز قرار دهید و از دور نگاه کنید.

شما هرگز بر ترس های خود غلبه نخواهید کرد. اگر به آنها اجازه دهید، دشمنان عاطفی موفقیت شما را از بین خواهند برد و شما را فلج می کنند و مانع از حرکتتان به سمت جلو می شوند.

حقیقت این است که ما خود را کمی بیش از حد جدی می گیریم. آخرین باری که ساعت ها بی خوابی کشیدید و نگران آخرین مهلت بودید کی بود؟ بدترین سناریو را تصور کنید زیرا هیچ چیز از آنچه ما تصور می کنیم بدتر نمی شود.

۲٫ منطقی را از غیر منطقی جدا کنید.

اکثر ترس های ما غیر منطقی هستند درست مثل کابوس کالج من. همیشه زمان هایی است که شما توانایی های خود، قدرت، شجاعت و موفقیت در زندگی خود را مورد سوال قرار می دهید. این افکار مزاحم را در مقابل مغز خود بکشید و ارزیابی کنید که آیا آنها در واقعیت ریشه دارند یا خیر. در اغلب موارد، آنها باعث ناامنی می شوند.

هنگامی که تلاش می کنید با دشمنان عاطفی خود مقابله کنید، لیستی از بزرگترین دستاوردهای خود را بنویسید و آن را به عنوان یک یادآوری جایی بزنید. تأییدیه شخصی بهترین راه برای تقویت چیزهای مثبت در مورد خودتان است.

۳٫ عاقلانه انتخاب کنید.

من یک ترس شدید و ماندگار از ارتفاع دارم. آیا باید به کوه اورست صعود کنم تا بر این ترس غلبه کنم؟ نه، زیرا غلبه بر این ترس به اهداف من خدمت نمیکند یا من را به سوی زندگی بهتر هدایت نمیکند. اما من به ترس سخنرانی عمومی غلبه کرده ام. در مورد دشمنان احساسی که انتخاب می کنید با آنها روبرو شوید، هوشمندانه باشد.

۴٫ مغزتان را با افکار مثبت پر کنید.

هر روز ما منابع ارزشمندی را از دست می دهیم: توجه خودمان. افکار منفی را از ذهن خارج کنید و به افکار و پیام های مثبت توجه کنید.

هنگامی که احساس می کنید دشمنان عاطفی را از بین برده اید، به یاد داشته باشید که زندگی همان چیزی است که شما می سازید، و مانند امتحانات، زندگی نیز خوب خواهد بود.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 05 شهریور 1396 زمان : 11:06 بازدید : 23 نویسنده : گوهری

بهترین غذای کمکی برای نوزادان چیست ؟

تمامی مادرها از روزی که قرار است به نوزادشان غذا بدهند، نگران می شوند که مبادا نتوانند همه نیازهای فرزندشان را تامین کنند. به همین بهانه در این مطلب ما پله پله و هفته به هفته بهترین غذای کمکی نوزادان با طرز تهیه آن را به شما آموزش می دهیم. تغذیه کمکی در پایان ۶ ماهگی (۱۸۰ روزگی) شروع می شود.

همزمان با شروع غذای کمکی تغذیه با شیر مادر باید همچنان مکرر و برحسب میل و تقاضای شیرخوار ادامه داشته و حتی دفعات تغذیه با شیر مادر افزایش می یابد. همچنین در این زمان باید براساس نیاز کودک به او آب جوشیده سردشده داد.نوزاد

 

نوزاد

 

 

هفته اول ماه هفتم

شروع غذای کمکی با فرنی آرد برنج است که روز اول از یک قاشق مرباخوری یک بار در روز (مثلا ظهر) شروع شده و کم کم به مقدار و دفعات آن متناسب با اشتهای کودک اضافه می شود. نهایتا در پایان یک هفته مقدار آن بادی به حدود ۱۲ قاشق مرباخوری برسد. بخاطر بسپارید همچنان شیر مادر غذای اصلی شیرخوار شما است.

هفته دوم ماه هفتم

در این هفته می توان حریره بادام را به رژیم غذایی کودک اضافه کرد. شروع آن نیز مانند فرنی از یک قاشق مرباخوری یک بار در روز است تا روز ششم و هفتم به ۱۲ قاشق مرباخوری در روز برسد. فراموش نشود که در این هفته به تدریج که مقدار و دفعات تغذیه با حریره بادام افزایش می یابد مقدار و دفعات تغذیه با فرنی کم می شود بنابراین در هر وعده و یا در تمام دفعات می توان حریره بادام را جایگزین فرنی نمود، یا یک وعده فرنی و وعده بعد حریره بادام داد.

دو هفته آخر ماه هفتم

ضمن ادامه تغذیه با شیر مادر در این دو هفته شیرخوار با غذای جدید آشنا شده و سوپ به رژیم غذایی او اضافه می شود. بدین ترتیب که روز اول، صبح و عصر و شب از فرنی یا حریره بادام استفاده می کند و ظهر علاوه بر فرنی یا حریره بادام، یک قاشق مرباخوری سوپ هم می خورد. به این ترتیب، هر روز بر مقدار سوپ افزوده شده و از مقدار حریره بادام یا فرنی کم می شود تا برحسب اشتهای کودک مقدار سوپ به ۳ تا ۶ قاشق مرباخوری در هر وعده برسد.

بهترین سوپ برای کودک:

۱- در ابتدای شروع سوپ برای کودک آن را از گوشت بدون چربی (گوشت گوسفند، مرغ یا گوساله) به اندازه یک تکه خورشی، برنج و هویج تهیه کنید.

۲-هر سه روز یک بار یک نوع سبزی به سوپ اضافه کنید مانند جعفری، گشنیز، لوبیا سبز، کدو سبز، کرفس، گوجه فرنگ، کدو حلوایی.

۳- به سوپ کودک نباید نمک، شکر یا چاشنی اضافه کرد.

۴-بهتر است کدو، کرفس، لوبیا سبز را اول پخته و بعد به سوپ کودک اضافه نمود.

۵-سبزی ها باید در آخرین لحظات پخت سوپ اضافه شود. در ظرف نیز باید بسته باشد تا ویتامین های آن از بین نرود.

۶-استفاده از اسفناج تا پایان یکسالگی مجاز نبوده و نباید به سوپ شیرخوار اضافه شود.

 
همچنین بخوانید : راه و روش های بسیار کاربردی و جالب بچه داری

دو هفته اول ماه هشتم

در این دو هفته ضمن دادن سوپ، فرنی یا حریره بادام، زرده تخم مرغ هم به رژیم غذایی شیرخوار اضافه می شود. بنابراین در این سن باید به کودک ۵ وعده غذا داده شود. بدین ترتیب که صبح زرده تخم مرغ، ساعت ۱۰ صبح (بین صبحانه و ناهار) فرنی یا حریره بادام، ظهر سوپ، عصر مجددا فرنی یا حریره بادام و در شب دوباره سوپ به کودک داده می شود. در این زمان می توانید کم کم از سبزی های نشاسته ای مثل سیب زمینی، کدو حلوایی و نخودفرنگی (نخود سبز) به فاصله هر ۳ روز به سوپ اضافه کنید. ضمنا غلظت سوپ باید مانند حلیم باشد.

برای اضافه کردن سیب زمینی به سوپ ابتدا آن را بشویید و با پوست بپزید. سپس پوست آن را جدا کرده و سیب زمینی پخته شده را به سوپ کودک اضافه کنید. دقت کنید اگر بعد از پوست کندن سیب زمینی، بخشی از آن سبز رنگ بود باید آن را جدا کرده و دور بریزید. در این زمان همراه با سوپ می توانید به کودک ماست بدهید. بهتر است ماست با سوپ مخلوط نشود تا کودک با طعم ماست آشنا شود. ولی اگر کودک مخلوط ماست با سوپ را دوست دارد این کار بلامانع است.

دو هفته دوم ماه هشتم

برای تنوع بخشیدن به غذای کودک باید هر چند روز یک بار مواد تشکیل دهنده سوپ را تغییر داد. هر سه روز یکبار می توان جو، بلغور گندم، رشته فرنگی را که قبلا پخته و نرم شده است به اندازه یک قاشق مرباخوری به سوپ اضافه کرد. بعد از اضافه کردن جو، گندم و... بهتر است به اندازه یک قاشق مرباخوری کره یا روغن مایع به سوپ اضافه نمود. افزودن کره یا روغن مایع به غذاش شیرخوار به ویژه شیرخوارانی که رشد کافی ندارند به رشد آنان کمک می کند.

دو هفته اول ماه نهم

از ۹ ماهگی می توان حبوبات را نیز به سوپ کودک اضافه کرد. معمولا از عدس و ماش که هضم آسان تری دارند شروع کنید. در صورت امکان می توان از جوانه عدس یا ماش در تهیه سوپ استفاده کرد. در مورد سایر حبوبات مثل لوبیا چیتی، لوبیا قرمز و... بهتر است قبلا آن ها را خیس کرده و پوستشان را جدا نموده و بعد از پختن به سوپ کودک اضافه کرد. اگر از آرد حبوبات استفاده می شود یک قاشق مرباخوری سر صاف کافی است.

دو هفته ماه نهم

در این سن با استفاده از میوه های فصل آب میوه تازه تهیه کنید و به کودک بدهید. ابتدا از یک قاشق مرباخوری در روز همراه با یک قاشق مرباخوری آب جوشیده سرد شده شروع کنید تا کم کم به ۶ قاشق مرباخوری آب میوه خالص برسد. آب میوه را می توان بعد از فرنی یا حریره ساعت ۱۰ صبح داد.

دو هفته اول ماه دهم

از ماه دهم می توان به جای آب میوه، خود میوه را به کودک داد. برای این کار باید از یک قاشق مرباخوری میوه های فصل (هلو، سیب، موز، گلابی،...) شروع نمود و مقدار آن را به سه قاشق مرباخوری رساند.

میوه مورد نظر باید کاملا رسیده و شسته شده باشد و بعد از جداکردن پوست و هسته آن، میوه را بتدریج زیاد کرده و به ۵ تا ۶ قاشق مرباخوری در روز برسانید. در این زمان کم کم برحسب اشتهای کودک بر مقدار سوپ او به میزان حداکثر ۱۰- ۶ قاشق مرباخوری در ظهر و شب بیافزایید. همچنین کودک را با غذاهایی که خود می تواند به دهان ببرد مانند نان، بیسکوئیت ساده، ماکارونی پخته، تکه های سیب زمینی پخته، کوفته قلقلی و... آشنا کنید. به خاطر داشته باشید نیاز کودک به میوه در این سن کم است اگرچه دادن میوه و آبمیوه لازم است ولی بیش از حد دادن آن سبب پرشدن معده کودک می شود.

 

دو هفته دوم ماه دهم

در این زمان علاوه بر تنوع بخشیدن بر سوپ کودک می توان از کته نرم که در آب گوشت یا آب مرغ پخته می شود همراه با خود گوشت استفاده کرد. همچنین از گوشت ماهی که تیغ های آن کاملا گرفته شده باشد و همراه با کته نرم و سبزی پخته شده باشد می توان به کودک داد.

ماه یازدهم و دوازدهم

تنوع غذای کودک را رعایت کنید. با توجه به اشتهای کودک بر مقدار غذای هر وعده او اضافه نمایید. همچنان برای کودک غذای جداگانه تهیه کنید و از دادن غذای سفره خانواده به کودک به دلیل داشتن نمک و چاشنی اجتناب نمایید.

نکته مهم در تغذیه کودک زیر یکسال:

از پایان ۶ ماهگی و همزمان با شروع غذای کمکی تا پایان ۱۲ ماهگی غذای اصلی شیرخوار هنوز شیر مادر است لذا به تغذیه با شیر مادر بطور مکرر و برحسب تقاضا و تمایل شیرخوار در تمام مدت شب و روز باید توجه شود. معده کوچک کودک را با غذاها پر نکنید. چه این امر سبب می شود که کودک برای مدت طولانی تر سیر بماند و در نتیجه کمتر سینه مادر را بمکد. در نتیجه هم شیر کمتری به او می رسد و هم حجم کلی شیری که مادر تولید می کند کاهش خواهدیافت.

در تغذیه کودکان زیر یکسال همواره به این نکات توجه کنید:

۱- همزمان با شروع تغذیه تکمیلی نیاز کودک به آب افزایش می یابد و این نیاز با خوردن شیر مادر به تنهایی تامین نمی شود و باید برحسب نیاز و تمایل کودک آب جوشیده سردشده به او داده شود.

۲- دادن آب میوه به مقدار زیاد و یا شیرینی قبل از غذا، سبب کم شدن اشتها می شود و رشد کودک را به خطر می اندازد. بنابراین آب میوه و یا میوه رسیده و نرم را که با پشت قاشق له کرده اید، دو بار در روز بعد از غذای وسط روز و با حجم کم به کودم بدهید، ویتامین های مورد نیاز کودک به ویژه ویتامین C از راه شیر مادر تامین می شوند.

۳- از اضافه کردن نمک، شکر و ادویه غذای کودک زیر یکسال جدا خودداری کنید. زیرا ذائقه کودک در این زمان شکل می گیرد. در صورتی که کودک زیر یکسال دچار ایست یا افت وزنی است و غذای کاملا بی نمک خود را نمی خورد هنگام طبخ غذا از مقدار بسیار کمی نمک یددار استفاده کنید.

۴- برای بهتر کردن طعم غذای کودک به سوپ او آب لیموی تازه یا آب نارنج تازه اضافه نمایید.

۵- همزمان با شروع تغذیه کمکی (از پایان ماه ششم زندگی) قطره آهن به میزان ۱۰ تا ۱۵ قطره برای کودک شروع کنید قطره آهن تا پایان ۲ سالگی باید به کودک داده شود.

۶- قطره مولتی ویتامیل یا A+D را که از ۱۵ روزگی برای کودک خود شروع کرده اید تا پایان یکسالگی ادامه دهید در صورت صلاحدید پزشک این قطره را نیز تا پایان ۲ سالگی ادامه دهید.

به خاطر داشته باشید:

۷- غذا خوردن کودک در سنین ۱۲-۶ ماهگی فقط به منظور تامین نیازهای غذایی او نیست بلکه برقراری یک ارتباط اجتماعی بین والدین و کودک است. کودک همیشه از این که چیز جدیدی را از فردی که دوستش دارد می گیرد، بسیار خوشحال می شود.

۸- غذای کمکی علاوه بر این که بخشی از انرژی مورد نیاز کودک را تامین می کند راهی برای آشنایی او با مزه و قوام غذاها و فراگیری و تکامل او برای استفاده از غذاهای سفره خانواده است.

طرز تهیه فرنی:

مواد لازم:
یک قاشق مرباخوری سرصاف آرد برنج
نصف قاشق مرباخوری سرصاف شکر
۵ قاشق مرباخوری( که بهتر است شیرمادر باشد) شیر
کمی( برای پختن آردبرنج مصرف می شود) آب
طرز تهیه:
آب و شکر و آرد برنج را با هم مخلوط می کنیم و بر روی حرارت می گذاریم. بعد از اینکه آرد برنج پخته شد، ۵ قاشق شیر را اضافه کرده و می گذاریم بجوشد تا قوام بیاید. قوام آن باید کمی از شیرمادر بیشتر باشد. روز به روز بر حسب تحمل کودک، قوام آن بیشتر می شود تا به غلظت فرنی واقعی نزدیک شود.
در روش دیگر می توان بعد از اینکه آب و شکر و آرد برنج روی حرارت قوام آمد شیرمادر را اضافه کرد تا کمی رقیق تر شود.
در طول ماه ششم پس از شیرخوردن، بر حسب تمایل کودک ۳ تا ۴ بار در روز به او فرنی بدهید.

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 02 شهریور 1396 زمان : 3:17 بازدید : 25 نویسنده : گوهری

حتما خیلی از شما به تازه پدر و مادر‌هایی برخورده‌اید که به دلیل بی‌خوابی یا بدخوابی نوزادشان، پای چشمشان گود افتاده و دائم حواسشان به همه چیز هست تا مگر سر و صدا باعث بیدار شدن بچه نشود. اما واقعا دلیل بی‌خوابی نوزادان چیست؟ برای پاسخ به این سوال به سراغ دکتر علی‌اصغر متقی، متخصص نوزادان و کودکان رفتیم و در این‌باره از او پرسیدیم.

دکتر متقی درباره بی‌خوابی نوزادان می‌گوید: بی‌خوابی نوزادان درواقع احساسی است که پدر و مادر‌ها دارند. در حالی که بچه‌ها از سن نوزادی به بعد، حداقل ۸ ساعت و گاهی ۱۸ تا ۲۰ ساعت در شبانه‌روز می‌خوابند.

اما خواب آنها بریده بریده و منقطع است و این‌طور نیست که طولانی بخوابند. معمولا هر بچه‌ای در شبانه‌روز در یک بازه‌ زمانی حدود ۳ تا ۴ ساعت به طور عمیق می‌خوابد و بچه‌هایی که تازه به دنیا آمده‌اند معمولا در طول روز می‌خوابند و شب‌ها بیدارند. به همین دلیل بیشتر پدر و مادر‌ها بدون توجه به این موضوع، شگله دارند که چرا نوزادشان نمی‌خوابد. اما درواقع نوزادان خواب خوب و درستی دارند.

تعداد زیادی از مردم به‌طور ذاتی کم‌خواب‌تر از دیگران هستند و با کمترین میزان خواب سیستم بدنشان شارژ می‌شود و بقیه هم سیستم معمول ۶ تا ۸ ساعت خواب را دارند. نوزادان و کودکان هم معمولا بالای ۸ تا ۱۰ ساعت خواب دارند. اما مهم‌ترین موضوع در بی‌خوابی نوزادان که کمتر به آن توجه می‌شود گرما است.

به همین دلیل دکتر متقی می‌گوید: متاسفانه بیشتر خانواده‌ها به خنک شدن دما حساس هستند و به محض اینکه هوای خانه خنک شد و بچه سرفه کرد،‌تصور می‌کنند او سرما خورده است. برای همین، جای بچه همیشه گرم است و بدن او به دلیل گرما، آب از دست می‌دهد و نوزاد همیشه کلافه، بی‌قرار و نا آرام است.

علائم این گرمازدگی‌ها شامل قرمزی پوست نوزاد، ‌عرق کردن زیر بغل، جوش‌های زیر گردن و پشت بچه می‌شود. علاوه بر گرما،‌ممکن است عوامل دیگری مانند کم‌آبی،‌نفخ شکم، دل‌درد،‌گرسنگی و عوامل دیگر باعث بی‌‌خوابی نوزاد ‌شود.

در صورتی که نوزاد مبتلا به بیماری نباشد،‌تغذیه مناسب داشته باشد و ناراحتی جسمی مانند نفخ و گاز معده،‌گوش‌درد و عفونت نداشته باشد، سیستم طبیعی خواب خود را دارند. به‌این صورت که در طول روز یا شب چند ساعت می‌خوابند، بیدار می‌شوند،‌شیر می‌خورند، کمی‌بی‌قراری می‌کنند، دوباره می‌خوابند و این جریان را به‌طور طبیعی ادامه می‌دهند.

اما زمانی که پدر و مادر متوجه شدند نوزادشان روند طبیعی همیشگی را در خوابیدن ندارد، یعنی مشکلی وجود دارد که باید شناسایی شود و اصلاح شود. بنابر‌این وقتی نوزاد بی‌قرار است، عصبی می‌شود و گریه می‌کند، یعنی مشکلی دارد که پدر و مادر هنوز متوجه مشکل او نشده‌اند.

دکتر متقی درباره شرایط خوابیدن نوزاد توضیح می‌دهد: معمولا بچه‌های کم‌خواب با کمترین میزان خواب انرژی بدنشان تامین می‌شود و نیازی به خواب بیشتر ندارند. به همین دلیل گفته می‌شود که بچه‌ها را نباید خواباند و خواب باید به سراغ آنها بیاید. اما زمینه و شرایط باید برای خوابیدن آنها فراهم باشد و برای اینکه بچه راحت بخوابد باید محیط ساکت، کم‌نور و بی‌سر و صدا باشد.

در محیط‌های پر سر و صدا و پر نور که حالت‌های هیجانی هم در آنها زیاد است،‌بچه‌ها خوابشان کم می‌شود. مخصوصا در بچه‌های بزرگتر، وقتی با آنها بیشتر بازی کنند و حالت‌های هیجانی برایشان پیش بیاید، طول می‌کشد تا خوابشان ببرد. چون آن حالت هیجانی مغز باید آرام شود تا بچه بتواند بخوابد.

معمولا در صورتی که بی‌خوابی غیر‌عادی باشد، باید دنبال علتی برای آن گشت. بر همین اساس دکتر متقی می‌گوید: گاهی عفونت گوش، عفونت ادراری،‌عفونت گوش و یا عاملی دیگر باعث می‌شود که سیستم عصبی نوزاد مختل شود. بنابر‌این نوزادای که روند خوابش خوب بوده اما حالا بهم خورده و یا بچه‌ای که کم‌خواب بوده و حالا کم‌خواب تر شده، باید معاینه و بررسی شوند تا مشکلشان تشخیص داده شود.

بسیاری از والدین از سحرخیز بودن بچه‌هایشان شکایت می‌کنند در حالی که سیستم طبیعی بدن انسان این است که در تاریکی شب و نور کم، زود بخوابند و زود هم بیدار شوند. پس سحرخیز بودن بچه‌ها بد و غیر‌طبیعی نیست. خواب نوزاد ثابت است و وقتی بدنش انرژی پیدا کرد، خودش بیدار می‌شود.

این متخصص نوزادان و کودکان، راهکار‌هایی برای آرام کردن بچه‌های بدخواب ارائه می‌دهد و می‌گوید: در صورتی که بچه کم‌خواب یا بدخوابشد،‌پدر و مادر باید او را آرام کرده و سعی نکنند به زور دوباره او را بخوابانند. باید محیط را برای او آرام، بی‌صدا و کم‌نور کنند و بررسی کنند که نوزادشان گرسنه یا تشنه است و یا درد دارد.

معمولا همه لباس‌ها و پوشک بچه‌های نوزاد و شیرخوار باید چک شود‏ تا مشخص شود که پوست او تحریک نشده و جوش نزده باشد. کودکان بزرگتر که خوابشان تحت شرایطی کم شده باشد، کم‌حوصله، بی‌خواب ،کم‌اشتها می‌شود و عصبی می‌شوند و بی‌خوابی که از حدی بگذرد می‌تواند آنها را تحریک‌پذیر کند.

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 01 شهریور 1396 زمان : 1:39 بازدید : 23 نویسنده : گوهری

ستاره بایرن مونیخ اختلاف با دو بازیکن جدید تیمش را رد و تاکید کرد که بایرن به دنبال کسب سه گانه در فصل جدید است.

به گزارش ایسنا و به نقل از  Omnisport" "، با آمدن خامس رودریگس و تولیسو به بایرن مونیخ در میانه میدان و خط حمله این تیم آلمانی ترافیک به وجود آمد و رسانه‌های آلمانی از نیمکت نشین شدن توماس مولر در فصل جدید و اختلاف او با این دو چهره جدید بایرن  سخن به میان آوردند.

مولر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اختلاف با رودریگس و تولیسو؟ چرا باید این گونه فکر کنید؟ نه تنها با این دو بازیکن اختلاف ندارم بلکه بسیار صمیمی هم هستیم. آنها هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند و مهم‌تر از آن شخصیت بزرگی دارند. من یک هفته است که این دو بازیکن را از نزدیک می‌شناسم و با آنها صمیمی شده‌ام. هم تولیسو و هم رودریگس می‌توانند کمک زیادی به بایرن کنند.

او درباره پست جدید خود در بایرن مونیخ، گفت‌: برای من فرقی نمی‌کند چه به عنوان مهاجم بازی کنم و چه در خط میانی به میدان بروم. مهم این است که بتوانم به بایرن کمک کنم. نهایت تلاش خود را برای موفقیت بایرن به کار می‌گیرم. برای آشنا شدن با تفکرات آنچلوتی به زمان نیاز است. فکر می‌کنم که بایرن بازی به بازی در حال بهتر شدن است.

مولر در پایان سخنان خود درباره فصل جدید، ‌اضافه کرد: با نهایت صبر و شوق در انتظار فصل جدید هستیم. می‌خواهیم در فصل جدید عنوان قهرمانی در همه رقابت‌های پیش رو را به دست آوریم. بایرن به دنبال کسب سه‌گانه است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بایرن مونیخ در دیدار سوپر جام آلمان شنبه هفته آینده در ایدونا پارک به مصاف دورتموند خواهد رفت.

بالوتلی در دیدار برگشت برابر آژاکس در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند به میدان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، نیس در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 18 مرداد 1396 زمان : 0:17 بازدید : 30 نویسنده : گوهری

تور تایلند

در این بخش تلاش کرده ایم اطلاعاتی در خصوص تور تایلند و سفر به تایلند و تجربه ده ساله خود را در خصوص انتخاب تور تایلند و سفر به این کشور زیبا در اختیارتان قرار دهیم.
در این بخش از سایت اطلاعاتی را در خصوص، تور تایلند و انتخاب تور تایلند، توضیح مختصری در خصوص هتل های تایلند و موارد اقامتی و شرایط آن، غذاهای کشور تایلند، رستوران های ایرانی، حمل و نقل در تایلند و هزینه های آن، جاذبه های دیدنی و فعالیت ها در کشور تایلند و راهنمایی در خصوص مقاصد تایلند، وراههای کمتر هزینه کردن  در کشور تایلند.

[caption id="attachment_122" align="alignnone" width="900"]تور بانکوک تور بانکوک[/caption]

همچنین در این مقاله که در خصوص تور تایلند گردآوری شده است تصاویری از کشور تایلند و مقاصد مختلف و همچنین ویدئو هایی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده است.
در انتهای این توضیحات نمونه هایی از نرخ های تور تایلند در اختیار شما قرار داده شده است.چرا تایلند و یا چرا تور تایلند و کشور تایلند را به عنوان سفر  خود انتخاب کنیم؟

تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا و دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیبایی نظیر شهرهای ساحلی و جزایر بسیار زیبا و همچنین دارای دیدنی های بسیار متنوعی همراه با فستیوالهای گوناگون میباشد.جالب است بدانید تقریبا ۱۰۰ % توریست هایی که به تایلند سفر میکنند مجدد برنامه ریزی سفر به این کشور را دارند.
کشور تایلند دارای مناطق سر سبز و ساحل های استوایی همراه با تفریحات متنوع دریایی نظیر ،حمام آفتاب، غواصی و  قایق سواری میباشد. تقریبا با هر سلیقه، مقصدی در تایلند وجود دارد از این رو تور تایلند و سفر به تایلند دارای تنوع بسیار زیادی میباشد. از اصلی ترین شهر های تایلند جهت سفر بانکوک ( پایتخت تایلند)، شهر ساحلی پاتایا، جزیره پوکت و جزیره زیبای سامویی میتوان اشاره کرد.

[caption id="attachment_10" align="aligncenter" width="629"]تور تایلند تور تایلند[/caption]

  • آب و هوای کشور تایلند:

به طور کلی تایلند دارای آب و هوای گرم  مرطوب بوده و تقریبا در تمام طول سال این هوا یکسان است. تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب، گرم و خشک و گرم و بارانیست.بهترین زمان سفر به تایلند از اوایل آبان ماه تا اردیبهشت میباشد.

  • تور تایلند و نکات مربوط به انتخاب تور مناسب:

 در خصوص تور تایلند و انتخاب تور مناسب به چند نکته باید توجه کنید، مقصد و شهر خود را به درستی انتخاب نمایید، باید در نظر بگیرید با چه هدفی به تایلند سفر میکنیدو به کدام شهر سفر میکنید؟ به طور مثال بانکوک که پایتخت تایلند میباشد مکان بسیار مناسبی جهت خرید و دارای مراکز خرید با تنوع بسیار زیاد میباشد، با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان ، دارای ساختمان ها و آسمان خراشهای زیاد در مقایسه با پاتایا که شهر ساحلی تایلند دارای تفریحات ساحلی و دارای جاذبه های توریستی فراوان میباشد.همچنین شهر پوکت با پروازی از بانکوک به این شهر (حدودا ۰۱:۳۰) از دیگر شهر های ساحلی تایلند و مقصد بسیاری از گردشگران میباشد.در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص شهر های تایلند و جاذبه های دیدنی آن خواهیم داد.

[caption id="attachment_98" align="alignnone" width="800"]تور پوکت ارزان تور پوکت ارزان[/caption]

نکاتی دیگر در خصوص تور تایلند و انتخاب مناسب تور تایلند
•    پرواز های متفاوتی به کشور تایلند انجام میشود، در مورد پرواز دقت نمایید.
•    درباره هتل محل اقامت خود دقت نمایید ( اینکه مناسب خانواده ویا افراد مجرد باشد + موقعیت هتل)
•    پکیج های ترکیبی به هر شکلی که مد نظر داشته باشید امکان ترکیب وجود دارد
•    در مورد هزینه ها و کمتر شدن هزینه های سفر خود با کارشناس فروش تور مشورت نمایید.
•    آداب و رسوم و قوانین سفر به تایلند و تور تایلند را قبل از سفر بدانید
•    در انتخاب گشت ها و تفریحات در تایلند قبل از سفر خود تحقیق کرده و با اطلاعات کامل سفر کنید.

 

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 18 مرداد 1396 زمان : 0:16 بازدید : 37 نویسنده : گوهری

تور پاتایا لحظه آخری

اطلاعات از تور لحظه آخری پاتایا

به همراه هتل های تور پاتایا تیر مرداد شهریور 96

چنانچه بدنبال بهترین قیمت هتل های پاتایا در تور پاتایا می باشید، با ما در ارتباط باشید.

پاتایا شهری ساحلی در تایلند است که با دارا بودن قابلیت های تفریحی مختلف نظیر شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی، شهری وسوسه انگیز برای گردشگرانی است که هدفشان از تور پاتایا، لذت بردن از جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد. با توجه به افزایش استقبال از تور پاتایا در سالهای اخیر، هتل های پاتایا نیز مورد توجه بیشتری قرار گرفت و بر تعداد آنها اضافه شد.

پاتایا به دلیل توریست های زیادی که دارد دارای انواع مختلفی از هتل ها شامل هتل های 3 ستاره پاتایا، هتل های 4 ستاره پاتایا و هتل های 5 ستاره پاتایا می باشد. هتل های پاتایا در مناطق مختلف پاتایا قرار گرفته اند و بسته به نوع تور پاتایا می توانید مناسبترین هتل های پاتایا را برای اقامت انتخاب نمایید. قیمت هتل های پاتایا با توجه به نوع منطقه هتل، امکانات هتل و کیفیت هتل، کاملا متغیر می باشد.

[caption id="attachment_26" align="aligncenter" width="800"]تور لحظه آخری پاتایا تور لحظه آخری پاتایا[/caption]

سایت تور تایلند بواسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و با تجربه، ارائه دهنده بهترین خدمات تور پاتایا می باشد. در لیست زیر تعدادی از هتل های پاتایا که در تور پاتایا تابستان 96 قابل رزرو می باشند ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری در پاتایا مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد. پکیج تور پاتایا تابستان 96 شامل تور پاتایا تیر 96، تور پاتایا مرداد 96 و تور پاتایا شهریور 96 می باشد.

تور پاتایا هتل های 3 ستاره تابستان 96

تور پاتایا هتل ام پی رزیدنس پاتایا

تور پاتایا هتل آیبیس پاتایا

تور پاتایا هتل گلدن بیچ پاتایا

تور پاتایا هتل زینگ پاتایا

تور پاتایا هتل مارک لند بوتیک پاتایا

تور پاتایا هتل پیادا رزیدنس پاتایا

تور پاتایا هتل مایند رزیدنس پاتایا

تور پاتایا هتل مانیتا بوتیک پاتایا

تور پاتایا هتل های 4 ستاره تابستان 96

تور پاتایا هتل سان سیتی پاتایا

تور پاتایا هتل ویستا پاتایا

تور پاتایا هتل ایمپریال پاتایا

تور پاتایا هتل دیسکاوری پاتایا

تور پاتایا هتل سنتارا اونیو پاتایا

تور پاتایا هتل مرکور پاتایا

تور پاتایا هتل مرکور اوشن ریزورت پاتایا

تور پاتایا هتل کورت یارد ماریوت پاتایا

تور پاتایا هتل های 5 ستاره تابستان 96

تور پاتایا هتل رویال کلیف پاتایا

تور پاتایا هتل گاردن کلیف پاتایا

تور پاتایا هتل پولمن پاتایا

تور پاتایا هتل اینترکانتیننتال پاتایا

تور پاتایا هتل سنتارا گرند میریج پاتایا

تور پاتایا هتل سنتارا گرند فراتامناک پاتایا

تور پاتایا هتل دوسیت تانی پاتایا

تور پاتایا هتل زاین پاتایا

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 15 مرداد 1396 زمان : 0:41 بازدید : 29 نویسنده : گوهری

خريد بک لينک قوي

 

همانطور که مي دانيد، بک لينک يکي از فاکتورهاي سئو  است. بنابراين قبل از شروع به ساخت بک لينک، بايد به وسيله ابزارهايي که به منظور آناليز بک لينک در نظر گرفته شده به اطلاعات زير پي ببريد:

  • چه تعداد بک لينک در حال حاضر داريد. در اين مرحله بايد توجه کنيد که تعداد بک لينک هايي که از دامنه منحصر به فرد به سايت شما ارجاع داده شده است بسيار مهمتر از مجموع کل بک لينک ها است. چون همانطور که مي دانيد اگر تعداد زيادي بک لينک از يک سايت داشته باشيد، اين بک لينک ها ارزش چنداني نخواهند داشت.
  • ميزان کيفيت و مرتبط بودن انکر تکست ها.
  • کسب اطلاعات در رابطه با بک لينک هاي با کيفيتي که رقباي شما دارند اما شما آن بک لينک ها را نداريد.

در اين مقاله تصميم گرفتم که بهترين ابزار آناليز بک لينک را به شما دوستان عزيز معرفي کنم. Google link: با استفاده از اين ابزار شما مي توانيد يک ليست نمونه از تعداد بک لينک هايي که به سايتتان ارجاع داده شده است بدست بياوريد. علاوه بر آن، دامنه ها و سايت هايي که از آن ها بک لينک گرفته ايد به شما نمايش داده خواهد شد. به عنوان مثال در قسمت جست و جو عبارت link:yoursite را وارد کنيد. با اين دستور ليست نمونه اي از تمامي بک لينک ها به شما نشان داده خواهد شد. براي گزارش گيري دقيق تر مي توانيد با اضافه کردن site:yoursite- لينک هايي که از سايت خودتان به خودتان ارجاع داده ايد را از ليست نمونه حذف کنيد. براي روشن شدن موضوع به اين مثال توجه کنيد. نقاط مثبت:

  • رايگان بودن
  • سريع بودن
  • ساده بودن

نقاط منفي:

  • فقط بخش کوچکي از بک لينک ها را نشان مي دهد.
  • نياز به افزونه هايي جهت گزارش گيري دقيق دارد.
  • اطلاعاتي در رابطه با بک لينک هاي با کيفيت ارائه نمي دهد.
  • از همه مهتر، دقيق نيست!

البته همانطور که مي دانيد گوگل وبمستر تولز اطلاعات آماري دقيق تر و بهتري را نسبت به ديگر ابزار سئو ارائه مي دهد. اما اطلاعاتي که از طريق اين ابزارهاي سئو سايت بدست مي آوريد براي اينکه يک ديد کلي نسبت به وضعيت خود داشته باشيد بسيار مفيد است. لينک هاي مرتبط : بک لينک , فروش بک لينک , خريد بک لينک , خريد بک لينک دائمي , خريد بک لينک قوي , خريد بک لينک انبوه , خريد بک لينک ارزان , بک لينک ارزان , خريد بک لينک ايراني , خريد بک لينک با کيفيت , بک لينک قوي , بک لينک دائمي

http://dl39.ir

http://digim.ir

http://dl37.ir

http://dl38.ir

http://dl36.ir

http://mobibax.ir

http://data2.ir

http://biblog.ir

http://s04.ir

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 02 مرداد 1396 زمان : 0:03 بازدید : 25 نویسنده : گوهری

تجربه ولیب (دوچرخه شهری) سواری در پاریس

پاریس به سرعت به پایتخت جهانی دوچرخه های کرایه ای که ولیب (Velib) نامیده می شود، تبدیل شده است. ولیب درواقع ترکیب دو کلمه «Velo» به معنی دوچرخه و «liberte» به معنای آزادی یا زمان آزاد است.

شهروندان پاریسی و البته توریست های ساکن در پاریس به راحتی از ایستگاه محل زندگی یا کار خود یا از مقابل سینما و رستوران و… یک دوچرخه تحویل می گیرند و پس از تردد در شهر و انجام کارهای ضروری خود، آن را در ایستگاه بعدی قرار می دهند. خودشان می گویند این طرح به خوبی موفق به کاهش ترافیک شهری و درنتیجه آلودگی هوا شده است.

سیستم این دوچرخه سواری به این شکل است که فاصله ایستگاه ها براساس زمان مورد نیاز طوری تنظیم شده که دوچرخه سواران به راحتی پیش از پایان زمان ۳۰ دقیقه به ایستگاه بعدی می رسند و دوچرخه را پارک می کنند. دوچرخه سواری در شهر پاریس به یک امر کاملا عادی تبدیل شده است.

متروی قدیمی و بدون پله برقی!

رفت و آمد در پاریس درواقع همان گشت و گذار است و ارزان ترین و بهترین راهش، پای پیاده است و بعد از آن مترو؛ متروی بزرگ و قدیمی پاریس با آن دالان های تودرتو، پله های عمیقش و ساختمان قدیمی اش همه شهر را به هم وصل می کند: ۱۶خط مترو که از پنج صبح تا ۱۲:۳۰ شب کار می کنند.

سوار مترو می شوم و اگر همراه ایرانی ام که ساکن فرانسه است، نبود، حتما بین خط عوض کردن ها گم می شدم. شاید یکی از ایرادات اساسی این است که به قدری روی تابلوهای فرانسوی نوشته شده که انگلیسی محلی از اعراب ندارد و توریست ها سردرگم می شوند.

گوژپشتی در نوتردام

موسیقی اصیل الجزایر با صدای گیتار آکوستیک در فضا پیچیده است. پیرمردی الجزایری زخمه بر سازش می زند. شب است و باد خنک پاییزی، پاریس را واقعا به میعادگاه عشاق تبدیل کرده است. چراغ های اطراف کلیسای نتردام روشن است و سنگ ریزه ها و شن های سفید کف حیات کلیسا می درخشند. روی نیمکت های سنگی مردم نشسته اند و شب نشینی دارند.

نکته جالب فضاهای تفریحی و مشهور پاریس در این است که اگر موزه و کلیساها بعد از یک زمان اداری بسته می شوند، اما محوطه آن ها برای دورهمی مردم و قدم زدن شان تا پاسی از شب باز است.

از سنگ فرش شانزه لیزه تا تهران

شانزه لیزه آمال تمام توریست ها برای سفر به فرانسه است که در آن جا قدمی بزنند و در کافه ای بنشینند و قهوه ای بنوشند. ناخودآگاه باید مقایسه کرد با خیابانی سنگ فرش شده در تهران و هی گفت چرا نمی شود آن قدر راحت در آن خیابان قدرم زد و نشست و قهوه ای نوشید، بدون آن که جلوی چرخ باربرها قرار گرفت یا… این جا پاریس است.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:57 بازدید : 33 نویسنده : گوهری

سفر و گشت و گذار در پاریس شهر پرازدحام

سفر می کنیم به شهر پاریس که یکی از معروف ترین شهرهای دیدنی دنیا است و خیابان ها و مکان های بسیار جذابی را در خود جای داده است. «شهر پرازدحام پر از رویا آن جایی که اشباح در روز روشن بر عابران چنگ می اندازند.»این کلمات سروده، شارل بودلر، شاعر شهیر فرانسوی است و اگر روزی از روزها، مسافر این شهر باشی، آن را با گوشت، پوست و استخوان لمس خواهی کرد؛

شهر سنگ فرش ها، مجسمه ها و ساختمان هایی به قدمت تاریخ. آرماتن شهری برای هر کسی که حداقل یک بار دلش هوای کافه ها و قهوه های تلخش را داشته است. «شهر نور»، این لقبی است که خود فرانسوی ها به آن می دهند «La Ville lumiere» یعنی مهد علم، تحصیلات و شهری که به شب های پرنورش شهره است.

بیهوده نیست که نویسندگان بسیاری ترجیح دادند نیمه دیگر عمرشان را این جا بگذرانند؛ از صادق هدایت تا غلامحسین ساعدی، احمد کایا تا فیتز جرالد و این طور شد که همین شهر، خانه ابدی برخی از این مشاهیر جهان شد و ساکن سکوت قربستان های پاریس شدند.

این روزها حال این نگین تمدن غرب زیاد خوب نیست. شهر وحشت زده است. جلوی هر فروشگاه و مرکز خرید، ماموران برای بازرسی ایستاده اند و پلیس ها تفنگ به دست در مرکز خرید «لادفانس» (منطقه اقتصادی مدرن پاریس) رژه می روند. هرازچندگاهی هم صدای آژیر پلیس سکوت خیابان های شهر را می شکند.

تنها مجسمه هایی با قدمت تاریخ و شاید آوراگان سوری که شب ها بیشتر به چشم می آیند، هنگامی که در کنار خیابان ها روی کارتن ها در هیاهوی شادی پاریس خوابیده اند، ناظر این اتفاقات هستند. انگار چشم بیدار شهرند.

گرافیتی ها از ابتدا تا انتهای شهر

گرافیتی ها بر دیواره اتوبان ها خودنمایی می کنند. در بدو ورود به شهر وقتی از فرودگاه وارد اتوبان می شوید، نخستین چیزی که جلب توجه می کند، این گرافیتی های بی شمار است. انگار در رهاترین شهر دنیا هم اعتراض وجوددارد. زیر پل، روی دیوارها و کنار تابلوها، گرافیتی ها خودنمایی می کند. از اعتراض به جنگ با کشیدن ضربدر روی کلاشینکف تا کشیدن نام گروه های معروف موسیقی روی دیوارها؛ اعتراض همه جا هست.

نکته جالب بعد نمای ساختمان های قدیمی است. انگار میان تاریخ قدم بر می دارید. شاید دوره ناپلئون و از آن قدیمی تر دوره معماری سبک گوتیک بسیار به چشم می خورد. پاریس؛ دالان تاریخ است.

حفظ میراث شهر در اولویت

به گزارش خبر گذاری شهر قدیمی است، اما تمام مجسمه ها هنوز سر جای شان هستند! ساختمان هایی که جزء میراث شهر است، وجود دارد وانگار هیچ کس شبانه برای قتل شان لودرها را به کار نینداخته است. یک شهروند ایرانی که مدت هاست در پاریس ساکن است، می گوید: «طبق قانونی که در پاریس وجود دارد، شهروندان نباید دست به نمای خارجی ساختمان بزنند

و آن را تغییر دهند. از سوی دیگر این جا نباید ظاهر ساختمان چنان لوکس باشد که سایر شهروندان حسرت بخورند. دقیقا روی کلمه حسرت تاکید دارم. ممکن است نمای یک ساختمان خیلی معمولی باشد، اما داخل ساختمان شبیه یک قصر است. درواقع نباید ظاهر ساختمان ها خیلی با یکدیگر متفاوت باشند.»

حفظ بافت های تاریخی از حرف تا عمل

بوی کهنگی می دهد. انگار زیر باران غروب پاییز، بوی نای کاغذ بیشتر هم به مشام می رسد. زیر همین باران یک ریز به داخل کتاب فروشی می دویم. پاریس شبیه یک موزه یا شهری قدیمی است که حالا از دل تاریخ سربرآورده است. روی دیوارها و ساختمان های این شهر می توان جای پای تاریخ، فرهنگ و هنر گذشتگان را دید.

انگار همین دیروز بود که ارنست همینگوی در کتاب فروشی «شکسپیر و شرکا»، «SHAKESPEARE AND COMPANY» نشست و با گربه معروفش عکس یادگاری گرفت. کتاب فروشی معروفی که در طرف چپ رودخانه سِن واقع شده است و در سال ۱۹۵۱ توسط جورج وایتمن آمریکایی افتتاح شد. زیر باران پاییزی به این کتاب فروشی می رسیم. کتاب های چارلز دیکنز و ارنست همینگوی با کاغذهای کهنه و زردشده کنار هم نشسته اند.

با این که از ساعت ۹ شب گذشته، کتاب خوان ها درون کتاب فروشی قدیمی هستند. در طبقه بالا میز و صندلی قدیمی است که می گویند برای چارلز دیکنز است و عکس نویسندگان از صادق هدایت تا ارنست همینگوی در آن طبقه به چشم می خورد.

سمت دیگر کتاب فروشی و در طبقه بالا، کتاب خوان ها جملات معروف کتاب هایی را که خوانده اند، نوشته اند و به دیوار چسبانده اند. ناخودآگاه در ذهن به دنبال قدیمی ترین یا خاطره انگیزترین کتاب فروشی تهران می گردیم. انگار کم کم حافظه فرهنگی شهر هم در حال پاک شدن است، از بس مسئولان یادشان می رود به بناهای قدیمی توجه کنند، معرفی نمی شوند تا در ذهن ها بمانند؛ تا شبیه همین کتاب فروشی قدیمی کنار رودخانه سن باشند.

بای سیکل ران ها؛ قهرمان خیابان های پاریس

اکثر مردم پاریس دوچرخه سوارند. معمولا در هر سن و سالی باشند، یک دوچرخه دارند که همراه شان به هر سو می آید. نکته جالب این است که شهرداری پاریس حسابی برای مردم دوچرخه سوارش اهمیت قائل است و در سرتاسر شهر مسیرهایی برای دوچرخه سواران تدارک دیده است.

چنان که زن و مرد، پیر و جوان را در حال رکاب زدن می بینید. فرق نمی کند زیر باران پاییزی باشد یا گرمای آفتاب آخر شهریور ماه، آنها با دوچرخه های فنری و قدیمی شان رکاب می زنند. در پاریس دوچرخه سواری زن و مرد نمی شناسد و سنگ محکی هم برایش وجود ندارد. چنان چه همین امسال بود که شهرداری پاریس اعلام کرد، قصد دارد با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی تا قبل از سال ۲۰۲۰، این شهر را به پایتخت دوچرخه سواری جهان تبدیل کند.

این جاست که باید دید چگونه مبارزه با آلودگی هوا در این شهر جواب داده است! کاهش بار ترافیکی شهر، کاهش الودگی هوا، بهبود وضعیت پارک خودروها، حفظ ساختار قدیمی و تاریخی خیابان ها، کاهش مصرف سوخت، تقویت فرهننگ ورزش شهروندی و تغییر چهره شهر به عنوان شهری پاکیزه و آرامش بخش برای زندگی از مواردی است

که برنامه ریزان شهری و شهرداری پاریس را مجاب به تدوین، اجرا و توسعه برنامه استفاده از دوچرخه در سیستم حمل و نقل درون شهری کرد. این موضوعی است که خود پاریسی ها به آن اذعان دارند.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:57 بازدید : 26 نویسنده : گوهری

  فیس بوک مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری جعلی را حذف کرد

فیس بوک در حال افزایش تلاش خود برای مبارزه با اسپم و بالا بردن امنیت کاربران است. این شرکت اعلام کرده توانسته جلوی عملیات اسپمی که باعث افزوده شدن هزاران لایک به صفحات می‌شده را بگیرد. این شرکت اعلام کرده حدود ۶ ماه در این زمینه فعالیت می‌کرده. ظاهرا این لایک‌ها به دلیل ساخت حساب‌های کاربری جعلی که صفحات محبوب را لایک می‌کنند بوجود آمده. طبق آنچه فیس بوک اعلام کرده حساب‌های کاربری جعلی در این پروسه شناسایی و حذف شدند. ظاهرا بعد از این اقدام حدود ۹۹ درصد از صفحات بررسی شده که بیش از ۱۰ هزار لایک داشته‌اند حدود ۳ درصد کاهش لایک را تجربه کردند. این خبر با اظهارنظرهای رسمی مقامات فیس بوک هم هم‌خوان است. facebook پیش از این اعلام کرده بود در جهت کاهش اخبار جعلی و اسپم چنین اقداماتی را صورت داده است. بیانیه منتشر شده از طرف فیس بوک این موضوع را هم تایید می‌کند که این شرکت قصد دارد از این به بعد موضوع حساب‌های کاربری تقلبی را بسیار جدی‌تر از گذشته دنبال کند.

              موسیقی فیلم‌های «موریس ژار» بررسی می‌شود

موسیقی - موسیقی فیلم‌های موریس ژار (آهنگساز فرانسوی) روز ۴خرداد ساعت ۱۸:۳۰، در نشست تخصصی موسیقی فیلم با حضور نصرالله داودی (آهنگساز، مترجم و پژوهشگر) در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود. موریس ژار را در خاورمیانه و جهان اسلام، بیشتر به واسطه فیلم‌های «عمر مختار» و «محمد رسول الله» می‌شناسند. موریس ژار که پدر ژان میشل ژار (آهنگساز بزرگ فرانسوی و از بزرگان موسیقی الکترونیک) است، از دهه شصت ساکن هالیوود شد و تا آخر عمر برای بالغ بر صد و پنجاه فیلم موسیقی ساخت و با کارگردان‌های مشهوری چون «جان فرانکن هایمر»، «آلفرد هیچکاک»، «جان هیوستون»، «دیوید لین»، «لوچینو ویسکونتی» و «پیتر ویر » همکاری داشت. موریس آلکسیس ژار در ۱۳ سپتامبر ۱۹۲۴ در شهر لیون فرانسه متولد شد و در رشته مهندسی در دانشگاه سوربن تحصیل کرد. او که در طول جنگ جهانی دوم در ارکسترهای نظامی به نوازندگی می‌کرد، پس از جنگ وارد کنسرواتوار پاریس و به تحصیل در رشته آهنگسازی مشغول شد. ژار در سال ۱۹۵۲ نخستین موسیقی فیلم را برای فیلم کوتاه «هتل معلولان» از ژرژ فرانجی ساخت. آنچه ژار را به شهرت جهانی رساند همکاری او با «دیوید لین»، کارگردان مشهور انگلیسی بود که با فیلم «لورنس عربستان» آغاز و پس از آن برای تمامی آثار دیگرش یعنی «دکتر ژیواگو»، «دختر رایان» و نهایتاً «گذری به هند» موسیقی نوشت که علاوه بر ده‌ها جایزه بین‌المللی، موفق به دریافت سه جایزه اسکار نیز شد. او سر انجام در ۲۸ مارس ۲۰۰۹ میلادی، چشم از جهان فرو بست.

اخبار علمی و آموزشی

رونمایی از سری جدید گلکسی تب اس Galaxy Tab S

اخبار,اخبار علمی,اخبار آموزشی,اخبار پزشکی,اخبار تکنولوژی,اخبار روز,اخبار علمی جدید,خبرهای علمی و آموزشی

اخبار علمی – رونمایی دو تبلت جدید از سری S Galaxy Tab

به نقل از دیلی‌تک این تبلت ها که در واقع برای رقابت با آیپدایر و آیپد مینی به میدان آمده‌اند، از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می برند تا تصاویری بهتر، قوی تر و روشن تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت ها ۶٫۶ میلیمتر است و با قابلیت Sidesync 3.0 امکان پاسخگویی تماس های تلفنی وارده به تلفن Galaxy شما بر روی تبلت وجود دارد. در ضمن می توانید با این ۲ تبلت به دسکتاپ کامپیوتر ویندوزی خود نیز دسترسی داشته باشید.
سامسونگ بر روی ۴ ویژگی بارز این ۲ تبلت تاکید دارد؛ اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲K) است، دوم طراحی باریک و سبک، سوم ارتباط بی نقص و آسان با تلفن ها و لپتاپ ها و گزینه چهارم امنیت.
مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری ۴۹۰۰ و ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که تا ۱۱ ساعت تماشای ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p را امکان پذیر می‌کند.
مشخصات فنی این دو تبلت عبارت هستند از: ضخامت: ۶٫۶ میلیمتر (۱ میلیمتر باریک تر از آیپد)، وزن ۲۹۴ و ۴۶۵ گرمی به ترتیب برای مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی، کاورهای ساده و کتابی در رنگ های سفید، آبی، قرمز، عاجی و مشکی، کیبورد بلوتوث برای استفاده در حالت لپتاپی، پردازشگر ۸ هسته ای؛ ۴ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت رم، حافظه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و اندروید ۴٫۴ کیت‌کت.

مدل ۸٫۴ اینچی با قیمت ۳۹۹ دلار و مدل ۱۰ اینچی با ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

 
 

این شهر به اندازه یک ساختمان بزرگ و شلوغ است

جالب است بدانید که شهری در آلاسکا وجود دارد که همه آن در یک ساختمان بزرگ و بسیار شلوغ خلاصه می شود و این خود نوعی رکورد در جهان محسوب می شود. شهر ویتیر آلاسکا به اندازه یک مجتمع مسکونی است در این شهر نزدیک ۳۰۰ نفر زندگی می کنند و همه در یک آپارتمان ۱۴ طبقه زندگی می کنند.

در این ساختمان ۱۴ طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد. این شهر زمانی جالب می شود که ببینیم همه مردم حتی قاچاقچی ها هم در داخل ساختمان هستند و در کنار هم زندگی خوبی دارند.مردم این شهر که به نام “ویتیر” شناخته می شود و در آلاسکا قرار دارد به طور عجیبی در یک ساختمان دورهم جمع شده اند.

این ساختمان به نام “شهر عمودیمعروف شده است چرا که هیچ کس برای کارهای خود حتی نیاز نیست از ساختمان خارج شود مگر قصدسفر به شهری دیگر را داشته باشد.

در شهر ویتیر آلاسکا، نزدیک ۳۰۰ نفر زندگی می کنند

به نظر دلیل اصلی این حرکت مردم شهر دوردست بودن شهرشان است. این منطقه میان دریا و کوه ها قرار گرفته است و گاهی بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می وزد و زمستان ها ارتفاعبرف می تواند به بیش از ۷ متر برسد. از این رو منطقی به نظر می رسد که ببینیم همه ساکنان تصمیم گرفته اند در خانه ای محکم ولی متمرکز زندگی کنند.

از دیگر عجایب این خانه وجود چند اتاق برای توریست ها و مهمانان است. همچنین برای رسیدن به مدرسه که یک ساختمان دقیقا پشت برج است همه باید از تونل های زیر زمینی استفاده کنند که بین و ساختمان کشیده شده است.

در شهر ویتیر آلاسکا، همه در یک آپارتمان ۱۴ طبقهزندگی می کنند

در شهر ویتیر آلاسکا، گاهی بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می وزد

در شهر ویتیر آلاسکا،، زمستان ها ارتفاعبرف می تواند به بیش از ۷ متر برسد

در این ساختمان ۱۴ طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد

 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:56 بازدید : 28 نویسنده : گوهری

  چرا اینستاگرام برای آیپد اپلیکیشن   نمیسازد

روز گذشته کاربران ویندوز ۱۰، به ویژه افرادی که از این سیستم‌عامل روی تبلت استفاده می‌کنند، از شنیدن خبر عرضه شدن اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ خوشحال شدند. این اپلیکیشن به نظر بسیار خوب می‌رسد؛ البته اگر این حقیقت عجیب را در نظر نگیریم که تنها اگر دستگاه شما صفحه‌نمایش لمسی داشته باشد امکان آپلود عکس را خواهید داشت. اما این موضوع بار دیگر اعتراض برخی از طرفداران اینستاگرام را نسبت به یکی از نواقص بارز در پرونده‌ی آن به همراه داشته است: چرا اینستاگرام هنوز اپلیکیشنی که برای آیپد بهینه شده باشد عرضه نکرده است؟ بله امکان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی آیپد وجود دارد ولی این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است. حتی یافتن و نصب کردن این اپلیکیشن روی آیپد هم کاری پیچیده و دشوار است. اگر آیفون نداشته باشید مجبور خواهید بود در اپ استور روی تب Featured ضربه بزنید، کلمه‌ی Instagram را جستجو کنید، گزینه‌ای را که در سمت بالای راست صفحه قرار دارد به iPhone Only تغییر دهید تا سرانجام بتوانید  اپلیکیشن را دانلود کنید. و حال که اپلیکیشن را در اختیار دارید آماده‌ی زوم کردن باشید، چرا که اپلیکیشن از ابعاد و رزولوشن مخصوص آیفون استفاده می‌کند. امکان دیدن اکانت اینستاگرام از طریق نسخه‌ی وب روی سافاری هم وجود دارد ولی در آن صورت هم امکان آپلود کردن عکس را نخواهید داشت. موضوع این نیست که اینستاگرام از نیاز افراد اطلاع ندارد. کاربران برای سال‌های متمادی از این موضوع گله می‌کرده‌اند. اما درک کردن دلیل واقعی بی‌توجهی اینستاگرام، نیازمند بررسی کردن متمهان پرونده است که مهم‌ترین آن‌ها فیسبوک و اپل هستند.

          فیسبوک برای کاربران گوشی‌های ویندوزی دردسرساز شد

شکایت‌های بسیاری از طرف کاربران ویندوز ۱۰ موبایل درباره اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر به گوش می‌رسد. این امر باعث شده فیسبوک فکری به حال تنظیم بهتر این اپ بر روی پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل بکند. این موضوع قرار است از طریق بالا بردن حداقل ویژگی‌های سخت‌افزاری مورد نیاز برای استفاده از این اپ اجرا شود. ظاهرا اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر برای ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر نیاز به داشتن ۲ گیگابایت RAM دارند تا بتوانند به شکل روان بر روی موبایل‌تان اجرا شوند. در واقع اگر صفحه‌ مربوط به این اپلیکیشن را در Windows Store بررسی کنید به این موضوع بر می‌خورید. بنابراین باید گفت این مساله جدی و رسمی است. مشخص است که کاربران دارای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا مثل لومیا ۹۵۰ قطعا در این ماجرا به مشکلی برنخواهند خورد اما بسیاری از مصرف‌کننده‌ها که گوشی‌های ویندوزی میان‌‌رده دارند احتمالا باز هم در استفاده از این دو اپلیکیشن مورد بحث با مشکل مواجه خواهند شد و نمی‌توانند از آن‌ها به صورت کاملا راحت و روان استفاده کنند. در واقع فعلا این اپ برای کسانی که گوشی‌های‌شان کمتر از ۲ گیگ RAM دارد هم قابل نصب است اما احتمالا فیسبوک با این کار قصد داشته دلیل موجهی به آن دسته از کاربران گوشی‌های ویندوزی ارائه دهد که مدام از سرعت پایین این اپ‌ها شکایت می‌کردند. ظاهرا مشکل اصلی در کدنویسی این اپ‌ها است. گویا برای اجرای خوب این اپ‌ها بر روی گوشی‌های ویندوزی به RAM نسبتا زیادتری نیاز است، بیش از آنچه واقعا گوشی‌های ویندوزی برای کار کردن مناسب به آن نیاز دارند. باید امیدوار باشیم این اپ‌ها برای گوشی‌های کاربران میان‌رده هم تا جای ممکن بهینه‌سازی شوند. ‌

                            محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل

اینستاگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۷ هستند. لازم به ذکر است که همه این برنامه‌ها برای فیسبوک هستند. براساس اطلاعاتی که سایت Hollywood Reporter منتشر کرده، فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۱۱ خرداد ماه ۹۷ اکران می‌شود. قسمت جدید Deadpool توسط کارگردان جان ویک در حال ساخت است. از این به بعد برای بازی کردن DOTA 2 نیاز به تایید شماره تلفن همراه خودتان خواهید داشت. با این اقدام هر گیمر تنها می‌تواند یک پروفایل داشته باشد. براساس اطلاعات به دست آمده از میزان دانلود اپلیکیشن‌های موبایل در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور در سه ماه اول سال ۲۰۱۷، مشخص شده که برنامه‌هایی که مالک آن‌ها فیسبوک است از محبوبیت بالایی برخوردارند. در آمار گفته شده که در کل برنامه‌های واتس‌اپ، فیس بوک، فیس بوک مسنجر و instagram بیشتر از سایر برنامه‌ها دانلود شده‌اند. اگر بخواهیم به صورت مجزا به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که اپلیکیشن‌های فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ، بیت‌موجی و اینستاگرام و فیسبوگ روی اپ استور از download بالایی برخوردارند و اپلیکیشن‌های facebook ، whatsapp ، facebook messenger، instagram هم روی فروشگاه گوگل پلی با Download استقبال زیادی مواجه شدند. بسیاری از برنامه‌هایی که فیسبوک مالک آن‌ها است بیش از ۱ میلیارد بار download شده‌اند و این موضوع در نوع خودش از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که facebook به راحتی توانسته دنیای موبایل را در انحصار خودش در بیاورد و کاری کند که میلیاردها کاربر از سرویس‌های این شرکت استفاده کنند.

                          کسب درآمد ازیوتیوب YouTube

کار کسب درآمد از یوتیوب ترکیبی از لذت و پول را به همراه دارد. شما آنچه که دوست دارید را تولید می کنید و برای آن پول میگیرید. در این مقاله سعی داریم موارد و فاکتورهای مهم قبل از شروع به کسب درآمد از یوتیوب را برای شما توضیح دهیم. مخاطب قبل از شروع به کار قبل از شروع به کار باید مخاطبین خود را شناسایی و جمع آوری کنید. این مهمترین بخش کار است. در نظر داشته باشید بهترین محتوی بدون مخاطب برای شما سودی ندارد. پس مخاطبین در یوتیوب رمز موفقیت شما هستند. بر اساس علاقه آنها ویدئو بسازید، آپلود کنید و بعد به فکر درآمد و پول درآوردن باشید. کانال بدون محتوی و ویدئو بدون مخاطب برای شما کسب درآمد نمی کند! کانال خود را برای کسب درآمد ایجاد کنید شاید شما فقط چند دقیقه در روز بخواهید فعالیت کنید و درآمدی بصورت تفریحی داشته باشید، شاید هم حرفه ای هستید و تمام وقت برای اینکار و کسب درآمد از این راه برنامه ریزی کردید؛ در هر صورت یوتیوب (YouTube) بهترین امکانات را در این مورد برای شما فراهم کرده است: مرحله ۱: قابلیت کسب درآمد یا monetization را در کانال یوتیوب YouTube خود فعال کنید. مرحله ۲: کانال یوتیوب YouTube خود را به اکانت گوگل ادسنس (Google Adsense) خود متصل کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب ویژگی های سایت برای کار با گوگل ادسنس را مطالعه کنید. مرحله ۳: کمی وقت بگذارید و قوانین یوتیوب YouTube را مطالعه کنید تا بطور دقیق متوجه شوید چه ویدئویی و با چه ویژگی هایی باید در کانال خود قرار دهید. (در آینده یک مقاله جداگانه درد این رابطه خواهیم نوشت) مرحله ۴: گزینه “monetize with ads” برای ویدئوهای خود را انتخاب کنید و همچنین از قسمت Creator Studio app در video manager نوع فرمت تبلیغات ویدئویی را مشخص کنید. مرحله ۵: به ساخت ویدئوهای دست اول و جذاب برای مخاطبین خود با قدرت هر چه تمام تر ادامه دهید. نکته: در حال حاضر قابلیت کسب درآمد برای همه کشورها ممکن نیست و همچنین عدم تبعیت از قوانین کپی رایت می تواند درآمد شما را بلوکه کند راه های کسب درآمد از کانال یوتیوب YouTube راه های مختلفی برای کسب درآمد از کانال یوتیوب YouTube وجود دارد. می توانید با نمایش تبلیغات Ads شروع کرده و یا راه های دیگر را دنبال کنید. – کسب درآمد با تبلیغات Ads پس از اینکه قابلیت کسب درآمد یا monetization را در کانال خود فعال کردید می توانید با استفاده از این روش به کسب درآمد از یوتیوب YouTube بپردازید. به خاطر داشه باشید: یوتیوب YouTube کانال شما را به تبلیغ دهندگان متصل می کند، پس باید تلاش کنید بهترن کار را انجام دهید: تولید محتوا! در اغلب موارد شما زمانی از یوتیوب YouTube پول دریافت می کنید که بازدیدکننده تبلیغ را تماشا می کند. سیستم هوشمند یوتیوب YouTube هر روز دقیق تر و بهتر عمل می کند تا بهترین ارتباط را بین تبلیغ دهنده، بازدیدکننده و تولید کننده ویدئو (شما) برقرار کند. همچنین شما می توانید از طریق مشترکین (subscriptions) بخش YouTube Red کسب درآمد کنید. مشترکین YouTube Red یا یوتیوب YouTube قرمز افرادی هستند که هزینه ای را بطور منظم برای نمایش ویدئو بدون تبلیغات می پردازند، پس قاعدتاً پولی از این دست بازدیدکنندگان دریافت نخواهید کرد؛ اما یوتیوب YouTube برای بالانس این موضوع ترتیبی داده که بخشی از درآمد مشترکین این بخش بر اساس زمانی که بازدیدکنندگان معمولی در ویدئوهای شما سپری کرده اند به شما اختصاص داده شود. – دیگر راه های کسب درآمد از یوتیوب YouTube با برندها کار کنید: برندها و نمایندگی ها همیشه به دنبال راهی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستند. برندها و نمایندگی ها زمانی که محتوی کانال شما را با موضوع کاری خود یکسان ببینند مشتاق به همکاری با شما خواهند بود. از اینکه ممکن است در شروع کار فقط چند هزار بازدیدکننده داشته باشید خجالت نکشید. مطمئن باشید اگر قوی و تخصصی کار کنید خود برندها و نمایندگی ها از طریق یوتیوب YouTube به سراغ شما می آیند. تجارت: سعی کنید برای خود برند سازی کنید و از آنها به عنوان برچسب، استیکر، لباس یا … در لابلای ویدئو های خود استفاده کنید و با کارت های merch آنها را در ویدئوهای خود متن برچسب کنید. سرمایه گذاری: زمانی که درآمد شما به حد قابل قبولی رسید می توانید از آن برای تبلغیات کانال خود برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید. با این روش همیشه رو به جلو و برای بیشتر و بیشتر حرکت خواهید کرد. مناسبت ها: سعی کنید از جشن ها و مناسبت های مختلف ویدئو تهیه کنید؛ ما بین مخاطبین خود باشید و گهگاهی بصورت زنده یا Live به تولید محتوی بپردازید. همچنین از این قابلیت می توانید برای فروش محصولاتی از برند خود نظیر تی شرت، کلاه، استیکر و یا … نیز استفاده کنید. حالا شما راه ها و ایده های بیشتر از کسب درآمد تنها از Ads را سراغ دارید. به خوبی در مورد پتانسیل و برنامه کاری خود فکر کنید و با برنامه رو به جلو حرکت کنید. شما باید به روش و برنامه منحصر به فرد و یونیک خود دست پیدا کنید؛ فراموش نکنید این رمز موفقیت شماست. از همین حالا می توانید شروع به کسب درآمد از یوتیوب YouTube کنید

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:56 بازدید : 28 نویسنده : گوهری

      کسب درآمد ازیوتیوب YouTube

کار کسب درآمد از یوتیوب ترکیبی از لذت و پول را به همراه دارد. شما آنچه که دوست دارید را تولید می کنید و برای آن پول میگیرید. در این مقاله سعی داریم موارد و فاکتورهای مهم قبل از شروع به کسب درآمد از یوتیوب را برای شما توضیح دهیم. مخاطب قبل از شروع به کار قبل از شروع به کار باید مخاطبین خود را شناسایی و جمع آوری کنید. این مهمترین بخش کار است. در نظر داشته باشید بهترین محتوی بدون مخاطب برای شما سودی ندارد. پس مخاطبین در یوتیوب رمز موفقیت شما هستند. بر اساس علاقه آنها ویدئو بسازید، آپلود کنید و بعد به فکر درآمد و پول درآوردن باشید. کانال بدون محتوی و ویدئو بدون مخاطب برای شما کسب درآمد نمی کند! کانال خود را برای کسب درآمد ایجاد کنید شاید شما فقط چند دقیقه در روز بخواهید فعالیت کنید و درآمدی بصورت تفریحی داشته باشید، شاید هم حرفه ای هستید و تمام وقت برای اینکار و کسب درآمد از این راه برنامه ریزی کردید؛ در هر صورت یوتیوب (YouTube) بهترین امکانات را در این مورد برای شما فراهم کرده است: مرحله ۱: قابلیت کسب درآمد یا monetization را در کانال یوتیوب YouTube خود فعال کنید. مرحله ۲: کانال یوتیوب YouTube خود را به اکانت گوگل ادسنس (Google Adsense) خود متصل کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب ویژگی های سایت برای کار با گوگل ادسنس را مطالعه کنید. مرحله ۳: کمی وقت بگذارید و قوانین یوتیوب YouTube را مطالعه کنید تا بطور دقیق متوجه شوید چه ویدئویی و با چه ویژگی هایی باید در کانال خود قرار دهید. (در آینده یک مقاله جداگانه درد این رابطه خواهیم نوشت) مرحله ۴: گزینه “monetize with ads” برای ویدئوهای خود را انتخاب کنید و همچنین از قسمت Creator Studio app در video manager نوع فرمت تبلیغات ویدئویی را مشخص کنید. مرحله ۵: به ساخت ویدئوهای دست اول و جذاب برای مخاطبین خود با قدرت هر چه تمام تر ادامه دهید. نکته: در حال حاضر قابلیت کسب درآمد برای همه کشورها ممکن نیست و همچنین عدم تبعیت از قوانین کپی رایت می تواند درآمد شما را بلوکه کند راه های کسب درآمد از کانال یوتیوب YouTube راه های مختلفی برای کسب درآمد از کانال یوتیوب YouTube وجود دارد. می توانید با نمایش تبلیغات Ads شروع کرده و یا راه های دیگر را دنبال کنید. – کسب درآمد با تبلیغات Ads پس از اینکه قابلیت کسب درآمد یا monetization را در کانال خود فعال کردید می توانید با استفاده از این روش به کسب درآمد از یوتیوب YouTube بپردازید. به خاطر داشه باشید: یوتیوب YouTube کانال شما را به تبلیغ دهندگان متصل می کند، پس باید تلاش کنید بهترن کار را انجام دهید: تولید محتوا! در اغلب موارد شما زمانی از یوتیوب YouTube پول دریافت می کنید که بازدیدکننده تبلیغ را تماشا می کند. سیستم هوشمند یوتیوب YouTube هر روز دقیق تر و بهتر عمل می کند تا بهترین ارتباط را بین تبلیغ دهنده، بازدیدکننده و تولید کننده ویدئو (شما) برقرار کند. همچنین شما می توانید از طریق مشترکین (subscriptions) بخش YouTube Red کسب درآمد کنید. مشترکین YouTube Red یا یوتیوب YouTube قرمز افرادی هستند که هزینه ای را بطور منظم برای نمایش ویدئو بدون تبلیغات می پردازند، پس قاعدتاً پولی از این دست بازدیدکنندگان دریافت نخواهید کرد؛ اما یوتیوب YouTube برای بالانس این موضوع ترتیبی داده که بخشی از درآمد مشترکین این بخش بر اساس زمانی که بازدیدکنندگان معمولی در ویدئوهای شما سپری کرده اند به شما اختصاص داده شود. – دیگر راه های کسب درآمد از یوتیوب YouTube با برندها کار کنید: برندها و نمایندگی ها همیشه به دنبال راهی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستند. برندها و نمایندگی ها زمانی که محتوی کانال شما را با موضوع کاری خود یکسان ببینند مشتاق به همکاری با شما خواهند بود. از اینکه ممکن است در شروع کار فقط چند هزار بازدیدکننده داشته باشید خجالت نکشید. مطمئن باشید اگر قوی و تخصصی کار کنید خود برندها و نمایندگی ها از طریق یوتیوب YouTube به سراغ شما می آیند. تجارت: سعی کنید برای خود برند سازی کنید و از آنها به عنوان برچسب، استیکر، لباس یا … در لابلای ویدئو های خود استفاده کنید و با کارت های merch آنها را در ویدئوهای خود متن برچسب کنید. سرمایه گذاری: زمانی که درآمد شما به حد قابل قبولی رسید می توانید از آن برای تبلغیات کانال خود برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید. با این روش همیشه رو به جلو و برای بیشتر و بیشتر حرکت خواهید کرد. مناسبت ها: سعی کنید از جشن ها و مناسبت های مختلف ویدئو تهیه کنید؛ ما بین مخاطبین خود باشید و گهگاهی بصورت زنده یا Live به تولید محتوی بپردازید. همچنین از این قابلیت می توانید برای فروش محصولاتی از برند خود نظیر تی شرت، کلاه، استیکر و یا … نیز استفاده کنید. حالا شما راه ها و ایده های بیشتر از کسب درآمد تنها از Ads را سراغ دارید. به خوبی در مورد پتانسیل و برنامه کاری خود فکر کنید و با برنامه رو به جلو حرکت کنید. شما باید به روش و برنامه منحصر به فرد و یونیک خود دست پیدا کنید؛ فراموش نکنید این رمز موفقیت شماست. از همین حالا می توانید شروع به کسب درآمد از یوتیوب YouTube کنید

      فیس بوک مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری جعلی را حذف کرد

فیس بوک در حال افزایش تلاش خود برای مبارزه با اسپم و بالا بردن امنیت کاربران است. این شرکت اعلام کرده توانسته جلوی عملیات اسپمی که باعث افزوده شدن هزاران لایک به صفحات می‌شده را بگیرد. این شرکت اعلام کرده حدود ۶ ماه در این زمینه فعالیت می‌کرده. ظاهرا این لایک‌ها به دلیل ساخت حساب‌های کاربری جعلی که صفحات محبوب را لایک می‌کنند بوجود آمده. طبق آنچه فیس بوک اعلام کرده حساب‌های کاربری جعلی در این پروسه شناسایی و حذف شدند. ظاهرا بعد از این اقدام حدود ۹۹ درصد از صفحات بررسی شده که بیش از ۱۰ هزار لایک داشته‌اند حدود ۳ درصد کاهش لایک را تجربه کردند. این خبر با اظهارنظرهای رسمی مقامات فیس بوک هم هم‌خوان است. facebook پیش از این اعلام کرده بود در جهت کاهش اخبار جعلی و اسپم چنین اقداماتی را صورت داده است. بیانیه منتشر شده از طرف فیس بوک این موضوع را هم تایید می‌کند که این شرکت قصد دارد از این به بعد موضوع حساب‌های کاربری تقلبی را بسیار جدی‌تر از گذشته دنبال کند.

              موسیقی فیلم‌های «موریس ژار» بررسی می‌شود

موسیقی - موسیقی فیلم‌های موریس ژار (آهنگساز فرانسوی) روز ۴خرداد ساعت ۱۸:۳۰، در نشست تخصصی موسیقی فیلم با حضور نصرالله داودی (آهنگساز، مترجم و پژوهشگر) در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود. موریس ژار را در خاورمیانه و جهان اسلام، بیشتر به واسطه فیلم‌های «عمر مختار» و «محمد رسول الله» می‌شناسند. موریس ژار که پدر ژان میشل ژار (آهنگساز بزرگ فرانسوی و از بزرگان موسیقی الکترونیک) است، از دهه شصت ساکن هالیوود شد و تا آخر عمر برای بالغ بر صد و پنجاه فیلم موسیقی ساخت و با کارگردان‌های مشهوری چون «جان فرانکن هایمر»، «آلفرد هیچکاک»، «جان هیوستون»، «دیوید لین»، «لوچینو ویسکونتی» و «پیتر ویر » همکاری داشت. موریس آلکسیس ژار در ۱۳ سپتامبر ۱۹۲۴ در شهر لیون فرانسه متولد شد و در رشته مهندسی در دانشگاه سوربن تحصیل کرد. او که در طول جنگ جهانی دوم در ارکسترهای نظامی به نوازندگی می‌کرد، پس از جنگ وارد کنسرواتوار پاریس و به تحصیل در رشته آهنگسازی مشغول شد. ژار در سال ۱۹۵۲ نخستین موسیقی فیلم را برای فیلم کوتاه «هتل معلولان» از ژرژ فرانجی ساخت. آنچه ژار را به شهرت جهانی رساند همکاری او با «دیوید لین»، کارگردان مشهور انگلیسی بود که با فیلم «لورنس عربستان» آغاز و پس از آن برای تمامی آثار دیگرش یعنی «دکتر ژیواگو»، «دختر رایان» و نهایتاً «گذری به هند» موسیقی نوشت که علاوه بر ده‌ها جایزه بین‌المللی، موفق به دریافت سه جایزه اسکار نیز شد. او سر انجام در ۲۸ مارس ۲۰۰۹ میلادی، چشم از جهان فرو بست.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:55 بازدید : 21 نویسنده : گوهری

        فیسبوک رکورد زد

هیچ شبکه‌ی اجتماعی از نظر کاربر نمی‌تواند با فیس بوک رقابت کند. دسترسی به این سایت تقریبا راحت است و کلی امکانات هیجان انگیز و جذاب دارد. حالا فیسبوک اعلام کرد که یک رکورد جدید به دست آورده است. براساس اطلاعات منتشر شده میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی در یک لحظه توانسته مرز ۱٫۰۹ میلیارد نفر را رد کند. این اولین بار است که میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی از مرز یک میلیارد نفر می‌گذرد. البته میزان کل کاربران فیسبوک در همان لحظه به ۱٫۱۸ میلیارد نفر می‌رسید که از طریق پلتفرم‌های مختلف وارد شده بودند. همچنین مشخص شده که میزان متوسط کاربران فعال این سایت در ماه به ۱٫۶۶ میلیارد نفر با موبایل و ۱٫۷۹ میلیارد نفر روی همه پلتفرم‌ها رسیده است. این آمار بیانگر آن هستند که تقریبا ۱۳ درصد مردم کره زمین از فیسبوک استفاده می‌کنند. این میزان کاربر فرصت‌های مالی و تبلیغاتی زیادی برای فیسبوک به همراه می‌آورد. این سایت اعلام کرد که میزان تبلیغاتش ۸۴ درصد افزایش پیدا کرده که ۷۸ درصد بیشتر از سال پیش است. براساس اطلاعات منتشر شده این شبکه‌ی اجتماعی ۶٫۸ میلیارد دلار از طریق تبلیغات درآمد داشته که از این میزان ۲٫۳۸ میلیارد دلار آن سود بوده است.

                چرا اینستاگرام برای آیپد اپلیکیشن   نمیسازد

روز گذشته کاربران ویندوز ۱۰، به ویژه افرادی که از این سیستم‌عامل روی تبلت استفاده می‌کنند، از شنیدن خبر عرضه شدن اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ خوشحال شدند. این اپلیکیشن به نظر بسیار خوب می‌رسد؛ البته اگر این حقیقت عجیب را در نظر نگیریم که تنها اگر دستگاه شما صفحه‌نمایش لمسی داشته باشد امکان آپلود عکس را خواهید داشت. اما این موضوع بار دیگر اعتراض برخی از طرفداران اینستاگرام را نسبت به یکی از نواقص بارز در پرونده‌ی آن به همراه داشته است: چرا اینستاگرام هنوز اپلیکیشنی که برای آیپد بهینه شده باشد عرضه نکرده است؟ بله امکان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی آیپد وجود دارد ولی این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است. حتی یافتن و نصب کردن این اپلیکیشن روی آیپد هم کاری پیچیده و دشوار است. اگر آیفون نداشته باشید مجبور خواهید بود در اپ استور روی تب Featured ضربه بزنید، کلمه‌ی Instagram را جستجو کنید، گزینه‌ای را که در سمت بالای راست صفحه قرار دارد به iPhone Only تغییر دهید تا سرانجام بتوانید  اپلیکیشن را دانلود کنید. و حال که اپلیکیشن را در اختیار دارید آماده‌ی زوم کردن باشید، چرا که اپلیکیشن از ابعاد و رزولوشن مخصوص آیفون استفاده می‌کند. امکان دیدن اکانت اینستاگرام از طریق نسخه‌ی وب روی سافاری هم وجود دارد ولی در آن صورت هم امکان آپلود کردن عکس را نخواهید داشت. موضوع این نیست که اینستاگرام از نیاز افراد اطلاع ندارد. کاربران برای سال‌های متمادی از این موضوع گله می‌کرده‌اند. اما درک کردن دلیل واقعی بی‌توجهی اینستاگرام، نیازمند بررسی کردن متمهان پرونده است که مهم‌ترین آن‌ها فیسبوک و اپل هستند.

          فیسبوک برای کاربران گوشی‌های ویندوزی دردسرساز شد

شکایت‌های بسیاری از طرف کاربران ویندوز ۱۰ موبایل درباره اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر به گوش می‌رسد. این امر باعث شده فیسبوک فکری به حال تنظیم بهتر این اپ بر روی پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل بکند. این موضوع قرار است از طریق بالا بردن حداقل ویژگی‌های سخت‌افزاری مورد نیاز برای استفاده از این اپ اجرا شود. ظاهرا اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر برای ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر نیاز به داشتن ۲ گیگابایت RAM دارند تا بتوانند به شکل روان بر روی موبایل‌تان اجرا شوند. در واقع اگر صفحه‌ مربوط به این اپلیکیشن را در Windows Store بررسی کنید به این موضوع بر می‌خورید. بنابراین باید گفت این مساله جدی و رسمی است. مشخص است که کاربران دارای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا مثل لومیا ۹۵۰ قطعا در این ماجرا به مشکلی برنخواهند خورد اما بسیاری از مصرف‌کننده‌ها که گوشی‌های ویندوزی میان‌‌رده دارند احتمالا باز هم در استفاده از این دو اپلیکیشن مورد بحث با مشکل مواجه خواهند شد و نمی‌توانند از آن‌ها به صورت کاملا راحت و روان استفاده کنند. در واقع فعلا این اپ برای کسانی که گوشی‌های‌شان کمتر از ۲ گیگ RAM دارد هم قابل نصب است اما احتمالا فیسبوک با این کار قصد داشته دلیل موجهی به آن دسته از کاربران گوشی‌های ویندوزی ارائه دهد که مدام از سرعت پایین این اپ‌ها شکایت می‌کردند. ظاهرا مشکل اصلی در کدنویسی این اپ‌ها است. گویا برای اجرای خوب این اپ‌ها بر روی گوشی‌های ویندوزی به RAM نسبتا زیادتری نیاز است، بیش از آنچه واقعا گوشی‌های ویندوزی برای کار کردن مناسب به آن نیاز دارند. باید امیدوار باشیم این اپ‌ها برای گوشی‌های کاربران میان‌رده هم تا جای ممکن بهینه‌سازی شوند. ‌

                            محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل

اینستاگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۷ هستند. لازم به ذکر است که همه این برنامه‌ها برای فیسبوک هستند. براساس اطلاعاتی که سایت Hollywood Reporter منتشر کرده، فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۱۱ خرداد ماه ۹۷ اکران می‌شود. قسمت جدید Deadpool توسط کارگردان جان ویک در حال ساخت است. از این به بعد برای بازی کردن DOTA 2 نیاز به تایید شماره تلفن همراه خودتان خواهید داشت. با این اقدام هر گیمر تنها می‌تواند یک پروفایل داشته باشد. براساس اطلاعات به دست آمده از میزان دانلود اپلیکیشن‌های موبایل در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور در سه ماه اول سال ۲۰۱۷، مشخص شده که برنامه‌هایی که مالک آن‌ها فیسبوک است از محبوبیت بالایی برخوردارند. در آمار گفته شده که در کل برنامه‌های واتس‌اپ، فیس بوک، فیس بوک مسنجر و instagram بیشتر از سایر برنامه‌ها دانلود شده‌اند. اگر بخواهیم به صورت مجزا به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که اپلیکیشن‌های فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ، بیت‌موجی و اینستاگرام و فیسبوگ روی اپ استور از download بالایی برخوردارند و اپلیکیشن‌های facebook ، whatsapp ، facebook messenger، instagram هم روی فروشگاه گوگل پلی با Download استقبال زیادی مواجه شدند. بسیاری از برنامه‌هایی که فیسبوک مالک آن‌ها است بیش از ۱ میلیارد بار download شده‌اند و این موضوع در نوع خودش از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که facebook به راحتی توانسته دنیای موبایل را در انحصار خودش در بیاورد و کاری کند که میلیاردها کاربر از سرویس‌های این شرکت استفاده کنند.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:55 بازدید : 46 نویسنده : گوهری

کلاه برداری از فیس بوک و اینستاگرام

کلاهبرداری دستگیر کرد. گفته شد که این فرد خودش را به عنوان یک تولید کننده دستگاه‌های دیجیتالی در تایوان جا می‌زده است، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دو شرکت بزرگ آمریکایی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کنند، دزدیده است. براساس اطلاعات منتشر شده این دو شرکت بزرگ که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند،‌ فیس بوک و اینستاگرام بوده‌اند این دو شرکت تایید کرده‌اند که کارمندان آن‌ها قربانی این کلاهبرداری و فیشینگ شده‌اند. فیشینگ شامل فعالیت‌هایی می‌شود که برای به‌دست اوردن اطلاعات شخصی کاربران مانند نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی صورت می‌گیرد. روش کلاهبرداری به این شکل بوده که کارمندان اینستاگرام و فیس بوک برای تامین هزینه قطعات الکترونیکی هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. این پول‌ها هم به بانک‌هایی در کشورهایی مثل لتونی، قبرس، هنگ کنگ، اسلوونی، مجارستان و لیتوانی منتقل می‌شده است سخنگوی دو شرکت اینستاگرام و فیس بوک گفته که با شناسایی روش‌های کلاهبرداری و دستگیر شدن فرد خلافکار می‌شود ضررهای وارد شده را جبران کرد. البته سخنگوی این دو شرکت اعلام نکرد که مبلغ دقیق کلاهبرداری چقدر بوده است اگر این خلافکار لیتوانیایی مجرم شناخته شود برای هر خلاف خودش به ۲۰ سال زندان محکوم خواهد شد. البته این فرد حداقل می‌تواند به ۲ سال زندان برای دزدین اطلاعات کاربمان محکو شود.

                        شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده است

                پلیس آمریکا برای بازداشت معترضین از اطلاعات

یک شرکت مستقر در شهر شیکاگوی ایالات متحده آمریکا ابزاری می‌فروخته که با استفاده از متن‌ها، تصاویر و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی درباره معترضین در اختیار پلیس می‌گذاشته است. این شرکت که Geofeedia نام دارد از اطلاعات فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و ۹ شبکه‌اجتماعی دیگر استفاده می‌کند و به کاربران خود امکان می‌دهد محتواهای شبکه‌های اجتماعی را در یک مکان بخصوص جغرافیایی جستجو کنند. این شرکت ابزار خود را در اختیار پلیس گذاشته و پلیس هم از آن در سرکوب معترضان استفاده کرده است. ظاهرا این ابزار در اعتراضاتی که در بالتیمور پس از مرگ فردی گری، جوان سیاه پوست ۲۵ ساله در آوریل سال ۲۰۱۵ رخ داد هم استفاده شده است. شرکت Geofeedia که این ابزار را ساخته، از برنامه‌هایی استفاده کرده که        شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توییتر در اختیار سازنده‌های اپلیکیشن و شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهند. البته فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام اعلام کرده‌اند که دسترسی این شرکت را به اطلاعات مورد نظر مسدود کرده‌اند. اما بسیاری از فعالان از نظارت ضعیف این شرکت‌ها بر اطلاعات کاربران انتقاد کرده‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند مکانیزم‌های دقیق‌تری را برای نظارت انتخاب کنند. ظاهرا اینستاگرام و فیس‌بوک در ماه سپتامبر دسترسی GeoFeedia را به اطلاعات خود مسدود کرده‌اند اما توییتر تازه روز سه‌شنبه دست به این اقدام زده است. شیوه نظارتی شبکه‌های اجتماعی بر اطلاعات کاربران و استفاده گروه‌های مختلف از آن‌ها مساله‌ای است که مدت‌ها مورد بحث بوده و حال با اتفاق رخ داده به موضوع داغ‌تری هم تبدیل شده است.

      قابلیت Stories اینستاگرام، روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

چیزی حدود دو ماه از راه‌اندازی سرویس جدید اینستاگرام با عنوان Stories می‌گذرد. با وجود این‌که این قابلیت در کشورمان خیلی سریع میان کاربران پرتعداد اینستاگرام جا باز کرد، اما در کشورهای دیگر، تحلیل‌گران نسبت به آن خیلی هم خوش‌بین نبودند. سرویسی که Stories در اختیار کاربران قرار می‌داد، بیش‌تر به‌عنوان یک قابلیت اصلی در شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت معرفی شده بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند، کاربران از این قابلیت تقریبا کپی‌برداری شده، استقبال نخواهند کرد. اما حالا گزارشی منتشر شده که تمام این گمانه‌‎زنی‌ها را رد می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مجموعه‌ی Buzzfeed، سرویس Stories، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، روزانه چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این رقم در حالی منتشر می‌شود که همین چند ماه پیش Buzzfeed در قالب گزارشی دیگر تایید کرده بود شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام روزانه پذیرای بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال است. شاید اگر دو عدد ۵۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را کنار هم قرار بدهیم، آن هم برای قابلیت دم‌دستی مثل Stories که امکان ندارد، از اینستاگرام استفاده کنید، اما چشم‌تان به آن نیافتد، این تعداد کاربر روزانه چندان هم عجیب به‌نظر نرسد. اما باید درنظر داشته باشید که با گذشت تنها ۲ ماه از راه‌اندازی Stories، تعداد کاربران فعال این سرویس به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در جریان گزارشی که یک ماه پیش منتشر شد، شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت ماهیانه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. این یعنی سرویس Stories چیزی در حدود دو سوم از تعداد کاربران اسنپ‌چت را به‌خودش اختصاص داده که رقمی شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. البته باید سابقه‌ی اینستاگرام و حمایت‌های فیس بوک به‌عنوان مالک این شبکه‌ی اجتماعی تصویری را هم در نظر داشت. شما هم درباره‌ی این‌که تا چه میزان از این سرویس جدید استفاده می‌کنید برای‌مان بنویسید. آیا هر روز از Stories استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است روزانه به‌طور متوسط چند استوری پست می‌کنید؟

                          فیس بوک در دادگاه شکست خورد

بالاخره دادگاه جنجالی فیس بوک با شرکت بازی‌سازی Zenimax که بر سر هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در جریان بود به پایان رسید و شرکت فیس بوک در این دادگاه مجرم شناخته شد و حالا باید مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار خسارت پرداخت کند. داستان از این قرار بود که «جان کارمک» (John Carmack) خالق مجموعه‌های Doom و رییس سابق استودیوی‌ بازی‌سازی id Software که قبلا در Zenimax کار می‌کرده، تمام اسناد و فایل‌های مربوط به این هدست واقعیت مجازی که از شرکت می‌دزدد و آن‌ها را در اختیار فیس بوک و شرکت Oculus Rift قرار می‌دهد. حتی بعدا خود کارمک هم در فیسبوک و شرکت Oculus استخدام می‌شود و هدست واقعیت مجازی Rift را می‌سازند و راهی بازار می‌کنند. شرکت Zenimax به همین دلیل از فیسبوک شکایت کرد و گفت که طرح اولیه‌ی این هدست برای آن‌ها بوده است. امروز دادگاه به پایان رسید و facebook در آن محکوم شد. حالا facebook باید به شرکت Zenimax مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت کند. مشخص شده که ۲۰۰ میلیون دلار برای از بین بردن پیمان‌نامه‌ی عدم افشا و ۵۰ میلیون دلار هم عدم رعایت حق کپی رایت بوده است. البته جریمه‌های دیگری هم به فیس بوک تعلق گرفته که جمع آن به ۵۰۰ میلیون دلار رسید.

                                  فیسبوک رکورد زد

هیچ شبکه‌ی اجتماعی از نظر کاربر نمی‌تواند با فیس بوک رقابت کند. دسترسی به این سایت تقریبا راحت است و کلی امکانات هیجان انگیز و جذاب دارد. حالا فیسبوک اعلام کرد که یک رکورد جدید به دست آورده است. براساس اطلاعات منتشر شده میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی در یک لحظه توانسته مرز ۱٫۰۹ میلیارد نفر را رد کند. این اولین بار است که میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی از مرز یک میلیارد نفر می‌گذرد. البته میزان کل کاربران فیسبوک در همان لحظه به ۱٫۱۸ میلیارد نفر می‌رسید که از طریق پلتفرم‌های مختلف وارد شده بودند. همچنین مشخص شده که میزان متوسط کاربران فعال این سایت در ماه به ۱٫۶۶ میلیارد نفر با موبایل و ۱٫۷۹ میلیارد نفر روی همه پلتفرم‌ها رسیده است. این آمار بیانگر آن هستند که تقریبا ۱۳ درصد مردم کره زمین از فیسبوک استفاده می‌کنند. این میزان کاربر فرصت‌های مالی و تبلیغاتی زیادی برای فیسبوک به همراه می‌آورد. این سایت اعلام کرد که میزان تبلیغاتش ۸۴ درصد افزایش پیدا کرده که ۷۸ درصد بیشتر از سال پیش است. براساس اطلاعات منتشر شده این شبکه‌ی اجتماعی ۶٫۸ میلیارد دلار از طریق تبلیغات درآمد داشته که از این میزان ۲٫۳۸ میلیارد دلار آن سود بوده است.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:55 بازدید : 31 نویسنده : گوهری

کلاه برداری از فیس بوک و اینستاگرام

کلاهبرداری دستگیر کرد. گفته شد که این فرد خودش را به عنوان یک تولید کننده دستگاه‌های دیجیتالی در تایوان جا می‌زده است، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دو شرکت بزرگ آمریکایی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کنند، دزدیده است. براساس اطلاعات منتشر شده این دو شرکت بزرگ که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند،‌ فیس بوک و اینستاگرام بوده‌اند این دو شرکت تایید کرده‌اند که کارمندان آن‌ها قربانی این کلاهبرداری و فیشینگ شده‌اند. فیشینگ شامل فعالیت‌هایی می‌شود که برای به‌دست اوردن اطلاعات شخصی کاربران مانند نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی صورت می‌گیرد. روش کلاهبرداری به این شکل بوده که کارمندان اینستاگرام و فیس بوک برای تامین هزینه قطعات الکترونیکی هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. این پول‌ها هم به بانک‌هایی در کشورهایی مثل لتونی، قبرس، هنگ کنگ، اسلوونی، مجارستان و لیتوانی منتقل می‌شده است سخنگوی دو شرکت اینستاگرام و فیس بوک گفته که با شناسایی روش‌های کلاهبرداری و دستگیر شدن فرد خلافکار می‌شود ضررهای وارد شده را جبران کرد. البته سخنگوی این دو شرکت اعلام نکرد که مبلغ دقیق کلاهبرداری چقدر بوده است اگر این خلافکار لیتوانیایی مجرم شناخته شود برای هر خلاف خودش به ۲۰ سال زندان محکوم خواهد شد. البته این فرد حداقل می‌تواند به ۲ سال زندان برای دزدین اطلاعات کاربمان محکو شود.

                        شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده است

                پلیس آمریکا برای بازداشت معترضین از اطلاعات

یک شرکت مستقر در شهر شیکاگوی ایالات متحده آمریکا ابزاری می‌فروخته که با استفاده از متن‌ها، تصاویر و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی درباره معترضین در اختیار پلیس می‌گذاشته است. این شرکت که Geofeedia نام دارد از اطلاعات فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و ۹ شبکه‌اجتماعی دیگر استفاده می‌کند و به کاربران خود امکان می‌دهد محتواهای شبکه‌های اجتماعی را در یک مکان بخصوص جغرافیایی جستجو کنند. این شرکت ابزار خود را در اختیار پلیس گذاشته و پلیس هم از آن در سرکوب معترضان استفاده کرده است. ظاهرا این ابزار در اعتراضاتی که در بالتیمور پس از مرگ فردی گری، جوان سیاه پوست ۲۵ ساله در آوریل سال ۲۰۱۵ رخ داد هم استفاده شده است. شرکت Geofeedia که این ابزار را ساخته، از برنامه‌هایی استفاده کرده که        شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توییتر در اختیار سازنده‌های اپلیکیشن و شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهند. البته فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام اعلام کرده‌اند که دسترسی این شرکت را به اطلاعات مورد نظر مسدود کرده‌اند. اما بسیاری از فعالان از نظارت ضعیف این شرکت‌ها بر اطلاعات کاربران انتقاد کرده‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند مکانیزم‌های دقیق‌تری را برای نظارت انتخاب کنند. ظاهرا اینستاگرام و فیس‌بوک در ماه سپتامبر دسترسی GeoFeedia را به اطلاعات خود مسدود کرده‌اند اما توییتر تازه روز سه‌شنبه دست به این اقدام زده است. شیوه نظارتی شبکه‌های اجتماعی بر اطلاعات کاربران و استفاده گروه‌های مختلف از آن‌ها مساله‌ای است که مدت‌ها مورد بحث بوده و حال با اتفاق رخ داده به موضوع داغ‌تری هم تبدیل شده است.

      قابلیت Stories اینستاگرام، روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

چیزی حدود دو ماه از راه‌اندازی سرویس جدید اینستاگرام با عنوان Stories می‌گذرد. با وجود این‌که این قابلیت در کشورمان خیلی سریع میان کاربران پرتعداد اینستاگرام جا باز کرد، اما در کشورهای دیگر، تحلیل‌گران نسبت به آن خیلی هم خوش‌بین نبودند. سرویسی که Stories در اختیار کاربران قرار می‌داد، بیش‌تر به‌عنوان یک قابلیت اصلی در شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت معرفی شده بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند، کاربران از این قابلیت تقریبا کپی‌برداری شده، استقبال نخواهند کرد. اما حالا گزارشی منتشر شده که تمام این گمانه‌‎زنی‌ها را رد می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مجموعه‌ی Buzzfeed، سرویس Stories، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، روزانه چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این رقم در حالی منتشر می‌شود که همین چند ماه پیش Buzzfeed در قالب گزارشی دیگر تایید کرده بود شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام روزانه پذیرای بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال است. شاید اگر دو عدد ۵۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را کنار هم قرار بدهیم، آن هم برای قابلیت دم‌دستی مثل Stories که امکان ندارد، از اینستاگرام استفاده کنید، اما چشم‌تان به آن نیافتد، این تعداد کاربر روزانه چندان هم عجیب به‌نظر نرسد. اما باید درنظر داشته باشید که با گذشت تنها ۲ ماه از راه‌اندازی Stories، تعداد کاربران فعال این سرویس به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در جریان گزارشی که یک ماه پیش منتشر شد، شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت ماهیانه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. این یعنی سرویس Stories چیزی در حدود دو سوم از تعداد کاربران اسنپ‌چت را به‌خودش اختصاص داده که رقمی شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. البته باید سابقه‌ی اینستاگرام و حمایت‌های فیس بوک به‌عنوان مالک این شبکه‌ی اجتماعی تصویری را هم در نظر داشت. شما هم درباره‌ی این‌که تا چه میزان از این سرویس جدید استفاده می‌کنید برای‌مان بنویسید. آیا هر روز از Stories استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است روزانه به‌طور متوسط چند استوری پست می‌کنید؟

                          فیس بوک در دادگاه شکست خورد

بالاخره دادگاه جنجالی فیس بوک با شرکت بازی‌سازی Zenimax که بر سر هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در جریان بود به پایان رسید و شرکت فیس بوک در این دادگاه مجرم شناخته شد و حالا باید مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار خسارت پرداخت کند. داستان از این قرار بود که «جان کارمک» (John Carmack) خالق مجموعه‌های Doom و رییس سابق استودیوی‌ بازی‌سازی id Software که قبلا در Zenimax کار می‌کرده، تمام اسناد و فایل‌های مربوط به این هدست واقعیت مجازی که از شرکت می‌دزدد و آن‌ها را در اختیار فیس بوک و شرکت Oculus Rift قرار می‌دهد. حتی بعدا خود کارمک هم در فیسبوک و شرکت Oculus استخدام می‌شود و هدست واقعیت مجازی Rift را می‌سازند و راهی بازار می‌کنند. شرکت Zenimax به همین دلیل از فیسبوک شکایت کرد و گفت که طرح اولیه‌ی این هدست برای آن‌ها بوده است. امروز دادگاه به پایان رسید و facebook در آن محکوم شد. حالا facebook باید به شرکت Zenimax مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت کند. مشخص شده که ۲۰۰ میلیون دلار برای از بین بردن پیمان‌نامه‌ی عدم افشا و ۵۰ میلیون دلار هم عدم رعایت حق کپی رایت بوده است. البته جریمه‌های دیگری هم به فیس بوک تعلق گرفته که جمع آن به ۵۰۰ میلیون دلار رسید.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 23:54 بازدید : 24 نویسنده : گوهری

کلاه برداری از فیس بوک و اینستاگرام کلاهبرداری دستگیر کرد. گفته شد که این فرد خودش را به عنوان یک تولید کننده دستگاه‌های دیجیتالی در تایوان جا می‌زده است، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دو شرکت بزرگ آمریکایی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کنند، دزدیده است. براساس اطلاعات منتشر شده این دو شرکت بزرگ که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند،‌ فیس بوک و اینستاگرام بوده‌اند این دو شرکت تایید کرده‌اند که کارمندان آن‌ها قربانی این کلاهبرداری و فیشینگ شده‌اند. فیشینگ شامل فعالیت‌هایی می‌شود که برای به‌دست اوردن اطلاعات شخصی کاربران مانند نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی صورت می‌گیرد. روش کلاهبرداری به این شکل بوده که کارمندان اینستاگرام و فیس بوک برای تامین هزینه قطعات الکترونیکی هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. این پول‌ها هم به بانک‌هایی در کشورهایی مثل لتونی، قبرس، هنگ کنگ، اسلوونی، مجارستان و لیتوانی منتقل می‌شده است سخنگوی دو شرکت اینستاگرام و فیس بوک گفته که با شناسایی روش‌های کلاهبرداری و دستگیر شدن فرد خلافکار می‌شود ضررهای وارد شده را جبران کرد. البته سخنگوی این دو شرکت اعلام نکرد که مبلغ دقیق کلاهبرداری چقدر بوده است اگر این خلافکار لیتوانیایی مجرم شناخته شود برای هر خلاف خودش به ۲۰ سال زندان محکوم خواهد شد. البته این فرد حداقل می‌تواند به ۲ سال زندان برای دزدین اطلاعات کاربمان محکو شود. شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده است پلیس آمریکا برای بازداشت معترضین از اطلاعات یک شرکت مستقر در شهر شیکاگوی ایالات متحده آمریکا ابزاری می‌فروخته که با استفاده از متن‌ها، تصاویر و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی درباره معترضین در اختیار پلیس می‌گذاشته است. این شرکت که Geofeedia نام دارد از اطلاعات فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و ۹ شبکه‌اجتماعی دیگر استفاده می‌کند و به کاربران خود امکان می‌دهد محتواهای شبکه‌های اجتماعی را در یک مکان بخصوص جغرافیایی جستجو کنند. این شرکت ابزار خود را در اختیار پلیس گذاشته و پلیس هم از آن در سرکوب معترضان استفاده کرده است. ظاهرا این ابزار در اعتراضاتی که در بالتیمور پس از مرگ فردی گری، جوان سیاه پوست ۲۵ ساله در آوریل سال ۲۰۱۵ رخ داد هم استفاده شده است. شرکت Geofeedia که این ابزار را ساخته، از برنامه‌هایی استفاده کرده که شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توییتر در اختیار سازنده‌های اپلیکیشن و شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهند. البته فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام اعلام کرده‌اند که دسترسی این شرکت را به اطلاعات مورد نظر مسدود کرده‌اند. اما بسیاری از فعالان از نظارت ضعیف این شرکت‌ها بر اطلاعات کاربران انتقاد کرده‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند مکانیزم‌های دقیق‌تری را برای نظارت انتخاب کنند. ظاهرا اینستاگرام و فیس‌بوک در ماه سپتامبر دسترسی GeoFeedia را به اطلاعات خود مسدود کرده‌اند اما توییتر تازه روز سه‌شنبه دست به این اقدام زده است. شیوه نظارتی شبکه‌های اجتماعی بر اطلاعات کاربران و استفاده گروه‌های مختلف از آن‌ها مساله‌ای است که مدت‌ها مورد بحث بوده و حال با اتفاق رخ داده به موضوع داغ‌تری هم تبدیل شده است. قابلیت Stories اینستاگرام، روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد چیزی حدود دو ماه از راه‌اندازی سرویس جدید اینستاگرام با عنوان Stories می‌گذرد. با وجود این‌که این قابلیت در کشورمان خیلی سریع میان کاربران پرتعداد اینستاگرام جا باز کرد، اما در کشورهای دیگر، تحلیل‌گران نسبت به آن خیلی هم خوش‌بین نبودند. سرویسی که Stories در اختیار کاربران قرار می‌داد، بیش‌تر به‌عنوان یک قابلیت اصلی در شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت معرفی شده بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند، کاربران از این قابلیت تقریبا کپی‌برداری شده، استقبال نخواهند کرد. اما حالا گزارشی منتشر شده که تمام این گمانه‌‎زنی‌ها را رد می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مجموعه‌ی Buzzfeed، سرویس Stories، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، روزانه چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این رقم در حالی منتشر می‌شود که همین چند ماه پیش Buzzfeed در قالب گزارشی دیگر تایید کرده بود شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام روزانه پذیرای بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال است. شاید اگر دو عدد ۵۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را کنار هم قرار بدهیم، آن هم برای قابلیت دم‌دستی مثل Stories که امکان ندارد، از اینستاگرام استفاده کنید، اما چشم‌تان به آن نیافتد، این تعداد کاربر روزانه چندان هم عجیب به‌نظر نرسد. اما باید درنظر داشته باشید که با گذشت تنها ۲ ماه از راه‌اندازی Stories، تعداد کاربران فعال این سرویس به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در جریان گزارشی که یک ماه پیش منتشر شد، شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت ماهیانه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. این یعنی سرویس Stories چیزی در حدود دو سوم از تعداد کاربران اسنپ‌چت را به‌خودش اختصاص داده که رقمی شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. البته باید سابقه‌ی اینستاگرام و حمایت‌های فیس بوک به‌عنوان مالک این شبکه‌ی اجتماعی تصویری را هم در نظر داشت. شما هم درباره‌ی این‌که تا چه میزان از این سرویس جدید استفاده می‌کنید برای‌مان بنویسید. آیا هر روز از Stories استفاده می‌کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است روزانه به‌طور متوسط چند استوری پست می‌کنید؟ فیس بوک در دادگاه شکست خورد بالاخره دادگاه جنجالی فیس بوک با شرکت بازی‌سازی Zenimax که بر سر هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در جریان بود به پایان رسید و شرکت فیس بوک در این دادگاه مجرم شناخته شد و حالا باید مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار خسارت پرداخت کند. داستان از این قرار بود که «جان کارمک» (John Carmack) خالق مجموعه‌های Doom و رییس سابق استودیوی‌ بازی‌سازی id Software که قبلا در Zenimax کار می‌کرده، تمام اسناد و فایل‌های مربوط به این هدست واقعیت مجازی که از شرکت می‌دزدد و آن‌ها را در اختیار فیس بوک و شرکت Oculus Rift قرار می‌دهد. حتی بعدا خود کارمک هم در فیسبوک و شرکت Oculus استخدام می‌شود و هدست واقعیت مجازی Rift را می‌سازند و راهی بازار می‌کنند. شرکت Zenimax به همین دلیل از فیسبوک شکایت کرد و گفت که طرح اولیه‌ی این هدست برای آن‌ها بوده است. امروز دادگاه به پایان رسید و facebook در آن محکوم شد. حالا facebook باید به شرکت Zenimax مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت کند. مشخص شده که ۲۰۰ میلیون دلار برای از بین بردن پیمان‌نامه‌ی عدم افشا و ۵۰ میلیون دلار هم عدم رعایت حق کپی رایت بوده است. البته جریمه‌های دیگری هم به فیس بوک تعلق گرفته که جمع آن به ۵۰۰ میلیون دلار رسید. فیسبوک رکورد زد هیچ شبکه‌ی اجتماعی از نظر کاربر نمی‌تواند با فیس بوک رقابت کند. دسترسی به این سایت تقریبا راحت است و کلی امکانات هیجان انگیز و جذاب دارد. حالا فیسبوک اعلام کرد که یک رکورد جدید به دست آورده است. براساس اطلاعات منتشر شده میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی در یک لحظه توانسته مرز ۱٫۰۹ میلیارد نفر را رد کند. این اولین بار است که میزان کاربران موبایل این شبکه‌ی اجتماعی از مرز یک میلیارد نفر می‌گذرد. البته میزان کل کاربران فیسبوک در همان لحظه به ۱٫۱۸ میلیارد نفر می‌رسید که از طریق پلتفرم‌های مختلف وارد شده بودند. همچنین مشخص شده که میزان متوسط کاربران فعال این سایت در ماه به ۱٫۶۶ میلیارد نفر با موبایل و ۱٫۷۹ میلیارد نفر روی همه پلتفرم‌ها رسیده است. این آمار بیانگر آن هستند که تقریبا ۱۳ درصد مردم کره زمین از فیسبوک استفاده می‌کنند. این میزان کاربر فرصت‌های مالی و تبلیغاتی زیادی برای فیسبوک به همراه می‌آورد. این سایت اعلام کرد که میزان تبلیغاتش ۸۴ درصد افزایش پیدا کرده که ۷۸ درصد بیشتر از سال پیش است. براساس اطلاعات منتشر شده این شبکه‌ی اجتماعی ۶٫۸ میلیارد دلار از طریق تبلیغات درآمد داشته که از این میزان ۲٫۳۸ میلیارد دلار آن سود بوده است. چرا اینستاگرام برای آیپد اپلیکیشن نمیسازد روز گذشته کاربران ویندوز ۱۰، به ویژه افرادی که از این سیستم‌عامل روی تبلت استفاده می‌کنند، از شنیدن خبر عرضه شدن اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ خوشحال شدند. این اپلیکیشن به نظر بسیار خوب می‌رسد؛ البته اگر این حقیقت عجیب را در نظر نگیریم که تنها اگر دستگاه شما صفحه‌نمایش لمسی داشته باشد امکان آپلود عکس را خواهید داشت. اما این موضوع بار دیگر اعتراض برخی از طرفداران اینستاگرام را نسبت به یکی از نواقص بارز در پرونده‌ی آن به همراه داشته است: چرا اینستاگرام هنوز اپلیکیشنی که برای آیپد بهینه شده باشد عرضه نکرده است؟ بله امکان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی آیپد وجود دارد ولی این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است. حتی یافتن و نصب کردن این اپلیکیشن روی آیپد هم کاری پیچیده و دشوار است. اگر آیفون نداشته باشید مجبور خواهید بود در اپ استور روی تب Featured ضربه بزنید، کلمه‌ی Instagram را جستجو کنید، گزینه‌ای را که در سمت بالای راست صفحه قرار دارد به iPhone Only تغییر دهید تا سرانجام بتوانید اپلیکیشن را دانلود کنید. و حال که اپلیکیشن را در اختیار دارید آماده‌ی زوم کردن باشید، چرا که اپلیکیشن از ابعاد و رزولوشن مخصوص آیفون استفاده می‌کند. امکان دیدن اکانت اینستاگرام از طریق نسخه‌ی وب روی سافاری هم وجود دارد ولی در آن صورت هم امکان آپلود کردن عکس را نخواهید داشت. موضوع این نیست که اینستاگرام از نیاز افراد اطلاع ندارد. کاربران برای سال‌های متمادی از این موضوع گله می‌کرده‌اند. اما درک کردن دلیل واقعی بی‌توجهی اینستاگرام، نیازمند بررسی کردن متمهان پرونده است که مهم‌ترین آن‌ها فیسبوک و اپل هستند. ‌ فیسبوک برای کاربران گوشی‌های ویندوزی دردسرساز شد شکایت‌های بسیاری از طرف کاربران ویندوز ۱۰ موبایل درباره اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر به گوش می‌رسد. این امر باعث شده فیسبوک فکری به حال تنظیم بهتر این اپ بر روی پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل بکند. این موضوع قرار است از طریق بالا بردن حداقل ویژگی‌های سخت‌افزاری مورد نیاز برای استفاده از این اپ اجرا شود. ظاهرا اپلیکیشن‌های فیسبوک و مسنجر برای ویندوز ۱۰ موبایل در حال حاضر نیاز به داشتن ۲ گیگابایت RAM دارند تا بتوانند به شکل روان بر روی موبایل‌تان اجرا شوند. در واقع اگر صفحه‌ مربوط به این اپلیکیشن را در Windows Store بررسی کنید به این موضوع بر می‌خورید. بنابراین باید گفت این مساله جدی و رسمی است. مشخص است که کاربران دارای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا مثل لومیا ۹۵۰ قطعا در این ماجرا به مشکلی برنخواهند خورد اما بسیاری از مصرف‌کننده‌ها که گوشی‌های ویندوزی میان‌‌رده دارند احتمالا باز هم در استفاده از این دو اپلیکیشن مورد بحث با مشکل مواجه خواهند شد و نمی‌توانند از آن‌ها به صورت کاملا راحت و روان استفاده کنند. در واقع فعلا این اپ برای کسانی که گوشی‌های‌شان کمتر از ۲ گیگ RAM دارد هم قابل نصب است اما احتمالا فیسبوک با این کار قصد داشته دلیل موجهی به آن دسته از کاربران گوشی‌های ویندوزی ارائه دهد که مدام از سرعت پایین این اپ‌ها شکایت می‌کردند. ظاهرا مشکل اصلی در کدنویسی این اپ‌ها است. گویا برای اجرای خوب این اپ‌ها بر روی گوشی‌های ویندوزی به RAM نسبتا زیادتری نیاز است، بیش از آنچه واقعا گوشی‌های ویندوزی برای کار کردن مناسب به آن نیاز دارند. باید امیدوار باشیم این اپ‌ها برای گوشی‌های کاربران میان‌رده هم تا جای ممکن بهینه‌سازی شوند. ‌ محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل اینستاگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۷ هستند. لازم به ذکر است که همه این برنامه‌ها برای فیسبوک هستند. براساس اطلاعاتی که سایت Hollywood Reporter منتشر کرده، فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۱۱ خرداد ماه ۹۷ اکران می‌شود. قسمت جدید Deadpool توسط کارگردان جان ویک در حال ساخت است. از این به بعد برای بازی کردن DOTA 2 نیاز به تایید شماره تلفن همراه خودتان خواهید داشت. با این اقدام هر گیمر تنها می‌تواند یک پروفایل داشته باشد. براساس اطلاعات به دست آمده از میزان دانلود اپلیکیشن‌های موبایل در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور در سه ماه اول سال ۲۰۱۷، مشخص شده که برنامه‌هایی که مالک آن‌ها فیسبوک است از محبوبیت بالایی برخوردارند. در آمار گفته شده که در کل برنامه‌های واتس‌اپ، فیس بوک، فیس بوک مسنجر و instagram بیشتر از سایر برنامه‌ها دانلود شده‌اند. اگر بخواهیم به صورت مجزا به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که اپلیکیشن‌های فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ، بیت‌موجی و اینستاگرام و فیسبوگ روی اپ استور از download بالایی برخوردارند و اپلیکیشن‌های facebook ، whatsapp ، facebook messenger، instagram هم روی فروشگاه گوگل پلی با Download استقبال زیادی مواجه شدند. بسیاری از برنامه‌هایی که فیسبوک مالک آن‌ها است بیش از ۱ میلیارد بار download شده‌اند و این موضوع در نوع خودش از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که facebook به راحتی توانسته دنیای موبایل را در انحصار خودش در بیاورد و کاری کند که میلیاردها کاربر از سرویس‌های این شرکت استفاده کنند. ‌ کسب درآمد ازیوتیوب YouTube کار کسب درآمد از یوتیوب ترکیبی از لذت و پول را به همراه دارد. شما آنچه که دوست دارید را تولید می کنید و برای آن پول میگیرید. در این مقاله سعی داریم موارد و فاکتورهای مهم قبل از شروع به کسب درآمد از یوتیوب را برای شما توضیح دهیم. مخاطب قبل از شروع به کار قبل از شروع به کار باید مخاطبین خود را شناسایی و جمع آوری کنید. این مهمترین بخش کار است. در نظر داشته باشید بهترین محتوی بدون مخاطب برای شما سودی ندارد. پس مخاطبین در یوتیوب رمز موفقیت شما هستند. بر اساس علاقه آنها ویدئو بسازید، آپلود کنید و بعد به فکر درآمد و پول درآوردن باشید. کانال بدون محتوی و ویدئو بدون مخاطب برای شما کسب درآمد نمی کند! کانال خود را برای کسب درآمد ایجاد کنید شاید شما فقط چند دقیقه در روز بخواهید فعالیت کنید و درآمدی بصورت تفریحی داشته باشید، شاید هم حرفه ای هستید و تمام وقت برای اینکار و کسب درآمد از این راه برنامه ریزی کردید؛ در هر صورت یوتیوب (YouTube) بهترین امکانات را در این مورد برای شما فراهم کرده است: مرحله ۱: قابلیت کسب درآمد یا monetization را در کانال یوتیوب YouTube خود فعال کنید. مرحله ۲: کانال یوتیوب YouTube خود را به اکانت گوگل ادسنس (Google Adsense) خود متصل کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب ویژگی های سایت برای کار با گوگل ادسنس را مطالعه کنید. مرحله ۳: کمی وقت بگذارید و قوانین یوتیوب YouTube را مطالعه کنید تا بطور دقیق متوجه شوید چه ویدئویی و با چه ویژگی هایی باید در کانال خود قرار دهید. (در آینده یک مقاله جداگانه درد این رابطه خواهیم نوشت) مرحله ۴: گزینه “monetize with ads” برای ویدئوهای خود را انتخاب کنید و همچنین از قسمت Creator Studio app در video manager نوع فرمت تبلیغات ویدئویی را مشخص کنید. مرحله ۵: به ساخت ویدئوهای دست اول و جذاب برای مخاطبین خود با قدرت هر چه تمام تر ادامه دهید. نکته: در حال حاضر قابلیت کسب درآمد برای همه کشورها ممکن نیست و همچنین عدم تبعیت از قوانین کپی رایت می تواند درآمد شما را بلوکه کند راه های کسب درآمد از کانال یوتیوب YouTube راه های مختلفی برای کسب درآمد از کانال یوتیوب YouTube وجود دارد. می توانید با نمایش تبلیغات Ads شروع کرده و یا راه های دیگر را دنبال کنید. – کسب درآمد با تبلیغات Ads پس از اینکه قابلیت کسب درآمد یا monetization را در کانال خود فعال کردید می توانید با استفاده از این روش به کسب درآمد از یوتیوب YouTube بپردازید. به خاطر داشه باشید: یوتیوب YouTube کانال شما را به تبلیغ دهندگان متصل می کند، پس باید تلاش کنید بهترن کار را انجام دهید: تولید محتوا! در اغلب موارد شما زمانی از یوتیوب YouTube پول دریافت می کنید که بازدیدکننده تبلیغ را تماشا می کند. سیستم هوشمند یوتیوب YouTube هر روز دقیق تر و بهتر عمل می کند تا بهترین ارتباط را بین تبلیغ دهنده، بازدیدکننده و تولید کننده ویدئو (شما) برقرار کند. همچنین شما می توانید از طریق مشترکین (subscriptions) بخش YouTube Red کسب درآمد کنید. مشترکین YouTube Red یا یوتیوب YouTube قرمز افرادی هستند که هزینه ای را بطور منظم برای نمایش ویدئو بدون تبلیغات می پردازند، پس قاعدتاً پولی از این دست بازدیدکنندگان دریافت نخواهید کرد؛ اما یوتیوب YouTube برای بالانس این موضوع ترتیبی داده که بخشی از درآمد مشترکین این بخش بر اساس زمانی که بازدیدکنندگان معمولی در ویدئوهای شما سپری کرده اند به شما اختصاص داده شود. – دیگر راه های کسب درآمد از یوتیوب YouTube با برندها کار کنید: برندها و نمایندگی ها همیشه به دنبال راهی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستند. برندها و نمایندگی ها زمانی که محتوی کانال شما را با موضوع کاری خود یکسان ببینند مشتاق به همکاری با شما خواهند بود. از اینکه ممکن است در شروع کار فقط چند هزار بازدیدکننده داشته باشید خجالت نکشید. مطمئن باشید اگر قوی و تخصصی کار کنید خود برندها و نمایندگی ها از طریق یوتیوب YouTube به سراغ شما می آیند. تجارت: سعی کنید برای خود برند سازی کنید و از آنها به عنوان برچسب، استیکر، لباس یا … در لابلای ویدئو های خود استفاده کنید و با کارت های merch آنها را در ویدئوهای خود متن برچسب کنید. سرمایه گذاری: زمانی که درآمد شما به حد قابل قبولی رسید می توانید از آن برای تبلغیات کانال خود برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید. با این روش همیشه رو به جلو و برای بیشتر و بیشتر حرکت خواهید کرد. مناسبت ها: سعی کنید از جشن ها و مناسبت های مختلف ویدئو تهیه کنید؛ ما بین مخاطبین خود باشید و گهگاهی بصورت زنده یا Live به تولید محتوی بپردازید. همچنین از این قابلیت می توانید برای فروش محصولاتی از برند خود نظیر تی شرت، کلاه، استیکر و یا … نیز استفاده کنید. حالا شما راه ها و ایده های بیشتر از کسب درآمد تنها از Ads را سراغ دارید. به خوبی در مورد پتانسیل و برنامه کاری خود فکر کنید و با برنامه رو به جلو حرکت کنید. شما باید به روش و برنامه منحصر به فرد و یونیک خود دست پیدا کنید؛ فراموش نکنید این رمز موفقیت شماست. از همین حالا می توانید شروع به کسب درآمد از یوتیوب YouTube کنید فیس بوک مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری جعلی را حذف کرد فیس بوک در حال افزایش تلاش خود برای مبارزه با اسپم و بالا بردن امنیت کاربران است. این شرکت اعلام کرده توانسته جلوی عملیات اسپمی که باعث افزوده شدن هزاران لایک به صفحات می‌شده را بگیرد. این شرکت اعلام کرده حدود ۶ ماه در این زمینه فعالیت می‌کرده. ظاهرا این لایک‌ها به دلیل ساخت حساب‌های کاربری جعلی که صفحات محبوب را لایک می‌کنند بوجود آمده. طبق آنچه فیس بوک اعلام کرده حساب‌های کاربری جعلی در این پروسه شناسایی و حذف شدند. ظاهرا بعد از این اقدام حدود ۹۹ درصد از صفحات بررسی شده که بیش از ۱۰ هزار لایک داشته‌اند حدود ۳ درصد کاهش لایک را تجربه کردند. این خبر با اظهارنظرهای رسمی مقامات فیس بوک هم هم‌خوان است. facebook پیش از این اعلام کرده بود در جهت کاهش اخبار جعلی و اسپم چنین اقداماتی را صورت داده است. بیانیه منتشر شده از طرف فیس بوک این موضوع را هم تایید می‌کند که این شرکت قصد دارد از این به بعد موضوع حساب‌های کاربری تقلبی را بسیار جدی‌تر از گذشته دنبال کند. موسیقی فیلم‌های «موریس ژار» بررسی می‌شود موسیقی - موسیقی فیلم‌های موریس ژار (آهنگساز فرانسوی) روز ۴خرداد ساعت ۱۸:۳۰، در نشست تخصصی موسیقی فیلم با حضور نصرالله داودی (آهنگساز، مترجم و پژوهشگر) در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود. موریس ژار را در خاورمیانه و جهان اسلام، بیشتر به واسطه فیلم‌های «عمر مختار» و «محمد رسول الله» می‌شناسند. موریس ژار که پدر ژان میشل ژار (آهنگساز بزرگ فرانسوی و از بزرگان موسیقی الکترونیک) است، از دهه شصت ساکن هالیوود شد و تا آخر عمر برای بالغ بر صد و پنجاه فیلم موسیقی ساخت و با کارگردان‌های مشهوری چون «جان فرانکن هایمر»، «آلفرد هیچکاک»، «جان هیوستون»، «دیوید لین»، «لوچینو ویسکونتی» و «پیتر ویر » همکاری داشت. موریس آلکسیس ژار در ۱۳ سپتامبر ۱۹۲۴ در شهر لیون فرانسه متولد شد و در رشته مهندسی در دانشگاه سوربن تحصیل کرد. او که در طول جنگ جهانی دوم در ارکسترهای نظامی به نوازندگی می‌کرد، پس از جنگ وارد کنسرواتوار پاریس و به تحصیل در رشته آهنگسازی مشغول شد. ژار در سال ۱۹۵۲ نخستین موسیقی فیلم را برای فیلم کوتاه «هتل معلولان» از ژرژ فرانجی ساخت. آنچه ژار را به شهرت جهانی رساند همکاری او با «دیوید لین»، کارگردان مشهور انگلیسی بود که با فیلم «لورنس عربستان» آغاز و پس از آن برای تمامی آثار دیگرش یعنی «دکتر ژیواگو»، «دختر رایان» و نهایتاً «گذری به هند» موسیقی نوشت که علاوه بر ده‌ها جایزه بین‌المللی، موفق به دریافت سه جایزه اسکار نیز شد. او سر انجام در ۲۸ مارس ۲۰۰۹ میلادی، چشم از جهان فرو بست. اخبار علمی و آموزشی رونمایی از سری جدید گلکسی تب اس Galaxy Tab S اخبار,اخبار علمی,اخبار آموزشی,اخبار پزشکی,اخبار تکنولوژی,اخبار روز,اخبار علمی جدید,خبرهای علمی و آموزشی اخبار علمی – رونمایی دو تبلت جدید از سری S Galaxy Tab به نقل از دیلی‌تک این تبلت ها که در واقع برای رقابت با آیپدایر و آیپد مینی به میدان آمده‌اند، از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می برند تا تصاویری بهتر، قوی تر و روشن تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت ها ۶٫۶ میلیمتر است و با قابلیت Sidesync 3.0 امکان پاسخگویی تماس های تلفنی وارده به تلفن Galaxy شما بر روی تبلت وجود دارد. در ضمن می توانید با این ۲ تبلت به دسکتاپ کامپیوتر ویندوزی خود نیز دسترسی داشته باشید. سامسونگ بر روی ۴ ویژگی بارز این ۲ تبلت تاکید دارد؛ اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲K) است، دوم طراحی باریک و سبک، سوم ارتباط بی نقص و آسان با تلفن ها و لپتاپ ها و گزینه چهارم امنیت. مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری ۴۹۰۰ و ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که تا ۱۱ ساعت تماشای ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p را امکان پذیر می‌کند. مشخصات فنی این دو تبلت عبارت هستند از: ضخامت: ۶٫۶ میلیمتر (۱ میلیمتر باریک تر از آیپد)، وزن ۲۹۴ و ۴۶۵ گرمی به ترتیب برای مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی، کاورهای ساده و کتابی در رنگ های سفید، آبی، قرمز، عاجی و مشکی، کیبورد بلوتوث برای استفاده در حالت لپتاپی، پردازشگر ۸ هسته ای؛ ۴ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت رم، حافظه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و اندروید ۴٫۴ کیت‌کت. مدل ۸٫۴ اینچی با قیمت ۳۹۹ دلار و مدل ۱۰ اینچی با ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این شهر به اندازه یک ساختمان بزرگ و شلوغ است جالب است بدانید که شهری در آلاسکا وجود دارد که همه آن در یک ساختمان بزرگ و بسیار شلوغ خلاصه می شود و این خود نوعی رکورد در جهان محسوب می شود. شهر ویتیر آلاسکا به اندازه یک مجتمع مسکونی است در این شهر نزدیک ۳۰۰ نفر زندگی می کنند و همه در یک آپارتمان ۱۴ طبقه زندگی می کنند. در این ساختمان ۱۴ طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد. این شهر زمانی جالب می شود که ببینیم همه مردم حتی قاچاقچی ها هم در داخل ساختمان هستند و در کنار هم زندگی خوبی دارند.مردم این شهر که به نام “ویتیر” شناخته می شود و در آلاسکا قرار دارد به طور عجیبی در یک ساختمان دورهم جمع شده اند. این ساختمان به نام “شهر عمودی” معروف شده است چرا که هیچ کس برای کارهای خود حتی نیاز نیست از ساختمان خارج شود مگر قصدسفر به شهری دیگر را داشته باشد. در شهر ویتیر آلاسکا، نزدیک ۳۰۰ نفر زندگی می کنند به نظر دلیل اصلی این حرکت مردم شهر دوردست بودن شهرشان است. این منطقه میان دریا و کوه ها قرار گرفته است و گاهی بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می وزد و زمستان ها ارتفاعبرف می تواند به بیش از ۷ متر برسد. از این رو منطقی به نظر می رسد که ببینیم همه ساکنان تصمیم گرفته اند در خانه ای محکم ولی متمرکز زندگی کنند. از دیگر عجایب این خانه وجود چند اتاق برای توریست ها و مهمانان است. همچنین برای رسیدن به مدرسه که یک ساختمان دقیقا پشت برج است همه باید از تونل های زیر زمینی استفاده کنند که بین و ساختمان کشیده شده است. در شهر ویتیر آلاسکا، همه در یک آپارتمان ۱۴ طبقهزندگی می کنند در شهر ویتیر آلاسکا، گاهی بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می وزد در شهر ویتیر آلاسکا،، زمستان ها ارتفاعبرف می تواند به بیش از ۷ متر برسد در این ساختمان ۱۴ طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد سفر و گشت و گذار در پاریس شهر پرازدحام سفر می کنیم به شهر پاریس که یکی از معروف ترین شهرهای دیدنی دنیا است و خیابان ها و مکان های بسیار جذابی را در خود جای داده است. «شهر پرازدحام پر از رویا آن جایی که اشباح در روز روشن بر عابران چنگ می اندازند.»این کلمات سروده، شارل بودلر، شاعر شهیر فرانسوی است و اگر روزی از روزها، مسافر این شهر باشی، آن را با گوشت، پوست و استخوان لمس خواهی کرد؛ شهر سنگ فرش ها، مجسمه ها و ساختمان هایی به قدمت تاریخ. آرماتن شهری برای هر کسی که حداقل یک بار دلش هوای کافه ها و قهوه های تلخش را داشته است. «شهر نور»، این لقبی است که خود فرانسوی ها به آن می دهند «La Ville lumiere» یعنی مهد علم، تحصیلات و شهری که به شب های پرنورش شهره است. بیهوده نیست که نویسندگان بسیاری ترجیح دادند نیمه دیگر عمرشان را این جا بگذرانند؛ از صادق هدایت تا غلامحسین ساعدی، احمد کایا تا فیتز جرالد و این طور شد که همین شهر، خانه ابدی برخی از این مشاهیر جهان شد و ساکن سکوت قربستان های پاریس شدند. این روزها حال این نگین تمدن غرب زیاد خوب نیست. شهر وحشت زده است. جلوی هر فروشگاه و مرکز خرید، ماموران برای بازرسی ایستاده اند و پلیس ها تفنگ به دست در مرکز خرید «لادفانس» (منطقه اقتصادی مدرن پاریس) رژه می روند. هرازچندگاهی هم صدای آژیر پلیس سکوت خیابان های شهر را می شکند. تنها مجسمه هایی با قدمت تاریخ و شاید آوراگان سوری که شب ها بیشتر به چشم می آیند، هنگامی که در کنار خیابان ها روی کارتن ها در هیاهوی شادی پاریس خوابیده اند، ناظر این اتفاقات هستند. انگار چشم بیدار شهرند. گرافیتی ها از ابتدا تا انتهای شهر گرافیتی ها بر دیواره اتوبان ها خودنمایی می کنند. در بدو ورود به شهر وقتی از فرودگاه وارد اتوبان می شوید، نخستین چیزی که جلب توجه می کند، این گرافیتی های بی شمار است. انگار در رهاترین شهر دنیا هم اعتراض وجوددارد. زیر پل، روی دیوارها و کنار تابلوها، گرافیتی ها خودنمایی می کند. از اعتراض به جنگ با کشیدن ضربدر روی کلاشینکف تا کشیدن نام گروه های معروف موسیقی روی دیوارها؛ اعتراض همه جا هست. نکته جالب بعد نمای ساختمان های قدیمی است. انگار میان تاریخ قدم بر می دارید. شاید دوره ناپلئون و از آن قدیمی تر دوره معماری سبک گوتیک بسیار به چشم می خورد. پاریس؛ دالان تاریخ است. حفظ میراث شهر در اولویت به گزارش خبر گذاری شهر قدیمی است، اما تمام مجسمه ها هنوز سر جای شان هستند! ساختمان هایی که جزء میراث شهر است، وجود دارد وانگار هیچ کس شبانه برای قتل شان لودرها را به کار نینداخته است. یک شهروند ایرانی که مدت هاست در پاریس ساکن است، می گوید: «طبق قانونی که در پاریس وجود دارد، شهروندان نباید دست به نمای خارجی ساختمان بزنند و آن را تغییر دهند. از سوی دیگر این جا نباید ظاهر ساختمان چنان لوکس باشد که سایر شهروندان حسرت بخورند. دقیقا روی کلمه حسرت تاکید دارم. ممکن است نمای یک ساختمان خیلی معمولی باشد، اما داخل ساختمان شبیه یک قصر است. درواقع نباید ظاهر ساختمان ها خیلی با یکدیگر متفاوت باشند.» حفظ بافت های تاریخی از حرف تا عمل بوی کهنگی می دهد. انگار زیر باران غروب پاییز، بوی نای کاغذ بیشتر هم به مشام می رسد. زیر همین باران یک ریز به داخل کتاب فروشی می دویم. پاریس شبیه یک موزه یا شهری قدیمی است که حالا از دل تاریخ سربرآورده است. روی دیوارها و ساختمان های این شهر می توان جای پای تاریخ، فرهنگ و هنر گذشتگان را دید. انگار همین دیروز بود که ارنست همینگوی در کتاب فروشی «شکسپیر و شرکا»، «SHAKESPEARE AND COMPANY» نشست و با گربه معروفش عکس یادگاری گرفت. کتاب فروشی معروفی که در طرف چپ رودخانه سِن واقع شده است و در سال ۱۹۵۱ توسط جورج وایتمن آمریکایی افتتاح شد. زیر باران پاییزی به این کتاب فروشی می رسیم. کتاب های چارلز دیکنز و ارنست همینگوی با کاغذهای کهنه و زردشده کنار هم نشسته اند. با این که از ساعت ۹ شب گذشته، کتاب خوان ها درون کتاب فروشی قدیمی هستند. در طبقه بالا میز و صندلی قدیمی است که می گویند برای چارلز دیکنز است و عکس نویسندگان از صادق هدایت تا ارنست همینگوی در آن طبقه به چشم می خورد. سمت دیگر کتاب فروشی و در طبقه بالا، کتاب خوان ها جملات معروف کتاب هایی را که خوانده اند، نوشته اند و به دیوار چسبانده اند. ناخودآگاه در ذهن به دنبال قدیمی ترین یا خاطره انگیزترین کتاب فروشی تهران می گردیم. انگار کم کم حافظه فرهنگی شهر هم در حال پاک شدن است، از بس مسئولان یادشان می رود به بناهای قدیمی توجه کنند، معرفی نمی شوند تا در ذهن ها بمانند؛ تا شبیه همین کتاب فروشی قدیمی کنار رودخانه سن باشند. بای سیکل ران ها؛ قهرمان خیابان های پاریس اکثر مردم پاریس دوچرخه سوارند. معمولا در هر سن و سالی باشند، یک دوچرخه دارند که همراه شان به هر سو می آید. نکته جالب این است که شهرداری پاریس حسابی برای مردم دوچرخه سوارش اهمیت قائل است و در سرتاسر شهر مسیرهایی برای دوچرخه سواران تدارک دیده است. چنان که زن و مرد، پیر و جوان را در حال رکاب زدن می بینید. فرق نمی کند زیر باران پاییزی باشد یا گرمای آفتاب آخر شهریور ماه، آنها با دوچرخه های فنری و قدیمی شان رکاب می زنند. در پاریس دوچرخه سواری زن و مرد نمی شناسد و سنگ محکی هم برایش وجود ندارد. چنان چه همین امسال بود که شهرداری پاریس اعلام کرد، قصد دارد با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی تا قبل از سال ۲۰۲۰، این شهر را به پایتخت دوچرخه سواری جهان تبدیل کند. این جاست که باید دید چگونه مبارزه با آلودگی هوا در این شهر جواب داده است! کاهش بار ترافیکی شهر، کاهش الودگی هوا، بهبود وضعیت پارک خودروها، حفظ ساختار قدیمی و تاریخی خیابان ها، کاهش مصرف سوخت، تقویت فرهننگ ورزش شهروندی و تغییر چهره شهر به عنوان شهری پاکیزه و آرامش بخش برای زندگی از مواردی است که برنامه ریزان شهری و شهرداری پاریس را مجاب به تدوین، اجرا و توسعه برنامه استفاده از دوچرخه در سیستم حمل و نقل درون شهری کرد. این موضوعی است که خود پاریسی ها به آن اذعان دارند. تجربه ولیب (دوچرخه شهری) سواری در پاریس پاریس به سرعت به پایتخت جهانی دوچرخه های کرایه ای که ولیب (Velib) نامیده می شود، تبدیل شده است. ولیب درواقع ترکیب دو کلمه «Velo» به معنی دوچرخه و «liberte» به معنای آزادی یا زمان آزاد است. شهروندان پاریسی و البته توریست های ساکن در پاریس به راحتی از ایستگاه محل زندگی یا کار خود یا از مقابل سینما و رستوران و… یک دوچرخه تحویل می گیرند و پس از تردد در شهر و انجام کارهای ضروری خود، آن را در ایستگاه بعدی قرار می دهند. خودشان می گویند این طرح به خوبی موفق به کاهش ترافیک شهری و درنتیجه آلودگی هوا شده است. سیستم این دوچرخه سواری به این شکل است که فاصله ایستگاه ها براساس زمان مورد نیاز طوری تنظیم شده که دوچرخه سواران به راحتی پیش از پایان زمان ۳۰ دقیقه به ایستگاه بعدی می رسند و دوچرخه را پارک می کنند. دوچرخه سواری در شهر پاریس به یک امر کاملا عادی تبدیل شده است. متروی قدیمی و بدون پله برقی! رفت و آمد در پاریس درواقع همان گشت و گذار است و ارزان ترین و بهترین راهش، پای پیاده است و بعد از آن مترو؛ متروی بزرگ و قدیمی پاریس با آن دالان های تودرتو، پله های عمیقش و ساختمان قدیمی اش همه شهر را به هم وصل می کند: ۱۶خط مترو که از پنج صبح تا ۱۲:۳۰ شب کار می کنند. سوار مترو می شوم و اگر همراه ایرانی ام که ساکن فرانسه است، نبود، حتما بین خط عوض کردن ها گم می شدم. شاید یکی از ایرادات اساسی این است که به قدری روی تابلوهای فرانسوی نوشته شده که انگلیسی محلی از اعراب ندارد و توریست ها سردرگم می شوند. گوژپشتی در نوتردام موسیقی اصیل الجزایر با صدای گیتار آکوستیک در فضا پیچیده است. پیرمردی الجزایری زخمه بر سازش می زند. شب است و باد خنک پاییزی، پاریس را واقعا به میعادگاه عشاق تبدیل کرده است. چراغ های اطراف کلیسای نتردام روشن است و سنگ ریزه ها و شن های سفید کف حیات کلیسا می درخشند. روی نیمکت های سنگی مردم نشسته اند و شب نشینی دارند. نکته جالب فضاهای تفریحی و مشهور پاریس در این است که اگر موزه و کلیساها بعد از یک زمان اداری بسته می شوند، اما محوطه آن ها برای دورهمی مردم و قدم زدن شان تا پاسی از شب باز است. از سنگ فرش شانزه لیزه تا تهران شانزه لیزه آمال تمام توریست ها برای سفر به فرانسه است که در آن جا قدمی بزنند و در کافه ای بنشینند و قهوه ای بنوشند. ناخودآگاه باید مقایسه کرد با خیابانی سنگ فرش شده در تهران و هی گفت چرا نمی شود آن قدر راحت در آن خیابان قدرم زد و نشست و قهوه ای نوشید، بدون آن که جلوی چرخ باربرها قرار گرفت یا… این جا پاریس است.

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 01 تیر 1396 زمان : 23:47 بازدید : 47 نویسنده : گوهری

بک لینک

ابزار بک لینک

همانطور که می دانید، بک لینک یکی از فاکتورهای سئو  است. بنابراین قبل از شروع به ساخت بک لینک، باید به وسیله ابزارهایی که به منظور آنالیز بک لینک در نظر گرفته شده به اطلاعات زیر پی ببرید:

  • چه تعداد بک لینک در حال حاضر دارید. در این مرحله باید توجه کنید که تعداد بک لینک هایی که از دامنه منحصر به فرد به سایت شما ارجاع داده شده است بسیار مهمتر از مجموع کل بک لینک ها است. چون همانطور که می دانید اگر تعداد زیادی بک لینک از یک سایت داشته باشید، این بک لینک ها ارزش چندانی نخواهند داشت.
  • میزان کیفیت و مرتبط بودن انکر تکست ها.
  • کسب اطلاعات در رابطه با بک لینک های با کیفیتی که رقبای شما دارند اما شما آن بک لینک ها را ندارید.

در این مقاله تصمیم گرفتم که بهترین ابزار آنالیز بک لینک را به شما دوستان عزیز معرفی کنم.

Google link:

با استفاده از این ابزار شما می توانید یک لیست نمونه از تعداد بک لینک هایی که به سایتتان ارجاع داده شده است بدست بیاورید. علاوه بر آن، دامنه ها و سایت هایی که از آن ها بک لینک گرفته اید به شما نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال در قسمت جست و جو عبارت link:yoursite را وارد کنید. با این دستور لیست نمونه ای از تمامی بک لینک ها به شما نشان داده خواهد شد. برای گزارش گیری دقیق تر می توانید با اضافه کردن site:yoursite- لینک هایی که از سایت خودتان به خودتان ارجاع داده اید را از لیست نمونه حذف کنید. برای روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنید.

نقاط مثبت:

  • رایگان بودن
  • سریع بودن
  • ساده بودن

نقاط منفی:

  • فقط بخش کوچکی از بک لینک ها را نشان می دهد.
  • نیاز به افزونه هایی جهت گزارش گیری دقیق دارد.
  • اطلاعاتی در رابطه با بک لینک های با کیفیت ارائه نمی دهد.
  • از همه مهتر، دقیق نیست!

البته همانطور که می دانید گوگل وبمستر تولز اطلاعات آماری دقیق تر و بهتری را نسبت به دیگر ابزار سئو ارائه می دهد. اما اطلاعاتی که از طریق این ابزارهای سئو سایت بدست می آورید برای اینکه یک دید کلی نسبت به وضعیت خود داشته باشید بسیار مفید است.

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

 

  • آیا فروش بک لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

بله اگر گرفتار شوید!(منظور این است که در دامی که گوگل همیشه برای مجازات دیگران پهن کرده است گرفتار شوید)

در واقع شما می توانید بک لینک ها را به هر مقدار که بخواهید بفروشید اما برای در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow را به بک لینک ها اضافه نمایید. یا اینکار را نکنید و منتظر از دست دادن رنک خودتان در بعضی قسمت ها باشید !!!

امتحانش واقعا مجانی است ! مخصوصا با الگوریتم های جدید گوگل فروش بک لینک خیلی میتواند تاثیرگذار باشد.(این مقاله را حتما بخوانید)

این تصور غلط است که گوگل شما را امر و نهی می کند، بلکه فقط شما را از بعضی کارها باز می دارد تا بتوانید در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشید.

دوباره بله اگر گرفتار شوید! یا اگر کسی شما را گزارش دهد.

توصیه من این است که اینکار را انجام ندهید اما اگر انجام دادید هرگز از سایتی anchor text فراوان نخرید.(اگر قبلا این مقاله را نخوانده اید حتما بخوانید)

و البته هرگز فراموش نکنید که حتی اگر هم بک لینک خریدید در خرید و ایجاد بک لینک ها تنوع داشته باشید.حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع بک لینک ها را خوانده اید !

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

آموزش سئو با بررسی فاکتورهای بک لینک

عمر دامنه بک لینک دهنده: بک‌ لینک از دامنه های باسابقه ممکن است قدرت بیشتری نسبت به دامنه های جدید داشته باشد.
۸۱٫ تعداد بک لینک های آمده از یک دامین: همانطور که در نمودار زیر از Moz می بینید (محور افقی موقعیت SERP است) شماره دامنه های ارجاع دهنده یکی از مهمترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار می رود:

۸۲٫ تعداد بک لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه: آدرس بک لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه ، نشان دهنده ی حجم بیشتری از سایت های بک لینک دهنده به شما است.
۸۳٫ تعداد صفحات بک لینک دهنده: تعداد کل صفحات بک لینک دهنده (حتی اگر تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد) فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود.
۸۴٫ تگ های Alt (برای لینک های تصویری): Alt text نسخه تصویری از جمله anchor text ها بشمار می رود.
۸۵٫ لینک های آمده از دامنه های .gov و .edu : مت کات بیان نموده است که TLD فاکتوری مهم برای سایت نیست. با این حال این موضوع سئوکاران را از فکر در مورد اینکه TLD های .edu و .gov از جایگاه خاصی برخوردارند منصرف نکرده است.
۸۶٫ PR  صفحه بک لینک دهنده: PR صفحه بک لینک دهنده فاکتوری بسیار مهم در رنک بحساب می آید.
۸۷٫ قدرت نویسندگی دامنه بک لینک دهنده: قدرت نویسندگی دامنه بک لینک دهنده ممکن است نقشی مستقل در اهمیت بک لینک دادن بازی کند (یعنی صفحه ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اول ۳ ممکن است ارزش کمتری از صفحه لینک با PR=2 از سایت Yale.com با PR=8 داشته باشد).
۸۸٫بک لینک های آمده از طرف رقیبان: بک لینک هایی که متعلق به صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است برای رنک صفحه ای (کلمه کلیدی خاص) با ارزشتر باشند.
۸۹٫ اشتراک گذاری اجتماعی صفحه ارجاع: حجم اشتراگ گذاری اجتماعی صفحه محور ممکن است روی ارزش بک لینک تاثیرگذار باشد.
۹۰٫ بک لینک از سوی همسایگان بد: بک لینک های آمده از سوی همسایگان (سایت های مشابه) بد ممکن است به سایت شما آسیب بزند.
۹۱٫ پست‌های کاربران مهمان: با اینکه پست کاربران مهمان می تواند بخشی از کمپین سئوی قانونی باشد، اما بک لینک های آمده از سوی پست های مهمان بویژه در منطقه محل سکونت نویسنده، شاید به اندازه‌ی بک لینک متنی در همان صفحه با ارزش نباشد.
۹۲٫ بک لینک به صفحه اول دامنه ای که صفحه روی آن است: بک لینک ارجاعی به صفحه اول ممکن است نقشی خاص و مهم در ارزیابی سایت و در نتیجه وزن بک لینک بازی کند.
۹۳٫ بک لینک های Nofollow: یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در سئو. نظر رسمی گوگل در مورد این موضوع:
“بطور کلی، ما آنها را دنبال نمی کنیم”
که نشان می دهد در موارد خاص این کار را انجام می دهند. داشتن یک درصد اطمینان از بک لینک های nofollow  نیز ممکن است نشان دهنده مشخصات بک لینک طبیعی و غیر طبیعی باشد.

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

 

بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟

 
 

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

 

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه بک لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید بک لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی بک لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

در طراحی سایت ایجاد مطالب جدید و مفید کاربران را  به قرار دادن لینک های شما در سایر وبلاگ ها و وب سایت ها می کند در این راستا می توانید از شبکه های اجتماعی برای بک لینک  بیلدینگ سالم استفاده کنید. از مشخصه های بک لینک بد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لینک شدن کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک میشود، این لینک غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد، زیرا کاربران معمولا چنین کاری نمیکنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند.
لینک شدن سایت در تمام صفحات سایت: این هم یکی از مواردیست که باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود، چون کمتر مدیر سایتی حاضر میشود لینک کسی را در تمام صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پولی دریافت کرده باشد.
لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما بک لینک بدهند و به مطالب سایت شما بک لینک ندهند جای نگرانیست، زیرا این مورد هم باعث میشود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود.
لینک شدن سایت شما در سایت غیرمرتبط به موضوع سایت: معمولا کاربران در سایت خود لینکهایی را قرار میدهند که با موضوع وبلاگشان مرتبط باشد، اگر موضوع سایت شما در مورد بهینه سازی سایت باشد و در آن سایت اسب فروشی را لینک کنید، طبیعی ست که بک لینک بد است.
لینک شدن سایت در سایتهای کپی بردار و بی کیفیت: همانطور که سایتهایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینکهایی که از آنها به سایت شما ارسال میشود بد است و اگر آن سایتها اسپم باشند حتی باعث میشود در شرایطی به رتبه سایت شما آسیب برساند.
لینک شدن سایت به صورت مخفی: لینکها را قرار میدهند تا کاربران ببینند و از آن استفاده کنند، ولی زمانی که لینک  مخفی باشد و قابل نمایش نباشد، Backlink غیره طبیعی است.

تبادل لینک جهت از یاد بک لینک اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینکها را به صورت نوفالو تغییر بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.در مقاله ی لینک های nofollow و dofollow می توانید با nofollow و dofollow آشنا شوید.
شایان ذکر است در طراحی سایت اگر در موارد فوق بک لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید.توجه داشته باشید که موتورهای جستجو به خوبی ارتباط میان وب سایت شما و کلمات کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما را تشخیص داده و از این طریق توسط بک لینک های با ارزش و مرتبط با پیج رنک بالایی که به شما پیوند می شوند،حمایت خواهید شد.

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

خرید بک لینک

 

بک لینک[Backlink] چیست؟

 

بک لینک در دانش نامه ازاد ویکی پدیا تعریف شده است “بک لینک به عنوان لینک هایی شناخته میشود که هر صفحه در وب به وب سایت و یا یک صفحه ی مخصوص فرستاده شود. بک لینک میتواند از یک وب سایت باشد و یا یک دابرکتوری

 

در مورد بک لینک در بخش پشتیبانی گوگل این گونه معرفی شده است”بک لینک به شما کمک میکند که اطلاعات خود را در دیگر سایت ها بررسی و ارزیابی کنید

زمانی بود که موتورهای جستوجو مهم ترین فاکتور مورد بررسی خود را تعداد بک لینک معرفی میکردند این زمان خیلی دور نبود اما با گذشت زمان و تقلب هایی که صورت گرفت از درجه اهمیت این کار کاسته شد طوری که دیگر تداد بک لینک در ۵ فاکتور مهم سئو قرار ندارد و براساس زمان و نیازهای روز سایت های دیگری جای ان را گرفته اند.اما هنوز این فاکتور دارای اهمیت میباشد و یکی از موارد مورد بررسی و تامین کردن در سئو تعداد بک لینک میباشد. به طور کلی گرفتن بک لینک از طرف گوگل بسیار سخت میباشد ولی تامین بک لینک از بینگ و یاهو ساده تر میباشد روند کلی گرفتن بک لینک از موتورهای جستوجو به شکل زیر میباشد:

گوگل<بینگ<یاهو

روند بالا نمایان ان میباشد که به دست اوردن بک لینک از یاهو بسیار ساده میباشد این هم به دلیل قدیمی بودن فاکتورهای یاهو است که تغییری در ان در چندسال گذشته صورت نگرفته.

راه های بسیاری برای به دست اوردن بک لینک موجود میباشد. یکی از ساده ترین و مرسوم ترین روش های به دست اوردن بک لینک تبادل لینک میباشد که بهترین نوع ان تبادل لینک ۲ طرفه میباشد. اما هر نوع تبادل لینک منجر به دست اوردن بک لینک نمیشود مفید باشد فقط نوع خاصی از تبادل لینک باعث میشود که بک لینک ایجاد شود:

چگونه تبادل لینک کنیم؟

برای درک بهتر بک لینک نیاز به معرفی انوع لینک های موجود در سایت میباشد به طور کلی لینک ها در هر وب سایت به ۲ دسته تقسیم میشوند:

۱) بک لینک های Follow : این دسته از بک لینک ها بسیار مفید میباشند و همین بک لینک های منجر به ایجاد بک لینک میشوند. در این نوع بک لینک ها به اسپایدر دستور داده میشود که ادرس را دنبال کند. مورد استفاده ی این نوع بک لینک ها اشاره به صفجات داخلی در خود وب سایت مباشد و یا تبادل لینک.

اگر سایتی با سایت دیگری تبادل لینک کند به طور معمول باید بدین گونه باشد که بک لینک های درج شده Follow باشد این فانون نمیباشد بلکه یک قرار داد نانوشته در تبادل لینک میباشد.

۲) بک لینک های Nofollow : در مقابل بک لینک های Follow این دسته از بک لینک ها قرار دارند. بدست اوردن بک لینک از این  نوع بک لینک ها غیرممکن میباشد زیرا دستور صادر شده از طرف این نوع لینک ها به موتورهای جستوجو به صورت زیر میباشد که نباید ادرس ذکر شده را دنبال کرد و این ادرس فقط  برای ذکر منبع و موارد این چنینی میباشد.

بک لینک های Nofollow بهترین روش بک لینک دادن به صفحات خارجی میباشد چون از سایت شما بازدیدی به سایت دیگر فرستاده نمیشود. توصیه  برای بک لینک های خارجی این میباشد.

اخرین نکته ای که در بک لینک باید به ان اشاره کرد درصد خوب بودن بک لینک میباشد. هر بک لینکی نمیتواند مفید باشد بلکه باید بک لینک باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا به عنوان یک بک لینک خوب شناخته شود.به زبان ساده سایت هایی که دارای محتوای قوی باشند یعنی سایت دارای مطالب اختصاصی و ویژه باشد همچنین سایت هایی که دارای بازدید بالا میباشد

توجه داشته باشید که بک لینک باید به یک کلمه ی خاص در سایت شما که میخواید بر سئو ان کار کنید اشاره کند در انتخاب کلمه دقت کنید چون راهی برای بازگشت بک لینک نمیباشد.

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

۲۵ راه برای دریافت بک لینک رایگان

 

بخشی از سوال های روزانه کاربران از من در رابطه با این که چگونه برای سایت خود بک لینک بگیریم است. برای همین امروز میخواهم ۲۵ راه برای دریافت بک لینک رایگان را بنویسم. شما می‌توانید از بین آنها تعدادی را انتخاب و در استراتژی سئوی خود قرار دهید.

خانه » سئو » لینک بیلدینگ » ۲۵ راه برای دریافت بک لینک رایگان

 

بخشی از سوال های روزانه کاربران از من در رابطه با این که چگونه برای سایت خود بک لینک بگیریم است. برای همین امروز میخواهم ۲۵ راه برای دریافت بک لینک رایگان را بنویسم. شما می‌توانید از بین آنها تعدادی را انتخاب و در استراتژی سئوی خود قرار دهید.

 

 

 

ساخت بک لینک از طریق خود سایت

۱- اضافه کردن دکمه های انتشار در شبکه های اجتماعی به مطالب.

۲- با استفاده از call to action هااز  کاربران بخواهید که مطالب شما را به اشتراک بگذارند. آیا نمی‌دانید Call to action چیست؟ از اینجا بخوانید.

- ساخت بک لینک داخلی بین مطالب – اضافه کردن بک لینک داخلی بین مطالب در سایت شما فقط یک روش خوب برای ساخت بک لینک نیست، میتواند به نگه داشتن بیشتر بازدید کننده درون وبسایت شما کمک کند.

۴ – از کد های tynt در سایت خود استفاده کنید – tynt میتواند زمانی که کاربران مطلبی را کپی میکنند لینک وبسایت شما را در زیر آن اضافه می‌کند.

دریافت بک لینک با استفاده از مطالب خاص

۱- لیستی از بهترین‌ها بنویسید: به طور مثال ۱۰۰ نویسنده برتر، ۱۰۰ نوشته برتر وبلاگتان و.. این نوشته ها به خوبی منتشر می‌شوند و می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید

۲- اینفوگرافیک ها:  اینفوگرافیک ها بیشتر از انواع دیگر مطالب به اشتراک گذاشته میشوند. این نکته را مد نظر داشته باشید که تصاویر راحت‌تر به اشتراک گذاشته می‌شوند، چون حرف بیشتری برای گفتن دارند.

۳- چند بار شده است که در مورد مطلبی با پیشوند چگونه می‌توانم …. جست و جو کردید؟ حال چرا مطالب این چنینی نمی‌نویسید؟‌ مثلا چگونه بازدید سایت خود را بالا ببریم؟ یا نوشته‌های دیگری که به سایت شما مرتبط هستند.

۴ – وبلاگ نویسی زنده: این عمل میتواند کاربران زیادی را به وبسایت شما بکشاند، مثلا شما به جشنواره اینفوگرافیک فارسی میروید و شروع میکنید صحبت های مجری ها و . . را در وبلاگ خود به صورت زنده مینویسید. کاربران زیادی وبلاگ شما را به اشتراک میگذارند تا با دوستانشان جشنواره را دنبال کنند.

۵- مصاحبه با دیگران در زمینه کاری خودتان.

با استفاده ار شبکه های اجتماعی

۱ – صفحه خود را در فیس بوک راه اندازی کنید.

۲ – وبلاگ خود را با کاربران توسط توییتر گره بزنید!

۳ – پروفایل خود را در گوگل+ راه اندازی کنید، استفاده از این شبکه اجتماعی میتواند در افزایش رتبه شما در گوگل به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد!

۴ – انتشار ویدئو در یوتیوب و آپارات (دریافت بک لینک به صورت غیرمستقیم )

۵- پاسخ دادن به سوالات در سایت های پرشس و پاسخ.

دریافت بک لینک با استفاده از روش های سنتی

۱- ثبت سایت خود در دایرکتوری های بزرگ مثل Dmoz و yahoo directory .

۲- نظر دادن در دیگر وبلاگ ها

۳- فعالیت در تالار های گفت و گو – در مورد تالار های گفت و گو و افزایش بازدید بخوانید.

۴ – نوشتن پست مهمان ، در مورد پست مهمان و وضعیت آن در ایران نیز بخوانید.

۵- انشار لینک مطالب خود در سایت های web2 مثل بالاترین ، دنباله ، لینک پد.

با استفاده از تولید محصول

۱ – ارائه کتاب های رایگان به کاربران.

۲ – راه اندازی پادکست.

۳ – انتشار نرم افزار رایگان.

۴ – انتشار app رایگان.

۵ – نوشتن مطالب رایگان و آموزش دانسته های خود به کاربران.

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

بک لینک

همه چیز از آن جایی شروع شد که مدیران وب سایت ها اندکی از استراتژی های موتور جست و جوی گوگل با خبر شدند ، بک لینک های بی دلیل و خریداری شد و لذت بودن در صفحه اول گوگل لبخندی را بر روی لبان مدیران این سایت ها ، باقی گذاشت و حس پی بردن به استراتژی گوگل آن ها رو خرسند نگاه داشته بود. تا این که جانوران دو رنگ گوگل وارد دنیای اینترنت شدند .

 مسئله بزرگی به نام بک لینک

مسئله بزرگی به نام بک لینک

بله اولین موجودی که بک لینک اسپم برایش جالب نبود جناب آقای پنگوئن بودند و به سرعت مبارزه خود را شروع کرد تا این که لبخند بسیاری از همان مدیران تبدیل به اخم پرتعجبی گشت. در واقع آن مدیران باهوش هیچ وقت گمان نمی کردند که یک خزنده اینترنتی به چنین هوش و قدرتی برسد. اما آن ها دیگر چاره ای جز خداحافظی با وب سایت خود نداشتند چون پنگوئن خیلی جدی امده بود. این داستان ادامه داشت تا این که نتایج جست و جو مانند ساحل دریا به آرامش رسید و کاربران با خیال راحت نتایج خود را جست و جو می کردند و به هدف خود سریعا می رسیدند.

اما نتایج جدید را چه وب سایت هایی تشکیل میدادند؟
خب این سوال مهمی است و هنوز هم نمی توان جواب قاطعی برای آن داشت، اما برای رسیدن به پاسخ درست بیاید با هم ببنیم مدیر این وب سایت بزرگ از راه اندازی سایت گوگل چه هدفی داشته است. در واقع به این نوع به جواب رسیدن می گویند مهندسی مکوس . مهندسی معکوس می گوید ، شما برای اینکه یک گوشی همراه بسازید نیازی نیست حتما به سازنده آن مراجعه کنید و دستور آن را بپرسید بلکه با مشاهده و آنالیز قطعات آن می توانید به نحوه ساخت آن دست پیدا کنید. خب نتیجه می گیریم گوگل که تمام استراتژی های خود را هیچ وقت به طور کامل بیان نمی کند پس باید ببنیم امروزه چه وب سایت هایی را در صفحه اول نگه داشته است و هدف اصلی او از جست و جوی کاربران چه چیزی می باشد.

هدف گوگل:
بد نیست بدانید هدف گوگل از ابتدا سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس پذیر کردن آنها برای عموم بوده است. یعنی زمانی که کاربر به دنبال اطلاعاتی است ( این اطلاعات می تواند آدرس یک فروشگاه، یک موسیقی جدید یا هر چیز دیگر باشد ) با یک جستجوی ساده در چند ثانیه به آن برسد. خب سوال دوم مهم تر می شود؟ گوگل چه سایتی را برای کاربرش مفید می داند؟ جواب بسیار ساده است سایتی که خود کاربر رضاتیش را نشان بدهد. اما رضایت کاربر را گوگل از کجا متوجه می شود؟
خب این رسالت الگوریتم های گوگل از جمله پاندا و پنگوئن بوده است که سایت های مفید و خوب را شناسایی کنند و سایت های اسپم را به صفحات پایان هدایت کنند به جواب داریم نزدیک تر می شویم. اما سه نکته که به نظر من در این امر تاثیر گذار است را در ادامه مطرح میکنم :

عوامل مهم بهینه سازی و بک لینک های طبیعی:

۱- بک لینک با کیفیت:

اوایل تعداد بک لینک در کنار کیفیت آن برای گوگل بسیار مهم بود اما با آپدیت این الگوریتم ها تاثیر آن ها کمتر شد و نوع بک لینک برای گوگل مهمتر شد. خب اگر بخواهیم بگوییم بهترین نوع یک لینک چه می باشد؟ به نظرمن بک لینک هایی که طبیعی به وجود آمده اند بهترینند . حال به معرفی هر نوع از بک لینک ها میپردازم :

بک لینک بی کیفیت:بک لینک است که از سایت های بی کیفیت و  بی ربطی نسبت به سایت شما بیاید. مثلا زمینه فعالیت سایت شما آشپزی است و یک سایتی که در مورد پزشکی فعالیت می کند از همه صفحاتش به شما لینک بدهد این نوع از نظر گوگل ممنوع و اسپم می باشد.

بک لینک با کیفیت: از سایت های مرتبط باسایت شما می آید و معمولا در قالب توضیحات است. مثلا یکی از دوستان من کلاس آموزش سئو برگزار می کند و من در قالب توضیحاتی به او لینک می دهم. یکی از بهترین راه های دریافت بک لینک طبیعی تولید محتوای جدید است ، زمانی که شما محتوای مفیدی را تولید کنید مطمئنا دیگر وبلاگ نویس ها به شما بک لینک می دهند اما راه دیگری که خیلی امروزه مهم شده است ارسال پست های مهمان در سایت های با ارزش است.

۲- میزان ماندن کاربر در سایت و کاهش فرار از سایت:

این امر نیز در الگوریتم جدید حائز اهمیت شد زیرا در گذشته ای نه چندان دور سایت هایی بودند که صفحات خود را مملو از کلمات کلیدی می کردند تا کاربران وارد سایت شوند. خب کاربر نیز بعد از ورود به احتمال زیاد آن سایت را ترک می کرد.امروزه این طور ترک سایت به هر دلیل یک نمره منفی برای سایت محسوب می شود و در مقابل مانند و استفاده هرچه بیشتر کاربر از سایت امتیازی مثبت تلقی می شود. بدین منظور در سایت خود بک لینک های چرخشی طبیعی ایجاد کنید و کاربران را بیشتر در سایت خود نگاه دارید.

۳- سایت هایی که در شبکه های اجتماعی و اشتراک ویدیو فعال ترند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، تویتر و گوگل پلاس راه های بسیار خوبی برای ساخت بک لینک هستند . توجه داشته باشید فقط تعداد بک لینک ها برای گوگل مهم نیست بلکه نوع فعالیت سایت شما نیز بسیار مهم است . از این رو شما باید یک فعالیت کاملا عادی برای سایت خود داشته باشید و با داشتن یکی نقشه ذهنی قوی با تمامی این روش ها ، ایجاد ارتباط کنید. در بین این شبکه ها ، تجربه نشان داده است شبکه گوگل پلاس و یوتوب از ارزش بالایی برخوردارند و به سرعت می توانند رتبه های خوبی را برای یک سایت به دست بیاورند . از این رو یک پروفایل در گوگل پلاس ایجاد نمایید و شروع به فعالیت در این شبکه کنید و حتما ویدیوهای با ارزش و مرتبطی تولید کنید و در یوتوب به اشتراک بگذارید اگر در ساختن ویدیو مشکل دارید می توانید نوشته چرا از ویدئو استفاده نمی کنید؟  را مطالعه کنید.

 

از نظر بنده و خیلی از محققین ، این ها مهمترین فاکتورهایی بود که گوگل در بحث link building الگوریتم های جدید خود به آن ها بسیار توجه داشته است. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که هر سایتی سیاست های خاص خودش را برای بهینه سازی دارد و من فکر می کنم یکی از کارهایی که هرشخصی برای سئو وب سایت خود باید در نظر داشته باشد تولید استراتژی بهینه سازی می باشد.

این نوشته ، توسط رامین براتی مدیریت ایساتیس ، برای یک ادمین ارسال شده است .

بله اولین موجودی که بک لینک اسپم برایش جالب نبود جناب آقای پنگوئن بودند و به سرعت مبارزه خود را شروع کرد تا این که لبخند بسیاری از همان مدیران تبدیل به اخم پرتعجبی گشت. در واقع آن مدیران باهوش هیچ وقت گمان نمی کردند که یک خزنده اینترنتی به چنین هوش و قدرتی برسد. اما آن ها دیگر چاره ای جز خداحافظی با وب سایت خود نداشتند چون پنگوئن خیلی جدی امده بود. این داستان ادامه داشت تا این که نتایج جست و جو مانند ساحل دریا به آرامش رسید و کاربران با خیال راحت نتایج خود را جست و جو می کردند و به هدف خود سریعا می رسیدند.

اما نتایج جدید را چه وب سایت هایی تشکیل میدادند؟
خب این سوال مهمی است و هنوز هم نمی توان جواب قاطعی برای آن داشت، اما برای رسیدن به پاسخ درست بیاید با هم ببنیم مدیر این وب سایت بزرگ از راه اندازی سایت گوگل چه هدفی داشته است. در واقع به این نوع به جواب رسیدن می گویند مهندسی مکوس . مهندسی معکوس می گوید ، شما برای اینکه یک گوشی همراه بسازید نیازی نیست حتما به سازنده آن مراجعه کنید و دستور آن را بپرسید بلکه با مشاهده و آنالیز قطعات آن می توانید به نحوه ساخت آن دست پیدا کنید. خب نتیجه می گیریم گوگل که تمام استراتژی های خود را هیچ وقت به طور کامل بیان نمی کند پس باید ببنیم امروزه چه وب سایت هایی را در صفحه اول نگه داشته است و هدف اصلی او از جست و جوی کاربران چه چیزی می باشد.

هدف گوگل:
بد نیست بدانید هدف گوگل از ابتدا سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس پذیر کردن آنها برای عموم بوده است. یعنی زمانی که کاربر به دنبال اطلاعاتی است ( این اطلاعات می تواند آدرس یک فروشگاه، یک موسیقی جدید یا هر چیز دیگر باشد ) با یک جستجوی ساده در چند ثانیه به آن برسد. خب سوال دوم مهم تر می شود؟ گوگل چه سایتی را برای کاربرش مفید می داند؟ جواب بسیار ساده است سایتی که خود کاربر رضاتیش را نشان بدهد. اما رضایت کاربر را گوگل از کجا متوجه می شود؟
خب این رسالت الگوریتم های گوگل از جمله پاندا و پنگوئن بوده است که سایت های مفید و خوب را شناسایی کنند و سایت های اسپم را به صفحات پایان هدایت کنند به جواب داریم نزدیک تر می شویم. اما سه نکته که به نظر من در این امر تاثیر گذار است را در ادامه مطرح میکنم :

عوامل مهم بهینه سازی و بک لینک های طبیعی:

بک لینک با کیفیت:

 

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

 

بک‌ لینک

 

بک‌ لینک دقیقا چیست؟

پس از گذشت مدتها از به وجود آمدن تعاریفی همچون بک‌لینک و چیزهای دیگر در سئو٬ کمتر در وب فارسی به معنای دقیق آنها توجه کرده‌ایم و بعضی اوقات آنها را با چیزهای دیگر اشتباه گرفته‌ایم. یکی از این مفاهیم٬ بک‌لینک است که در حال حاضر تعریف آن در بین مدیران سایت‌ها و شاید برخی مشاورین سئو کمی با آنچه که در واقعیت هست تفاوت دارد.

در ابتدا٬ بد نیست نگاهی به نتیجه گوگل در مورد جست‌وجوی What is a backlink نگاهی بیاندازیم:

 

ویکی‌پدیا٬ منبع تعاریفی که گوگل در نتایج جست‌وجوی خود نشان می‌دهد است. ویرایشگران ویکی‌پدیا می‌گونید که

بک‌لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. هرچه بک‌لینک بیشتری به سایت شما روانه شود٬ سایتتان محبوب‌تر خواهد بود.

به نظر من٬ بک‌لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت دیگر به سایت شما می‌دهد و یا شما با استراتژی‌های خاصی که برخی از آنها را در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین می‌توانید ببینید٬ می‌گیرید. حالا این بک‌لینک ها می‌توانند از سایت‌های مرتبط و غیرمرتبط باشند و یا تاثیر مثبتی بر روی سایتتان داشته باشند و یا حتی باعث افت رتبه آن شوند.

بک‌لینک های خوب و بد

چه بک‌لینک هایی مفید هستند؟

در یک کلام٬ بک‌لینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود. این بک‌لینک ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند٬ نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد٬ نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید٬ نباید سایت لینک دهنده  با سایت شما از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهم‌ترین آنها موارد ذکر شده بود.

خانه » سئو » لینک بیلدینگ » بک‌ لینک دقیقا چیست؟

 

بک‌لینک های خوب و بد

چه بک‌لینک هایی مفید هستند؟

در یک کلام٬ بک‌لینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود. این بک‌لینک ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند٬ نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد٬ نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید٬ نباید سایت لینک دهنده  با سایت شما از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهم‌ترین آنها موارد ذکر شده بود.

 

چه بک‌لینک هایی مضر هستند؟

مگر می‌شود که لینکی مضر باشد؟ بله. روزانه بسیاری از سایت‌های اسپم به دنیا می‌آیند و با دریافت و ایجاد لینک‌های غیرطبیعی و اسپم به نتایج بالای گوگل می‌آیند و سپس پنالایز می‌شوند! بک‌لینک‌های مضر آنهایی هستند که از سایت‌های غیرمرتبط می باشند٬ دارای تعداد لینک‌های خروجی بسیار زیادند٬ از سایت‌هایی با IPهایی که اسپم شناخته شده‌اند هستند٬‌  Anchor text شما را بسیار تکرار کرده‌ اند و خودشان نیز تولید محتوا نمی‌کنند.

 

چه چیزهایی در کیفیت بک لینک موثر هستند؟

Anchor text: انکر تکست٬ همان متن یا عبارتی است که به یک صفحه دیگر لینک می‌شود. حالا چگونه تاثیر می‌گذارد؟ وقتی با عبارتی مرتبط با صفحه‌ای که می‌خواهید به آن لینک بدهید٬ انگار یک سیگنال به گوگل فرستاده‌اید که این انکرتکست با این صفحه مرتبط است و گوگل می‌تواند رتبه آن کلمه را با توجه به دیگر فاکتورها افزایش دهد.

Domain Authority: این فاکتور توسط شرکت به وجود آمده است. سن دامنه٬ تعداد لینک‌های ورودی٬ کیفیت لینک‌ها٬ فعالیت سایت در شبکه‌های اجتماعی و .. در افزایش یا کاهش این فاکتور دخیل هستند. این امتیاز می‌تواند در مشخص کردن کیفیت یک لینک دخیل باشد.

Page Authority: اعتبار صفحه همانند Domain athority توسط شرکت Moz ارائه می‌شود که در مورد لینک‌های ورودی٬ کیفیت آنها و اعتبار کلی همان صفحه مشخص می‌شود.

دریافت بک لینک از سایت‌های کشورتان: اگر سایتی با زبان فارسی دارید٬ بهتر است بک لینک‌هایی که می‌گیرید از سایت‌هایی باشند که دارای دامنه .ir هستند. چون شانس شما را برای دریافت رتبه بالاتری در نتایج جست و جوی ایران افزایش می‌دهند. اما ممکن است باعث افزایش رتبه شما در نتایج جست‌وجوی بین‌المللی نشوند.

تعداد بک لینک‌های داخل صفحه: این که گوگل بداند بک لینک‌های خروجی از یک سایت طبیعی هستند یا خیر٬ توسط فاکتورهای زیادی مشخص می‌شود. اما در کل٬ تعداد بک لینک‌های خروجی از صفحه‌ای که از آن بک لینک می‌گیرید٬ نباید خیلی زیاد باشد و باید نسبت آن با محتوا حفظ شده باشد.

پیج رنک آن صفحه: البته در این که دیگر پیج رنک اهمیتی ندارد شکی نیست٬ اما همچنان یک سیگنال نسبتا تایید شده در افزایش تاثیر بک لینک هاست. دقت کنید که پیج‌رنک به صورت مستقیم بر روی رتبه شما تاثیر نمی‌گذارد٬ بلکه به صورت غیرمستقیم می‌تواند موثر باشد.

Relations: یکی از مواردی که خیلی‌ها در آن دچار اشتباه می‌شوند٬ بحث رابطه‌های بین  بک  لینک‌هاست. لینک‌ها مشخصه‌ای به نام Rel دارند که می‌توانیم با آن به موتورهای جست و جو بگوییم که از Link Juice و PR juice ما چیزی برای آن صفحه ببرند یا خیر. حال ممکن است که موتورهای جست و جو رتبه آن صفحه را به واسطه لینکی که شما به آن داده‌اید افزایش دهند٬ اما از پیج‌رنک شما چیزی برای آن صفحه نبرده باشند. در حالت عادی نیازی نیست که حتما در بک لینک “rel=”dofollow را ذکر کنیم. خود بک لینک‌ها به صورت پیش‌فرض Dofollow هستند. اما اگر بخواهیم آن‌ها را Nofollow کنیم٬ باید طبق تصویر زیر این کار را انجام دهیم:

 

یادمان باشد که لیست فاکتورهای یک بک لینک خوب به همین‌جا ختم نمی‌شود و شاید گوگل ده‌ها فاکتور دیگر نیز داشته باشد.

 

اشتباهات رایج در مورد بک‌لینک

بک‌لینک همان تبلیغات متنی است!

متاسفانه چیزی که این روزها بسیار آن را می‌بینیم٬ افرادی هستند که فکر می‌کنند بک‌لینک در همان تبلیغات متنی که اکثرا در سایت‌های ایرانی جا افتاده است خلاصه می‌شود و هرکس که اسمی از بک‌لینک آورد٬ یعنی ماهیانه چند هزار تومان بدهیم تا سایتی لینک مارا در بخش تبلیغات متنی خود بگذارد! این تعریف کاملا غلط است. تبلیغات متنی هم یکی از روش‌های خرید بک‌لینک به حساب می‌رود که از طرف گوگل کاملا مردود اعلام شده و باعث افت و پنالایز سایت شما نیز می‌شود. به شما توصیه می‌کنم حتما نوشته “چرا نباید بک لینک بخریم؟” را بخوانید!

بک‌لینک بد است و نباید بک لینک گرفت!

جمله دیگری که بعضی مواقع به گوش خورده است٬ اشتباه گرفتن مفهوم اصلی بک‌لینک است. خود بک‌لینک به خودی خود بخش مهمی از سئو را در دست دارد. بخشی که دیگران شما را پیشنهاد می‌کنند و گوگل این پیشنهادات را در نتایج جست و جوی خود تاثیر می‌دهد تا سایت شما رتبه خوبی داشته باشد. حالا چگونه می‌توان گفت که بک‌لینک بد است؟ با این ماجرا موافقم که بک‌لینک غیرطبیعی بد است٬ اما همه بک‌لینک‌ها هم که بد نیستند!

هرچه بیشتر بهتر!

دیگر زمان آن که به کمیت فکر کنیم به پایان رسیده است و باید کیفیت بیشتر بک‌ لینک ها را مد نظر خود قرار دهیم. هرچه کیفیت بک لینک دریافتی بالاتر رود٬ تاثیر آن بر روی رتبه سایت شما نیز بالاتر می‌رود. ممکن است با دریافت چند بک لینک خوب رتبه‌ای کسب کنید که دیگر سایت‌ها با هزاران بک لینک نتوانند آن را بدست بیاورند!

ارتباط بین صفحات مهم نیست!

با  توجه به تستی که انجام دادیم٬ دریافت بک لینک از صفحات غیرمرتبط می‌تواند باعث خارج شدن سایت شما از نتایج جست وجوی  کلمه کلیدی‌ای که برای آن سایت خود را آماده کرده‌اید بشود. در مقابل٬ با دریافت فقط چند لینک مرتبط توانستیم رتبه یک سایت را به سرعت افزایش دهیم. در حالتی که برای سایت شماره یک٬ شاید صدها لینک با کیفیت اما از سایت‌های غیرمرتبط گرفته بودیم (این سایت به خاطر لینک‌های غیرمرتبط در حال حاضر در ۱۰۰ نتیجه اول وجود ندارد)

حالا چگونه بک‌‌لینک بگیریم؟

پاسخ این سوال را می‌توانید با خواندن نوشته‌های زیر بدست بیاورید:

نوشته‌ای که خواندید٬ حاصل مطالعات و تست‌هایی که طی چند سال گذشته انجام داده‌ایم و همچنین بررسی Raw Dataهای نظرسنجی های بزرگ بود. امیدوارم که هرچه سریع‌تر شاهد حذف تعاریف اشتباهی که گاهی به خاطر سود شخصی برخی افراد به وجود آمده‌اند باشیم.

 

 

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

 

 

 

چرا نباید بک لینک بخریم ؟

درست تا مدتی پیش خرید بک لینک کاری طبیعی محسوب می شد و تمامی مدیران سایت ها زمانی که سایت شان به وجود می آمد از تبلیغات مختلفی همچون خرید بک لینک از سایت های رنک ۴ ، ۵ و .. استفاده میکردند. خرید بک لینک به کاری عادی تبدیل شده بود. با این که گوگل در تمامی راهنما های خود گفته بود که خرید و فروش بک لینک ممنوع است، اما واقعا هم در اکثر موارد نتیجه مثبتی داشت و باعث پیشرفت سایت ها می شد. اما در سال ۲۰۱۱، گوگل الگوریتم پاندا را معرفی کرد که اکثر سایت های ایرانی ایمیل هایی از طریق وبمستر تولز دریافت کردند که به آنها گفته شد لینک های تبادلی  را حذف کنید. بعد از آن ماجرا، سایت هایی که بک لینک خریده بودند و یا فروخته بودند کم کم شروع به پنالایز شدن کردند و افراد زیادی سرمایه های فراوانی را از دست دادند.

شاید اتفاقات افتاده پس از سال ۲۰۱۱، بزرگترین اتفاقات ممکن در کل تاریخ سئو بود. چون سایت های زیادی دچار افت رتبه شدند و خیلی ها به این خاطر کسب و کار خود را از دست دادند. برای کسانی که از من می پرسند چرا نباید بک لینک بخریم ؟ مثالی می زنم که خیلی دوست داشتم برای کاربران یک ادمین نیز بازگو کنم.

 بک لینک را میتوان به اعتبار یک شخص بازاری نسبت داد، زمانی که به یک مغازه می روید و از مغازه دار می پرسید که یک وسیله را از کجا می توانم تهیه کنم، آن ها بر اساس رابطه دوستی و یا بر اساس با انصاف بودن فروشنده به شما آدرس یک فروشگاه را می دهند که از آنجا خرید کنید. یعنی آن شخص به فروشنده معرفی شده اعتماد دارد که وی را به شما معرفی میکند. حال ربطش به خرید بک لینک چیست؟ اعتبار چیزی نیست که بشود با پول خرید، اما تا مدتی پیش می شد این اعتبار را از سایت های بزرگ با قیمت پایینی خریداری کرد. تا زمانی که توسط سایتی لینک نشوید گوگل به شما رتبه خوبی نمیدهد، چون باید افراد مختلف شما را پیشنهاد دهند که در سئو به لینک دادن مشهور است.

آیا هنوز هم می شود بک لینک خرید ؟

کسی جلوی شما را نگرفته است که بک لینک بخرید یا نخرید، فقط بدانید که خیلی وقت است که گوگل برای این بک لینک ها ارزش خاصی در نظر نمی گیرد و اکثرا این بک لینک ها تاثیر منفی می گذارند. البته هنوز تعدادی از سایت ها هستند که با این که بک لینک خریده اند و می فروشند، رتبه های نسبتا خوبی در گوگل دارند، اما می شود این مشکلات را به باگ هایی که در الگوریتم های گوگل وجود دارد ربط داد. وب آنقدر بزرگ است که گوگل تا بخواهد تمامی روش های زیر پا گذاشتن قوانین را شناسایی کند  زمان زیادی طول می کشد، البته فکر نکنم با تجهیزات و متخصصین گوگل خیلی طول بکشد تا این مشکلات نیز حل شود.

چرا بعضی از شرکت های سئو می گویند بک لینک بخرید؟

هیچ کس از پول بدش نمی آید! مخصوصا زمانی که از مشتری هایت پول بگیری تا برای آنها بک لینک بخری و خودت چندین سایت داشته باشی و پولی خرج نکنی. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.

 
 

اگر بک لینک نخریم، پس چگونه بک لینک بگیریم ؟

اگر از خوانندگان دائمی باشید ، مطمئنا با اصطلاحاتی همچون بک لینک های طبیعی آشنا هستید. اما اگر از خوانندگان دائمی ما نیستید ، پس حتما به بخش لینک بیلدینگ سری بزنید، آنجا اطلاعات خوبی در مورد دریافت لینک های طبیعی و قانونی وجود دارد.

اگر بک لینک بخریم چه می شود ؟

شاید اولین اتفاق این باشد که رتبه سایت شما برای مدت کوتاهی افزایش می‌یابد، اما بعد از مدت کوتاهی افت می کند و گوگل به چشم یک اسپمر به شما نگاه می کند. پس لطفا اعتماد کنید و دیگر بک لینک نخرید و نفروشید.

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

 

 

استفاده از بک لینک در وبلاگ

 

چطور از بک‌لینک‌ها برای افزایش ترافیک وبلاگ استفاده کنید

الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو مدام در حال تغییر و تحول هستند، ولی بک‌لینک‌ها – لینک‌هایی از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های دیگر به وبلاگ شما – هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

اما بهبود اوضاع SEO تنها دلیلی نیست که وبلاگ شما را به لینک‌های معتبر از وبلاگ‌های دیگر محتاج می کند.

قطعا شما به امتیاز بالاتر و ترافیک بیشتر از موتورهای جست‌وجو نیاز دارید، اما در کنار آن به ترافیک طبیعی از وبسایت‌های مرتبط هم احتیاج دارید

و این یعنی شما نه تنها باید برای افزایش بک‌لینک‌های وبلاگ خود تلاش کنید، بلکه باید همیشه حواستان به لینک‌هایی هم باشد که بدون اطلاع شما به وبلاگ شما مرتبط می‌شوند و می‌توانند برای وبلاگ شما مضر باشند.

قبل از اینکه این بحث را ادامه بدهیم توصیه می‌کنم اگر هنوز آشنایی زیادی با مفهوم بک‌لینک ندارید، مقاله « بک‌لینک دقیقا چیست؟ » را در یک ادمین مطالعه بفرمایید و سپس به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چطور بک لینک‌های مثبت دریافت کنید

با بررسی منبع ترافیک رقبای خود شروع کنید. خیلی ساده کلمات کلیدی وبلاگ خود را در گوگل جست‌وجو کنید و ببینید کدام وبلاگ‌ها بیشترین امتیاز جست‌وجو را دارند.

حالا که رقبای اصلی خود را شناختید، از ابزاری مثل SimilarWeb استفاده کنید تا در مورد این رقبا اطلاعات بیشتری کسب کنید. با این ابزار نه تنها می‌توانید در مورد بک‌لینک‌ها اطلاعات به دست آورید، بلکه می‌توانید تعداد بازدیدها، منابع ترافیک و کلی اطلاعات دیگر در مورد هر وبلاگی که می‌خواهید را مشاهده کنید.

وقتی برترین منبع بک‌لینک‌های یک وبلاگ را شناسایی کردید، سعی کنید همان بک لینک‌ها را به سوی وبلاگ خود هدایت کنید و ترافیک مشابهی برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

اما هیچ وقت فراموش نکنید که بک لینک‌های برتر از محصولات و سرویس‌های برتر به وجود می‌آیند. خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی در مورد کسب‌وکار شما صحبت می‌کنند، پس از ابزاری مثل Topsy استفاده کنید تا بدانید چه کسی به برند شما در توییتر اشاره می‌کند.

بک‌لینک‌ها به نوعی نشانه اعتبار هستند. وقتی محصولات خوب می‌فروشید، خدمات خوبی ارائه می‌کنید و همیشه سعی می‌کنید مفید باشید، دیگران هم همیشه در مورد شما صحبت خواهند کرد، به وبلاگ شما بک لینک خواهند داد و از شما حمایت خواهند کرد.

ضمنا زیاد روی خریدن بک‌لینک حساب نکنید چون راه خوبی نیست. اگر می‌خواهید در مورد خریدن بک‌لینک بیشتر بدانید بد نیست به مقاله « چرا نباید بک‌لینک بخریم؟ » سری بزنید.

چطور بک‌لینک‌های منفی را حذف کنید

گاهی اوقات ممکن است وبلاگ شما بک‌لینک‌هایی دریافت کند که کاملا به ضرر اعتبار شما باشند. شاید حتی باور نکنید که ممکن است وبلاگ شما از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های زیر بک‌لینک بگیرد:

  • وبسایت‌های غیراخلاقی با محتوای نامناسب و ناهنجار
  • وبسایت‌هایی با محتوای توهین‌آمیز و ناخوشایند
  • وبسایت‌هایی که اصلا هیج ارتباطی به موضوع وبلاگ و کسب‌وکار شما ندارند

واضح است که اگر مثلا کسب‌وکار و موضوع وبلاگ شما ارسال محصولات درب منزل مشتری باشد، داشتن بک‌لینک از وبسایت‌های غیراخلاقی خیلی راحت اعتبار شما را از بین می‌برد. می‌توانید از ابزاری مثل MonitorBacklinks استفاده کنید تا حواستان به همه بک‌لینک‌های موجود باشد و هر زمان که یک وبسایت جدید به وبلاگ شما بک لینک داد از طریق ایمیل باخبر شوید.

بعد از اینکه بک لینک‌های نامناسب را پیدا کرید باید سعی کنید این بک‌لینک‌ها را حذف کنید:

۱- با وب‌مستر تماس بگیرید و به او اطلاع دهید که دقیقا کدام بک لینک‌ها باید حذف شوند.

۲- اگر وب‌مستر به هر دلیلی بک لینک‌ها را حذف نکرد، با شرکت میزبانی یا همان هاستینگ تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که یکی از وبسایت‌هایی که آنها میزبانی می‌کنند برای کسب‌وکار شما مشکل ایجاد کرده است ( برای اینکه میزبان یک وبسایت را شناسایی کنید می‌توانید از ابزار whois.com استفاده کنید ).

چطور اعتبار آنلاین خود را مدیریت کنید

گاهی اوقات بک‌لینک منفی هم می‌تواند سودمند باشد: احتمالا الان گیج شده‌اید. زیاد سخت نیست، به جای اینکه سعی کنید یک لینک از مثلا یک انتقاد یا یک دیدگاه منفی به کار خود را حذف کنید، تلاش کنید که مشکل را حل کنید، یعنی به انتقادها و دیدگاه‌های منفی پاسخ دهید. بررسی کنید که کجای کارتان اشتباه بوده و به شکایت مشتری‌ها رسیدگی کنید.

معمولا در این مواقع، مشتری یا همان کسی که دیدگاهی منفی منتشر کرده، نظر خود را به روز رسانی می‌کند و آن را تغییر می‌دهد و عنوان می‌کند که شما چه عکس‌العملی نسبت به این دیدگاه منفی داشته‌اید. با این کار در واقع یک موقعیت بد را به ( حداقل ) یک موقعیت بهتر تبدیل کرده‌اید و حتی به اعتبار کسب‌وکار خود افزوده‌اید.

اما دلیل اصلی برای پاسخگویی به شکایات مشتریان نباید دریافت بک‌لینک مثبت باشد. واقعیت اساسی این است که هدف شما باید راضی نگه داشتن مشتری باشد، نه ساختن بک‌لینک. سعی کنید مشتری‌های خود را راضی کنید، خصوصا آنهایی که به همین راحتی راضی نمی‌شوند، با این روش خواهید دید که اعتبار کار شما – و همین‌طور بک‌لینک‌ها – بهبود خواهند یافت.

یکبار دیگر تکرار می‌کنم که بک‌لینک‌ها به نوعی نشانه اعتبار هستند. خوب است که تلاش کنید که بک‌لینک‌های مثبت را برای خود افزایش دهید، ولی از همه مهم‌تر سعی کنید که مشتری‌ها و مخاطبان خود را راضی کنید و راضی نگه دارید.

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

 

 

بررسی کیفیت بک‌لینک‌

فرقی ندارد که متخصص باشیم یا تازه‌کار؛ گاهی اوقات در مورد بک‌لینک‌ها به تعداد موهای سرمان سوال داریم. این که از چه استراتژی‌ای برای جذب و یا ایجاد بک‌لینک‌ها استفاده کنیم و یا چگونه تشخیص بدهیم که چه بک‌لینکی خوب است و کدام یکی بد

در این نوشته چند نکته خواهم نوشت که می‌توانند به شما کمک کنند تا کیفیت یک بک‌لینک را تخمین بزنید. دقت کنید که این موارد یا سوالات را کاربران و فعالات حیطه سئو پیشنهاد کرده‌اند. ضمنا هیچ لینکی وجود ندارد که همه این موارد را در کنار هم داشته باشد. پس آنها را به چشم یک سوهان ببینید که ذهنیت شما را در رابطه با بک‌لینک‌ها شکل می‌دهند.

۱- سوالاتی در رابطه با ارتباط موضوعی

از قدیم گفته می‌شود که ارتباط موضوعی بین صفحات و بین سایت‌ها می‌تواند برروی کیفیت آن بک‌لینک تاثیر به‌سزایی بگذارد. پس بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشیم:

  • آیا این سایت به سایت شما مرتبط است؟
  • آیا این صفحه‌ای که از آن بک لینک گرفته‌اید، با صفحه‌ای که لینک شده مرتبط است؟
  • آیا لینکی که گرفته‌اید، مربوط به متن درون آن صفحه است؟

۲- سوالاتی در رابطه با ارزش انسانی لینک‌ها

  • آیا این بک لینک رفرنس یا پیشنهاد است؟
  • آیا این بک لینک ارزشی را به متن حاضر اضافه می‌کند؟
  • اگر شخصی برروی آن لینک کلیک کرد، ارزشی به وی اضافه می‌شود؟
  • آیا این بک لینک، باعث بهبود تجربه کاربر از کار با آن سایت می‌شود؟

۳- سوالاتی در رابطه با کیفیت سایت

  • آیا محتوای حاضر در صفحه‌ای که می‌خواهید از آن بک لینک بگیرید، سالم و بی مشکل است؟
  • آیا انسان‌ها پست‌های آن سایت را نوشته‌اند یا خودکار تولید شده است؟
  • آیا سایت در شبکه‌های اجتماعی پروفایل دارد؟
  • آیا سایت به دیگر سایت‌های مفید هم لینک داده است؟
  • آیا اطلاعات تماس درون سایت وجود دارد؟

۴- سوالاتی در رابطه با ارزش بک لینک از نظر بازاریابی

  • این بک لینک می‌تواند باعث جذب یک مشتری یا یک همکار شود؟
  • آیا این بک لینک می‌تواند کاربران جدیدی را به سایت ما جذب کند؟
  • آیا این بک لینک می‌تواند باعث بیشتر دیده شدن توسط دیگر رسانه‌ها باشد؟
  • آیا این بک لینک اعتبار مثبتی از نظر برندسازی منتقل می‌کند؟

۵- سوالاتی در رابطه با ارزش سئوی بک‌لینک‌ها

  • آیا صفحه قابل دسترس برای گوگل است؟
  • آیا صفحه توسط Metaها noindex یا nofollow شده است؟ (اگر محدود شده بود یعنی تاثیر مثبتی برروی سئو شما نمی‌گذارد)
  • آیا این صفحه توسط فایل Robots.txt بلاک شده است؟
  • آیا این صفحه ایندکس شده؟
  • آیا برای لینک مشخصه Nofollow تنظیم شده است؟ (ترجیحا بهتر است لینک‌های شما Nofollow نباشد، اما اگر هم بود مشکل خاصی وجود ندارد)
  • اگر لینک یک تصویر است، آیا برای آن Alt مشخص شده است؟
  • آیا کلمه کلیدی در متن لنگر یا Anchor text آن لینک وجود دارد؟
  • آیا به صورت مستقیم به سایت شما لینک شده است یا توسط لینک‌های کوتاه که ریدایرکت می‌شوند؟
  • آیا متن به کار رفته در لینک، طبیعی و نرمال است؟
  • آیا لینک در محتوای صفحه قرار دارد؟
  • آیا تیتر صفحه با موضوع صفحه شما ارتباط دارد؟
  • آیا صفحه حداقل ۵۰۰ کلمه محتوا دارد؟
  • آیا لینک در تمامی صفحات آن سایت قرار گرفته است؟ (نباید اینگونه باشد)
  • آیا تعداد زیادی لینک دیگر در آن صفحه وجود دارد؟ (که خوب نیست)

در واقع بک لینک:

  • باید برای کاربر مفید باشد و به او ارزشی را اضافه کند
  • باید به صفحه‌ای که در آن قرار می‌گیرد ارزشی را اضافه کند
  • باید در نهایت باعث بهبود صفحه‌ای که لینک برای آن دریافت شده بشود
  • و باید گوگل بفهمد که این بک‌لینک، یک بک لینک مفید برای کاربران محسوب می‌شود

همانطور که در ابتدای نوشته گفتم، این سوالات صرفا برای شکل دادن تصور ذهنی شما از یک بک‌لینک خوب است و فکر نمی‌کنم لینکی در دنیا وجود داشته باشد که بخواهد همه این فاکتورها در آن لحاظ شده باشد

 

لینک های مرتبط :

بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , بک لینک رایگان , سئو , بک لینک

 

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 01 تیر 1396 زمان : 6:51 بازدید : 47 نویسنده : گوهری

تولیدی کفش

با سلام و عرض ادب به همه دوستان عزیر در این مقاله از تولیدی کفش

قراره یکی از بزرگترین ارکان موفقیت در هرگونه تجارت یعنی

خدمات دهی برتر به مشتری با شما صحبت کنیم

با این مطلب از تولیدی کفش همراه باشید

 

ارائه خدمات عالی به مشتریان، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد،

باعث ایجاد وفا‌داری در مشتری می‌شود و نرخ بازگشت خریداران را افزایش می‌دهد.

بسیاری از شرکت‌ها  درباره اهمیت مشتریان‌ آگاهی دارند،

اما تعداد کمی از آن‌ها به مشتریان خود خدمات عالی ارائه می‌کنند. شرکت‌هایی که سعی می‌کنند

با مشتری در تماس باشند، اغلب اطلاعات نا‌مناسبی را جمع‌آوری می‌کنند و آن‌ها را نادرست تفسیر می‌کنند.

برای اجتناب از این اشتباهات، از ۱۴ نکته مهم زیر پیروی کنید. شرکت‌های بزرگ از جمله تولیدی کفش  این موارد را به کار می‌برند

تا خدماتی بی‌نظیر به مشتریان ارائه کنند.

 

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

 

 

۱. شغل همه

خدمات‌رسانی به مشتریان باید اولویت اصلی همه اعضای شرکت , مغازه , تولیدی کفش و.... باشد، حتی آنانی که در ارتباط دائمی با مشتریان نیستند.

برخی از کارمندان از مواجهه با مشتریان اجتناب می‌کنند چرا که این‌کار را فراتر از حیطه وظایف خود می‌دانند.

اضافه کردن استانداردهای خدمت به بیانیه ماموریت شرکت هیچ کمکی به شما نمی‌کند مگر اینکه آن‌ها را به کارمندانتان بگویید.

یک مطالعه نشان می‌دهد که مدیران استخدام در کمتر از ۲۱ درصد از مصاحبه‌ها به بیان وظایف دقیق کارمندان میپردازند

و تنها ۴۷.۴  درصد از کارگران از شرح وظایف خود به صورت دقیق و کامل اگاهند

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

۲. ابتدا از کارمندان‌ خود شروع کنید

ارائه خدمات استثنائی به مشتریان از راضی نگه‌داشتن بهترین کارمندان آغاز می‌شود.

روحیه خوب، نرخ ترک سازمان توسط کارمندان و هزینه‌های استخدام را کاهش می‌دهد.

روحیه بد به ندرت سر‌بسته باقی می‌ماند. اگر کارمندان یک فروشگاه ناراحت باشند،

بسیاری از خریداران به راحتی این موضوع را می‌فهمند. کارمندان سازمان،

احساساتی مثل اشتیاق، بی‌تفاوتی و عصبانیت را بسیار ساده‌تر از آنچه مدیران تصور می‌کنند، انتقال می‌دهند.

ایجاد و حفظ رفتارهای مثبت در کارکنان، در محیط کاری لذت‌بخش آسان‌تر است.  اغلب در چنین کسب و کارهایی روحیه و دلگرمی بسیار زیادی وجود دارد،

چرا که اغلب جاهای خالی مدیریتی با ارتقای کارمندان کنونی پر می‌شود.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

۳. فرهنگ شرکت

شرکت‌ها با ایجاد فرهنگ مثبتی که کارمندان و مشتریان  استقبال می‌کنند

به اهداف خود دست می‌یابند. داستان هتل چهار فصل این‌گونه آغاز شد

که «ایسادور شاپ» در سال ۱۹۶۰ هتل کوچکی را در مرکز شهر تورنتو افتتاح کرد

و تاکید شدید او بر خدمات‌رسانی به مشتری به نحوی بود که رقبا برای رسیدن به چنین سطحی مجبور به مبارزه شدید باشند.

از میان تاکتیک‌های او می‌توان به این نکته اشاره کرد که به کارمندان پذیرش هتل مبلغ دو برابر آن چیزی را می‌پرداخت

که برای جذب بهترین افراد لازم است و به مهمانان خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌کرد.

 

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

مردم علاقه دارند از شرکت‌های کوچک خرید کنند، دلیل آن چیست؟

تحقیقات نشان می‌دهد که ۹۰.۲ درصد از مشتریان گزارش داده‌اند که در فروشگاه‌های بزرگ احساس دستپاچگی می‌کنند

و اغلب ترجیح می‌دهند که اگر فروشگاه‌های کوچک کالا را با قیمت یکسان ارائه می‌کنند، از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

«کوچک اندیشیدن» موضوعی کوچک و کم‌اهمیت برای کسب و کارهای بزرگ نیست.

شرکت‌هایی که ریشه اولیه آن‌ها در شهرهای کوچک بوده است اغلب توانسته‌اند که به راحتی، ارتباط فردی خاص را با مشتریان ایجاد کنند.

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

۵. تجربه کلی مشتری: قبل از فروش، در طول فروش و بعد از فروش

مشتریان توقع دارند در هر مرحله تحسین آن‌ها را برانگیزید. آن‌ها عاشق فروشگاه‌هایی با ظاهر خیره‌کننده هستند

که فروشندگانی باهوش داشته باشد و خدمات پس از فروش استثنایی ارائه کند.

  بسیاری از افراد در ابتدا بر اساس جو و ظاهر فروشگاه‌ها تصمیم به خرید می‌گیرند.

هم‌چنین تبلیغات می‌تواند کیفیت و تمایز را به مشتری انتقال دهد.

اما بدانید که ابزار تبلیغاتی که از آن استفاده می‌کنید می‌تواند اهمیتی همپای خود پیام داشته باشد.

برای مثال، بسیاری از خوانندگان روزنامه، کاغذهای تبلیغاتی داخل روزنامه‌ها را بر اساس کیفیت کاغذ آن ارزیابی می‌کنند.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

 

صاحبان فروشگاه‌هایی که در آگهی‌ها نمایش داده می‌شوند ممکن است اعتباری بیشتر از هنر‌پیشه‌ها داشته باشند.

سرانجام بیان حقیقت در تبلیغات موردی است که حتما باید رعایت شود.

مدیرانی که بر موجود بودن کالاهای تبلیغ‌شده در بازار تلاش نمی‌کنند، به ادامه کسب‌وکار صدمه می‌زنند.

یعنی کالایی تبلیغ می‌شود ولی آن کالا در انبار موجود نیست

و مشتریان برای دریافت آن باید روزها در انتظار باشند.صاحبان فروشگاه‌هایی که از تعداد کارمندان خود می‌کاهند ممکن است

از نتایج مشابهی متاثر شوند. مشتریان دوست دارند در فروشگاه‌ها به گشت و گذار بپردازند

اما برای پیدا کردن کالای مورد نظرشان به همراهی فروشندگان نیز احتیاج دارند.

وقتی کسی در انتخاب کالاها به آن‌ها کمک نمی‌کند، گردش‌کنندکان در فروشگاه به خریداران تبدیل نمی‌شوند.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

 

۶. ارتباط فردی

 جایگزین خدمات‌رسانی فردی نیست. مصرف‌کنندگان بر این عقیده‌اند که در واقع وب، مانع ارائه خدمات می‌شود.

آن‌ها دوست دارند هنگام خرید با یک انسان صحبت کنند و از او کمک بگیرند.

علاوه بر آن، ۶۷.۲  درصد از افرادی که مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند، عنوان کرده‌اند

که در ازای دریافت خدمات مناسب حاضر به پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد هزینه بیشتر برای یک کالای خاص هستند.

به عبارت دیگر شرکت‌هایی نرخ بالای بازگشت سرمایه خواهند داشت که بتوانند کارمندان ماهری را برای تعامل با مشتریان استخدام کنند.

یک نظرسنجی در این زمینه نشان می‌دهد که ۸۵ درصد از مشتریان رستورانی که کارمندان آن، مشتریان را به نام می‌‌خوانند و غذای آن‌ها را سرو می‌کنند،

از «تجربه شام» لذت بیشتری می‌برند.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

 

 

۷. همه چیز به زمان بر می‌گردد

زمان برای مصرف‌کنندگان ارزش زیادی دارد و امروزه زمان کمتری صرف خرید می‌شود.

مدیران شرکت اپل این مشکل را بدین گونه حل کرده‌اند که کارمندان فروشگاه خود را به اسکنر‌های دستی مجهز کرده‌اند

که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که عملیات فروش را در هر مکانی از فروشگاه و نه تنها در باجه‌های مخصوص پرداخت پول انجام دهند.

یک کمپانی فروشنده خودرو لکسوس در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، امکانات خدماتی را به وجود آورده است

که برای تعمیر ۱۰۰ ماشین کافی است و در نتیجه تمامی خدمات هر اتومبیل در کمتر از یک ساعت انجام ‌شود.

مشتریان هیچ‌گاه بیش از یک ساعت معطل نمی‌شوند.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

 

۸. تمرکز بر خدمات به جای محصولات

گاهی شکست شرکت‌هایی که مسیری اشتباه را طی می‌کنند ناشی از تمرکز صرف بر فروش محصولات به جای تاکید

بر خدمات‌رسانی به مشتریان است. خرده‌فروشان خبره می‌دانند که جو فروشگاه به اندازه طبقه‌بندی کالاها مهم است.

۹. وقتی قیمت تعیین‌کننده است

شرکت‌هایی که تنها سر قیمت رقابت دارند، برای گسترش وفاداری مشتریان مبارزه می‌کنند.

قیمت کم می‌تواند به شهرت طولانی مدت شرکت و عملکرد مالی کوتاه مدت آن صدمه بزند. برای مثال،

بسیاری از کسب‌و‌کارها در حوزه خطوط هوایی و سوپرمارکت‌ها تخفیف‌هایی می‌دهند که می‌تواند حاشیه سود آن‌ها را فرسوده کرده و کاهش دهد.

برخی از شرکت‌های موفق خدمات عالی را ارائه می‌کنند درحالی‌که از کاهش قیمت‌ها جلوگیری می‌کنند.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 
تولیدی کفش
تولیدی کفش

۱۰. گروه های چند‌گانه مشتریان

بسیاری از شرکت های خدماتی بزرگ مشتریان متنوعی دارند.

اگرچه همه مشتریان شایسته برخورد احترام آمیز هستند، اما در کسب‌و‌کارهای کوچک این مدیران هستند

که انتخاب می‌کنند کدامیک از مشتریان را با برنامه‌های تشویقی ذوق‌زده کنند.

آنها سودمند‌ترین ارتباطات را با مشتریان برقرار می‌کنند.

۱۱. برای کسب رضایت مشتریان برنامه بلندمدت داشته باشید

شرکت‌هایی که برای رسیدن به هدف‌های مالی کوتاه مدت تلاش می‌کنند،

از رسیدن به اهداف طولانی مدت در ارائه خدمات استثنایی به مشتریان بازمی‌مانند.

وقتی کسب و کارهایی که بر خدمات حساس هستند برای دوره‌های طولانی مدت هدف‌گیری کنند،

بر مشتریانشان که دارایی‌های کلیدی هستند، تمرکز می‌کنند. پیشروی کورکورانه برای رسیدن سریع به نتایج مالی،

عواقبی طولانی به دنبال خواهد داشت. شرکت‌هایی که تخفیف زیاد قائل می‌شوند،

با ریسک ارائه خدمات بی‌ارزش و از دست دادن مشتریان رو‌به‌رو هستند.

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

 

۱۲. قدرت برند سازی قوی

مشتریان به برند‌هایی وفادار هستند که با ویژگی‌های مثبتی که در جستجوی آن هستند،

هم خوانی داشته باشند. با برند سازی قوی، حتی کالاهای معمولی می‌توانند طرفداران زیادی به دست آورند.

سس گوجه‌فرنگی یک کالای معمولی است اما شرکت هاینز سهم عظیمی از بازار سس گوجه‌فرنگی آمریکا را به خود اختصاص داده است

و این را مدیون چند دهه بازاریابی قوی و موثر می‌داند. مبنای استراتژی‌های بعضی از برند‌ها،

ماموریت‌ کاری‌شان هستند. برای مثال، برند چهارفصل «عهدی» دارد مبنی بر اینکه هر مشتری بهترین تجربه ممکن از اقامت در یک هتل را در این هتل‌ها به دست آورد.

استراتژی برندها باعث تبلیغات موثر دهان به دهان می‌شود که اغلب قوی‌ترین روش ممکن است.

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

۱۳. ارزش مشتری

نگهداری مشتریان کنونی سودمند‌تر از جذب مشتریان جدید است.

حفظ و نگهداری مشتریان به خدمات فوق‌العاده بستگی زیادی دارد. شرکت‌ها برای تبلیغات،

ارتقای فروش و سایر ابزارهای بازاریابی هزینه می‌کنند تا خریداران جدید را جذب کنند.

یک دلال ماشین‌های دست دوم دریافت که میزان فروشش به مشتریان جدید بسیار کم است

و جوابگوی هزینه او برای برنامه‌های بازاریابی و ترغیب مشتریان جدید نیست؛ بنابراین، مجددا بر مشتریان قدیمی تمرکز کرد.

ایجاد کسب‌و‌کار تکرارشونده، هزینه جذب مشتریان و تبلیغات را کاهش می‌‌دهد.

هم‌چنین کسب و کارهای تکرارشونده ارزش شرکت را افزایش می‌دهند.

شرکت‌هایی که مشتریان تکراری کمی دارند، نسبت به آن‌هایی که مشتریان تکراری زیادی دارند

، قیمت‌های بالاتری را پیشنهاد می‌کنند.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

 

۱۴. تغییر پایدار است

نرخ سریع تغییر به این معنی است که استراتژی‌های موفق بازاریابی،

برای مدت زمان طولانی پاسخگو نخواهد بود. دائما حدسیات خود درباره رفتار مصرف‌کننده را به عنوان روندهای جدیدی

که به آن‌ها نپرداخته‌اید، تنظیم کنید. برای مثال، مردم وقتی به قصد خرید خارج می‌شوند،

به طرز فزاینده‌ای علاقه خود به خرید از چندین فروشگاه را از دست داده‌اند.

در نتیجه، خرده‌فروشان باید توانایی این را داشته باشند که با ارائه تجربیات بهتر خرید به این اطمینان برسند

که فروشگاه‌های آن‌ها اولین فروشگاه‌هایی هستند که مشتریان برای بازدید انتخاب می‌کنند.

شاد  پیروز باشید

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

تولیدی کفش و استراژی فروش 

 

تولیدی کفش

 

شاید افراد زیادی به فکر ایجاد تولیدی کفش باشند ولی در این مورد اطلاعات کافی نداشته

و این فعالیت را به خوبی نمیشناسند ما در این قسمت سعی می کنیم

تا با اطلاعاتی که گرد هم آوردیم تصویری کلی از این فعالیت را ارائه نماییم.

ابتدا دو روش برای تولید کفش در تولیدی کفش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یکی از راه ها سیر کلی تولیدات به صورت صنعتی و دیگری جزیی تر و نیمه صنعتی در قالب یک فعالیت سنتی تر بیان شده است.

این مطالب به درک پایه ی تولید این محصول کمک می کند

ولی اگر قصدتان جدی است ، به خواندن این مقاله اکتفا نکرده و با متخصصین و مجربین مشورت نمایید.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

آموزش

راه اولی که برایتان شرح می دهیم کلیات صنعتی تولید یک کفش می باشد

و فقط جهت آشنایی کلی با تولیدی کفش و سیر صنعتی تولید کفش است.

نواحی کلی و پایه ی یک کفش 

یک کفش از قسمت های مختلفی همچون زیره ، رویه، پاشنه ها ، تخته کفش ،کفی قابل تعویض و لایه میانی تخته و کفی تشکیل شده است

که اصلی ترین قسمت های هر کفش به حساب می آیند.

البته یک کفش ممکن است قسمت هایی بیشتر از موارد ذکر شده داشته باشد

که در گروه طراحی کفش قرار میگیرند نه قسمت های اصلی .

تشریح قسمت ها

حال به تشریح این  قسمت ها می پردازیم

زیره کفش (sole): به قسمت پایینی کفش می گویند

که در بردارنده تخته ، کفی و لایه ی میانی می باشد.

تخته کفش: این قسمت از کفش تماس مستقیم با زمین دارد

که متناسب با هر کفشی ، نوع آن متفاوت می شود.

لایه ی میانی قسمت زیرین: این قسمت ، میان تخته و کفی کفش قرار می گیرد

که وظیفه آن جذب شک می باشد. این قسمت رابطه ی مستقیمی با نوع کفش دارد.

به کار بردن این ناحیه به تولید کننده بستگی دارد ،

حتی می توان آن حذف نمود و وظیفه ی آن را به تخته کفش واگذار کرد.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 
کفی کفش :

به پایین فضای داخلی یک کفش می گویند که با کف پا تماس دارد.

کفی کفش را می توان قابل تعویض یا غیر قابل تعویض تولید کرد

کفی کفش برای راحتی ، سلامتی و موارد دیگر مانند کنترل بو ،

رطوبت و ظاهر کفش ، به ساختمان یک کفش افزوده شده است.

پاشنه:

در قسمت تحتانی یک کفش(عقب) پاشنه آن قرار میگیرد که معمولا جنس آن با تخته کفش همسان است

و هدف آن می تواند بلند قد نشان دادن فرد باشد.

یا مسطح نمودن آن برای راحتی و کار های عملی پا (مانند رقص یا پیاده روی) .

رویه :

رویه ی یک کفش قسمت های بالایی یک کفش است

که پا را در تولیدی کفش نگاه می دارد . به دلیل دید مستقیم ،طراحی و دیزاین روی این ناحیه با نوع کفش رابطه دارد.

رویه ی یک کفش ماهیت یک کفش را نمایان می کند

و با دادن طرح های رویه ، به جذابیت آن کمک می کند.

ساقه ی یک کفش در قسمت بندی اصولی یک کفش ، جزیی از رویه به حساب می آید.

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

 

پروسه تولیدی کفش

تولید یک کفش از چهار مرحله در قالب یک مسیر پیشرفته پیروی می کند که عبارت است

از برش اجزا ، قسمت ماشینکاری (دوخت و ..) ، ساخت و شکل دهی اجزا و تکمیل اجزا (سرهم کردن) و محفظه کفش.

برای روشن تر شدن این مراحل آن ها را تک به تک شرح داده ایم.

قسمت برش کفش :

در این مرحله ، قطعات و اجزا رویه کفش با لوازم مخصوص (کاتر ، چاقوی مخصوص و ..) ساخته می شود

که می توان به آن شکل های مورد نیاز را داد.

این کار احتیاج به مهارت بالایی دارد که متحمل پرت زیادی نشود.

البته رویه ی یک کفش انواع مختلفی دارد که ما شکل ساده آن که در کفش هایی با رویه ی ساده  مورد استفاده قرار می گیرد را بازگو گردیم.

قسمت ماشینی تولیدی کفش :

در این مرحله از تولید، قطعات جزیی توسط دستگاه های حرفه ای مرتبط جهت تکمیل رویه  با هم دوخته می شوند .

اول روی یک دستگاه تخت به هم وصل می شوند و سپس از فرم صاف خود به وسیله دستگاه  ،

به حالت سه بعدی تغییر می یابند و سوراخ بندها طبق سفارش ، به ترتیب روی آن ایجاد می گرددو

سرهم کردن:

در این قسمت اجزا ساخته شده توسط یک قالب ، به شکل پا در می آید.

اجزا مربوط روی قالب سوار شده و طی چندین عملیات به هم متصل می گردند.

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 

قسمت تکمیل

در این قسمت متناسب با نوع کفش ، اضافات هرس می شوند و برای دادن جذابیت ،  رنگآمیزی ،واکس و پولیش می شوند

تولیدی کفش ( چرم مردانه )

تولیدی کفش به صورت جزیی تر و بومی تر ارایه شده.

این نمونه راهیست که برای تولیدات نیمه صنعتی کفش های چرمی استفاده می گردد و بیشتر نگاهی تجربی به سیر تولید دارد.

در این قسمت سیر تولید کفش ( چرم مردانه) به صورت ساده تری تشریح شده است .

نواحی جزیی تر

(موارد  زیر نسبت به راه بالا جزیی تر و متناسب با نمونه می باشد)

  • رویه
  • تخت بیرونی
  • کفی
  • نوار مغزی: باریکهٔ چرمی نوارمانند که میان زیره و رویهٔ کفش دوخته می‌شود.
  • لایه میانه:  میان کف و زیره کفش چسبانده می‌شود.
  • پاشنه
  •  زیرپاشنه‌ها
  •  زیرپاشنه‌های گتر
  • ساق‌پوش

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 
مراحل تولید یک نوع از کفش  (چرم مردانه)

مراحل تولیدی کفش تمام چرم مردانه در تولیدی کفش شامل سه قسمت اصلی

تولید پس لایی ( رویه )، تولید قطعات زیرین و مونتاژ نهایی می باشد که شرح مراحل تولید در ادامه ارایه می گردد.

برش اوله چرم رویه کفش: چرمهای مصرفی در  سردست و لبه ها دارای یکنواختی بوده

و برای استفاده در رویه کفش مناسب نمی باشد، برش اولیه توسط کاتردستی برای حذف زواید چرم انجام می گیرد.

برش قطعات رویه : برش قطعات رویه توسط فردی ماهر ، زبردست

و با تجربه بوسیله پرس هیدرولیک و شابلونهای برش انجام می گیرد.

این شابلونها تیغه ای و دو طرفه هستند و با معکوس کردن شابلونها قطعات لازم برای لنگه مخالف کفش برش می خورد.

 اشبالت:

چرم طبیعی دارای نا همگونی هایی در  سطح خود می باشد که برای استفاده

در تولید کفش باید سطح آن هموار گردد .

به همین خاطر توسط ماشین اشپالت عمل مسطح سازی انجام می گیرد.

لویس :

باید لبه های چرم  و در نقاطی که  روی آن دوخت و دوز انجام میگیرد نازک تر شود.

این عمل توسط ماشین لویس انجام می گیرد.

 چسب زنی و لب تا ( چکش زنی ) قسمت هایی که روی آنها قرار است  دوخته شود پس از لویس کاری توسط

چسب روی هم قرار گرفته توسط چکش زنی محکم می شود . این امر جهت سهولت و بالا رفتن دقت دوخت ،انجام می گیرد.

دوخت :

عمل دوخت قطعات با ماشین دوخت کف تخت و کفگرد انجام می شود.

عملیات تکمیلی : در صورت احتیاج دوخت، منگنه زنی و یا سوراخکاری تزئینی روی کفش در این مرحله انجام خواهد شد.

 برش اولیه چرم سنگین : این برش جهت حذف نقاط غیر قابل استفاده در قطعات کفی و پاشنه انجام می شود.

برش قطعات یرین: این قطعات (شامل کفی، پاشنه و زیره کفش ) توسط پرسور  و شابلونهای تیغه ای برش داده می شوند.

اشپالت : دوباره عمل اشپالت برای همسطح شدن  قطعات برش خورده مورد استفاده قرار میگیرد .

تهیه پاشنه : معمولاً پاشنه با توجه کوچکی قطعه از قسمتهای دورریز زیره کفش تهیه می گردد.

کارکشی: کارکشی عبارت کشیدن پس لایی و کفی روی قالب کفش و ثابت کردن آن توسط میخ و چسب می باشد.

میخ کشی:

پس از خشک شدن چسب و ثابت شدن پس لایی و کفی روی قالب میخها کشیده می شود.

سمباده کف: محل اتصال زیره کفی و پس لایی نایکنواخت می باشد که توسط ماشین سمباده صاف می گردد.

پرسازی و زیره چسبانی: با پرکردن حفره و برآمدگی های موجود در محل اتصال زیره به رویه،

زیره کفش توسط چسب به رویه می چسبد مواد پرکننده معمولاً شامل خرده چرم، خاک اره و چسب می باشد .

 در قسمت قوس پا و پاشنه یک قطعه چوبی یا فلزی تحت عنوان پل قرار می گیرد.

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

 
برش شیار:

در این مرحله عمل برش شیار دوخت زیره به رویه روی زیره به عمق نصف ضخامت زیره انجام می گیرد.

ضمناً اضافات زیره نیز حذف می گردد.

 قالب گیری و لبه برگردان شیار: در این مرحله ابتدا لبه شیار توسط ماشین مخصوص برگردانده می شود سپس قالب در می آید.

دوخت رویه به زیره: دوخت زیره به رویه توسط ماشین دوخت مخصوص انجام می گیرد.

لبه برگردان شیار: بعد از قرار گرفتن دوخت درون شیار و پس از چسب زنی شیار لبه شیار مجدداً به حالت اول برگردانده شده

این عمل باعث حفظ نخ دوخت و عدم صدمه دیدن اتصال رویه به زیره خواهد گردید.

سمباده کناره زیره:

توسط ماشین سمباده زن کناره زیره بعد از برش دستی پرداخت و شکل دهی می گردد.

 نصب پاشنه: پاشنه های برش خورده توسط میخ نصب می گردد.

سمباده اولیه پاشنه: برای فرم دهی عمل سمباده زنی پاشنه انجام می گیرد.

 پرداخت نهایی: در این مرحله کناره پاشنه و زیره توسط سمباده نرم پرداخت می شود.

واکس زنی و عملیات تکمیلی:

در این مرحله عمل فرم دهی لبه های زیره و واکس رویه کفش انجام می گیرد.

نصب کُلچه: در قسمت پاشنه از طرف داخل کفش یک قطعه چرم استری به نام ” کلچه ” قرار می گیرد.

کنترل و جفت کردن کفش : پس از انجام کنترل نهایی و رفع عیوب کفش ها جفت شده برای بسته بندی آماده می گردند.

بسته بندی کفش های تولیدی کفش ابتدا در یک کیسه پلاستیکی

و سپس در جعبه مقوایی مخصوص کفش قرار گرفته نهایتاً هر ۱۲ عدد از جعبه های

کفش در تولیدی کفش کنار هم قرار گرفته توسط تسمه بسته بندی نهایی انجام می گیرد.

 

لینک های مرتبط :

تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدیکفشتولیدی کفش زنانه ارزان قیمت ,            تولیدی کفش ارزان قیمتتولیدی کفش تهرانتولیدی کفش تبریزتولیدی کفش اسپرت ,                   تولیدی کفش مشهدتولیدی کفش مردانه تهرانادرس تولیدی کفش در تهران

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 زمان : 11:04 بازدید : 40 نویسنده : گوهری

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 4,027